Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
    Member NeoCC's schermafbeelding
    iTrader
    1 (67%)

alternatief voor sidepanel.

ik heb mij eigenlijk nooit echt bezig gehouden met casemodding,
    maar nu, om een lang verhaal kort te maken, heb iere nog de onderdelen van mijn oude pc staan, en een oude case. Van die case mist er een sidepanel, wat is een leuk alternatief om een sidepanel van te maken?

Approved 9-lifer
    iTrader
    17 (79%)
    wat dacht je van plexi/acryl? kan heel leuk zijn maar dan moet je wel al wat skills hebben denk ik.

Member
    iTrader
    13 (100%)
    valt bést mee, je moet natuurlijk wel een beetje bekend zijn met de eigenschappen van het materiaal waar je mee werkt, maar dat is met alles zo.

Plexi zagen kan tricky zijn: het is en blijft een plastic, dus aan te hoge snelheden zagen met een groot zaagoppervlak (wrijvingsoppervlak) kan ervoor zorgen dat je heel de handel gewoon smelt ipv een mooie zaagsnede te maken.

Vijzen en boren gaat ook niet vanzelf. Opgepast dat het niet "cracked".

Maar als je ervoor wilt gaan valt het best mee hoor, gewoon even je opzoekingswerk doen hoe je er het best mee omgaat.

Member meino's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dreps Bekijk bericht
    wat dacht je van plexi/acryl? kan heel leuk zijn maar dan moet je wel al wat skills hebben denk ik.
    daarom altijd eerste oefenen op materiaal dat kapot mag gaan.
    gebruik ook een stevige schilderstape om je materiaal dat je gaat verzagen te beschermen tegen krassen en dergelijke.

de rest is al gezegd: fijne zaagskes gebruiken, niet met te hoge snelheid zagen en geduld hebben .

Member
    iTrader
    5 (100%)
    als het is om een oude case te sluiten zou ik er een stuk karton ophangen of gewoon openlaten

kbedoel wa is het nut om een oude cheapass brolcase te sluiten met een stuk duur en mooi plexiglas :/ allé toch als ik de ts goed verstaan heb denk ik dat dit de sitautie is

Member tomcatt's schermafbeelding
    iTrader
    0

:P

Member meino's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    damn... de nieuwe modders tape is echt... AF! daar kunt ge gewoon niks meer aan veranderen.

het zou zijn alsof leo da vinci zou zeggen: "en wat als ik de mona lisa nu eens bakkebaarden gaf?"

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten