Pagina 28 van 81 EersteEerste ... 182425262728293031323878 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 541 t/m 560 van 1608
    Approved 9-lifer ironhorn's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    voor de geïnteresseerde: lotr risk (mist 1 kaart) in de kringloopwinkel van bilzen

normale prijs was 25 euro, nu 12 euro

Member
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdevis Bekijk bericht
    Kent er iemand Bizon? Zit vandaag op iBood in een spellenpakket:
    Dagaanbieding ? iBOOD.com
    Ik weet het niet zo. Die Carcassonne uitbreiding Het Feest wil ik wel, maar heb Carcassonne en een half dozijn uitbreidingen al. Bizon en Waterloo ken ik niet. Eufraat & Tigris ken ik enkel het standaard spel en niet het bordspel.

Enerzijds: echt slechte spellen heb ik nog nooit tegengekomen bij 999 en Phalanx. Maar het ziet er allemaal maar vrij middelmatige games uit buiten Carc. Ik geef dan liever 30 € uit aan 1 topper dan aan deze 4.

Maar als je je uitbreiding snel wil uitbreiden aan een mooie prijs zou ik het overwegen.

Member
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ironhorn Bekijk bericht
    voor de geïnteresseerde: lotr risk (mist 1 kaart) in de kringloopwinkel van bilzen

normale prijs was 25 euro, nu 12 euro
    Ik heb hem een tijdje terug ook tweedehands aan 10 € gekocht. Alle onderdelen aanwezig maar wel lichte slijt. Wel spijtig dat ik deze nog niet heb kunnen spelen.

Member wensp's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeverein Bekijk bericht
    Ik weet het niet zo. Die Carcassonne uitbreiding Het Feest wil ik wel, maar heb Carcassonne en een half dozijn uitbreidingen al. Bizon en Waterloo ken ik niet. Eufraat & Tigris ken ik enkel het standaard spel en niet het bordspel.

Enerzijds: echt slechte spellen heb ik nog nooit tegengekomen bij 999 en Phalanx. Maar het ziet er allemaal maar vrij middelmatige games uit buiten Carc. Ik geef dan liever 30 € uit aan 1 topper dan aan deze 4.

Maar als je je uitbreiding snel wil uitbreiden aan een mooie prijs zou ik het overwegen.
    Bizon nog niet van gehoord, maar is blijkbaar van Wolfgang Kramer - een ontwerper die bij mij niet veel verkeerd kan doen , van ondermeer Tikal, Asara, Java, Mexica, Die Fürsten von Florenz, Torres en El Grande.

Member
    iTrader
    24 (100%)
    Vandaag weer een paar games gespeeld in de Outpost.

Tigris & Eufraat - 2e keer dat ik deze speel, en blijft leuk.

Through the Deser - Nog een Knizia, vond het spel zelf leuk, maar de regels waren fout uitgelegd waardoor halfweg ineens bleek dat mijn strategie compleet fout was en ik dus van nul kon herbeginnen. Bleh. Wil het zeker wel een tweede kans geven.

Airlines Europe - Heeft wat weg van Ticket to Ride met vliegtuigen. Goed mee geamuseerd.

Trajan - Het zwaarste spel van de dag, en vond het zeker niet slecht. Het actie selectie systeem is wel leuk.

Member
    iTrader
    0
    *Zucht* Mij in maart goed kunnen inhouden maar we zijn april nog niet halverwege en ik heb al 13 spellen in de bestelling

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Na het succes van Dominant Species bij ons in de groep, heb ik nog een andere non-wargame van Chad Jensen gekocht, Urban Sprawl. Na een paar spellen met 4 spelers waarin we de regels verkeerd interpreteerden, gisteren eindelijk een goed 2-player game gedaan waarin ik nipt ben gewonnen.

Urban Sprawl is een beetje een mix tussen Monopoly en Sim City. Maakt gebruik van action point placement en strategische area control, zit heel goed ineen, maar heb het gevoel dat het allemaal vrij random is (alhoewel dit ook kan liggen aan het gebrek aan ervaring).

Ik vind het thema geweldig en ik vind het spijtig dat er niet meer stevige city-building games zijn. Heb al eens aan het kijken geweest naar Rome, maar dat zag er me iets te droog uit

Urban Sprawl | Board Game | BoardGameGeek

Member Wacko Santa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Maandag de eerste keer Automobile gespeeld (van Martin Wallace). Echt wel een goed spel, heerlijk om autos te produceren en te verkopen, rekening te houden met variabiliteit van de marktvraag en de kans om verkopers in te zetten in showrooms. Ook het verouderen van modellen en technologische inefficiëntie zijn geniale concepten hierin.

Ik blijf toch steeds genieten van spellen als deze van Martin Wallace. Zowel Age of Steam (TOP), Tinners Trail (LEUK), Brass (TOP) en Automobile (TOP) staan hoog in mijn toplijstjes. Meer van dit!

Nog mensen ervaring met dit spel?

Member Spoox's schermafbeelding
    iTrader
    0
    nee maar je hebt mijn interesse in ieder geval wel opgewekt

Member
    iTrader
    0
    Gisteren binnengekomen:
    - Caylus
    - Civilization the board game
    - Rex: final days of an empire
    - santiago de cuba
    - Quarriors!
    - Mansions of Madness
    - Dungeon lords (blijkt helaas de Duitse versie te zijn, maar we passen er wel een mouw aan)

nog in bestelling:
    - Stronghold
    - Last night on earth
    - attack! + expansion
    - Risk 2210
    - Shadows over Camelot
    - Space alert

Nu nog tijd vinden om te spelen

Member Wacko Santa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wautd Bekijk bericht
    Nu nog tijd vinden om te spelen
    DAT is hier het grote probleem

Member oeroesmoeloevoe's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mensen die zin hebben om "David Ausloos" eens een keer te ontmoeten kunnen nu zaterdag naar onze club komen. Samen met David gaan we zijn nieuwe spel "rogue agent" playtesten. Hij zal een introductie geven van het spel en de spelmechanieken waarna er een spelsessie volgt. Meedoen is niet meer mogelijk aangezien alle plaatsen reeds volzet zijn maar het kan alsnog leuk zijn om gewoon mee te volgen hoe zo een playtest verloopt en om nadien een babbeltje te slaan of nog een spel te spelen.

We starten nu zaterdag 14 april om 15.00, iedereen is welkom!

Voor zij die David Ausloos niet kennen : Ausloos Design
    Bekende spellen van hem : Panic station, get nuts, confusion, Surve : escape from atlantis, ...

Member durchgefallen's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wautd Bekijk bericht
    *Zucht* Mij in maart goed kunnen inhouden maar we zijn april nog niet halverwege en ik heb al 13 spellen in de bestelling
    Ik ging ook geen spellen meer kopen tot deze zomer maar heb mij toch maar weer eens laten gaan. Beetje zakgeld gekregen voor mijn Pasen

Hammer of the Scots
    1812: The invasion of Canada
    Merchants and Marauders
    Roma
    Fresco

Niemand wil voorlopig No retreat: the russian front met me spelen maar hoop dat de bovenste 2 daar verandering kunnen in brengen.

Ben trouwens serieus aan het overwegen om mijn Euphrate and Tigris the cardgame, de Kolonisten van catan en mogelijk ook mijn Axis&allies global 1940weg te doen. Laatste hangt wel af of in aan Fighting formations: Grossdeutchland motorized infantry division geraak. Moest iemand interesse hebben mag hij me altijd een seintje geven :-p

Member
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oeroesmoeloevoe Bekijk bericht
    Mensen die zin hebben om "David Ausloos" eens een keer te ontmoeten kunnen nu zaterdag naar onze club komen. Samen met David gaan we zijn nieuwe spel "rogue agent" playtesten. Hij zal een introductie geven van het spel en de spelmechanieken waarna er een spelsessie volgt. Meedoen is niet meer mogelijk aangezien alle plaatsen reeds volzet zijn maar het kan alsnog leuk zijn om gewoon mee te volgen hoe zo een playtest verloopt en om nadien een babbeltje te slaan of nog een spel te spelen.

We starten nu zaterdag 14 april om 15.00, iedereen is welkom!

Voor zij die David Ausloos niet kennen : Ausloos Design
    Bekende spellen van hem : Panic station, get nuts, confusion, Surve : escape from atlantis, ...
    Best een leuk spel. Heb die Rogue Agent 2 weken terug ook geplaytest.

Member
    iTrader
    0
    Ik was 2 weken geleden uitgenodigd voor die playtest maar ik heb nooit niets teruggehoord toen ik naar het adres vroeg. Jammer, want het concept leek wel goed, maar ook nogal onbeleefd want die zondag had ik daar wel vrij voor gezet.

Member oeroesmoeloevoe's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    @Soeverein
    nice! Ben benieuwd of ik het ook goed ga vinden. Zal het hier wel laten weten nadien

@wautd
    Vreemd, ik heb geen enkel probleem gehad met de communicatie. Het zou me sterk lijken moest hij dat expres gedaan hebben, toch?

Member durchgefallen's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Gisteren voor de eerste maal Merchants and Marauders gespeeld. Hebben in het begin wel wat staan sukkelen met de regels maar vond het toch een fijn spel. Vooral de eventkaarten hadden we mis. Blijkbaar moet de startspeler 1 kaart trekken per ronde maar bij ons trok elke speler 1 per beurt waardoor het gewoon een hectische bedoeling werd. We hadden dit gelukkig snel door dat er iets niet klopte en hebben dit dan aangepast.
    Had graag meteen de piraat uitgehangen maar mijn kapitein had maar een scoutingvaardigheid van 1. Heb dan maar de brave handelaar gespeeld en heb het spel behoorlijk vlot gewonnen. Ik kijk al uit naar het volgende spel en hopelijk kan ik dan de zeerover uithangen en mijn medespelers naar davy jones locker sturen :-p

Member
    iTrader
    0
    Gisteren voor de eerste keer Dungeon Lords gespeeld (aka Dungeon Keeper, the board game). Niet alleen lopen de andere spelers constant in de weg, het spel zelf probeerd je constant dood te maken. Echt een goed spel

Member squan's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Vorige week ook nog eens een spellendag gehouden.

Tofste nieuwkomer was Genoa, origineel systeem van onderhandelen. Natuurlijk als je met wat assholes rond tafel zit kan er enige frustratie uit voortkomen.

Member
    iTrader
    0
    Vandaag is mijn Crokinole bord aangekomen. Het was toch even slikken toen ik het in mijn handen hield (nogal groot) maar ik kreeg het gelukkig nog weg in de spellenkast

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten