Zijn er mensen die komende zondag ook de spelbeurs van de forumfederatie gaan bezoeken? Voor meer info zie http://spel.forumfederatie.be. :-).
Zijn er mensen die komende zondag ook de spelbeurs van de forumfederatie gaan bezoeken? Voor meer info zie http://spel.forumfederatie.be. :-).
Laatst gewijzigd door Wacko Santa; 23 november 2010 om 14:54
Ik ga waarschijnlijk (als ik mijne kameraad meekrijg) de zaterdag gaan. Ik zal wel moeten aangezien ik met een paar mensen heb afgesproken om wat spellen te kopen en verkopen.![]()
Ik ga vooral om eens rond te neuzen en mssn wel eens wat te kopen.. Ben sterk geinteresseerd in Pandemic en Ticket to Ride.
Alleen wordt het wel tijd dat ik eens meer speel..
Aanwezig met groep van tiental man. Mijn bankrekening gaat niet tevreden zijn![]()
Leuke iBood atm: Link
edit: Uitverkocht
Laatst gewijzigd door TekkaBlade; 24 november 2010 om 11:29
Leuke ibood wel, iemand al spelervaring met deze?![]()
Voor die prijs kan je al eens een risico nemen. Op Boardgamegeek staan ze niet al te snel geranked.
Mja, ik ga het toch maar niet doen, met de aankopen gepland voor zondag in het vooruitzicht![]()
niet zo'n toffe aanbieding als de vorige boardgames wel, toen zat er een kolonisten-achtige (val van rome) bij.
boardgames![]()
Te lang zitten twijfelen..
Het is al uitverkocht.
Ik heb ze gekocht . Enige dat ik kende waren die bruggen van magalan. Super spel , 5 regels en voor de rest nadenken. Klein beetje geluk met wat de rest legt.
Binnenkort oprichting van een boardgameclubje, in de hoop dat er in mijn regio meer mensen zijn die spelen. Ik ben niet meer voldaan met 3x per maand een boardgame of 2 en dan wat poker/bieden, en dit alles met 4, uitzonderlijk eens meer spelers, ik wil meer
Morgen zijn we met 6, zullen waarschijnlijk gespeeld worden :
Machiavelli,
Cosmic Encounter
misschien ook De Kathedraal met expansie, maar dit heb ik nog niet eerder gespeeld (de expansie).
Nieuwe games in de verzameling die ik dringend wil testen :
Pandemic
Power Grid
Dust
Steam
Iemand ervaringen met deze games?
Als je wat door het rekenwerk door kijkt is powergrid (FUNKENSCHLAG!) 1 vd beste boardgames ooit.
Pandemic (Co-op) was niet echt men cup of tea, Dust ken ik niet en van Steam heb ik enkel de voorlopig Railroad Tycoon.
Die vind ik persoonlijk zeer goed. Steam zou iets "makkelijker" qua rules zijn.
De opbrengst van een dagje Ranst:
Tempus
Dominion Prosperity
Civilization
Ubongo
Zooloretto
Scrabble
Dvonn
Le Havre
Brass
![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)