Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
    Member
    iTrader
    0

Bordspeltornooi Lokeren 2012

http://winningmovez.be

Bordspeltornooi Lokeren

Parochiezaal St Anna
    Veerstraat 12, Lokeren

*8€ inkom (6€ voor leden van winning movez)

* Vorig jaar, 1e editie en er knal op. Meer dan 100 bezoekers. Dit jaar nog net iets groter aangepakt (meer reclame, grotere zaal, grotere parking) en opnieuw voor elke deelnemer een prijs (soms twv 40€). Voor de grootste club is ook een prijs voorzien. Alle spellen worden ook uitgelegd.

* Inschrijvingen starten 1 augustus.

* Honger moet er ook nie geleden worden want we voorzien aan zachte prijskes: zelfgemaakte soep + brood (1.5€), Croque Monsieurs (1.5€ voor 2) en Lokerse paardeworsten (1.5€ per worst).

Spellenlijst:

We hebben heel bekende en zeer makkelijke spellen op het programma: Kolonisten van Catan, Carcassonne, Monopoly, Risk, Rummikubb, Dominion.

Maar ook meer uitdagende: Artus, Avanti, Casa grande, Coney Island, Koningsburcht, Ontembare stad, Phase 10, Small world underground, Tournay, Airlines, Aquileia, Burgen von Burgund, Ecoduel, Olympus, Puerto Rico, Quebec, Strasbourg, Troyes, Age of Steam, El grande, Village, 7 wonders leaders, Alea iacta est, Asara, Asteroids, Experiment, Koopmanshuis, Safranito, Start 11, Ticket to ride, Last will.
    Laatst gewijzigd door sinful; 22 juli 2012 om 21:06 Reden: link toegevoegd

Member
    iTrader
    24 (100%)
    Ik weet nu niet of je Ticket to Ride en Small World in een moeilijkere categorie moet zetten dan Carcassonne of Dominion, zijn uiteindelijke allemaal gateways. Maar goed, nitpicking

Ik denk dat ik wel langs kom.

btw, kijk ik erover? Denk niet dat de datum in je post staat. Is misschien handig.

Member Spoox's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ga opnieuw deelnemen, vorig jaar is het zeer goed meegevallen
    En het is btw Ticket to Ride: India dat gespeeld wordt geloof ik. Ok nog steeds niet moeilijk, maar wel al uitdagender dan de oorspronkelijke TtR

Member
    iTrader
    0
    Ticket to ride is idd nie moeilijk (smallworld toch al meer vind k), Artus, Asara, Airlines, etc... ook nie zo moeilijk.

Maar ik heb het eerder wa proberen in delen in spellen die je miss ook kent als je niet op Boardgame geek of in een spellenclub zit. Elke speelgoedwinkel verkoopt Carcassonne of Catan. En veel mensen kennen die. Een spel dat je nog niet kent is toch een kleine drempel.

Voor de 2e groep moet je toch al in het 'millieu' zitten om ze te kennen. Sommige vereisen idd wa meer hersenactiviteit (age of steam of troyes bvb) dan monopoly.

Maar: elk spel wordt uitgelegd en zelfs al ben je laatst; het is met tombola. Je kan dus wel nog een mooi spel winnen. En je hebt een middag gegarandeerd speel-fun gehad.
    Laatst gewijzigd door sinful; 31 juli 2012 om 15:12

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeverein Bekijk bericht
    btw, kijk ik erover? Denk niet dat de datum in je post staat. Is misschien handig.
    Oh, inderdaad: het tornooi is 9 september. 1 augustus starten de inschrijvingen. En ze lopen tot 6 of 7 september.

We hebben ook een 2e hands markt. Het spel wordt voor jou in bewaring genomen en te koop aangeboden.

Member oeroesmoeloevoe's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Spijtig genoeg ben ik op reis dan, wou er graag opnieuw bij zijn =(

Member
    iTrader
    0
    De inschrijvingen zijn gestart!! Inschrijven kan via deze link:

bordspeltoernooi Lokeren Inschrijven

Approved 9-lifer maxdevis's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oeroesmoeloevoe Bekijk bericht
    Spijtig genoeg ben ik op reis dan, wou er graag opnieuw bij zijn =(
    ik ook =(

Member
    iTrader
    0
    momenteel reeds 80 inschrijvingen!! Het wordt weer een geslaagde editie.

Inschrijven kan nog tot 6 september op:

http://bit.ly/LRDiAp

Elke deelnemer krijgt zeker een prijs en vooral tombola bepaalt hoe mooi die is (bv een spel van 30€).

(ter vergelijk, vorig jaar hadden we er 106 deelnemers, waarvan het merendeel de laatste dagen inschreven).

Member
    iTrader
    0
    Momenteel 110 inschrijvingen, waarmee we vorig jaar al overtreffen! Betekent ook: 110 prijzen te winnen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten