Pagina 7 van 125 Eerste ... 345678910111757107 ... Laatste
    TekkaBlade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Spelfanaat.be is ook een aanrader voor het Leuvense.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spoox Bekijk bericht
    what's next? na een kruistocht tegen gewelddadige videogames ook eentje tegen boardgaming...

BTW Wacko: ik vrees dat je nog een jaartje zal moeten wachten, ik wist het ook maar via via. Was wel zeer veel keus tov vorig jaar.
    Mijn vriendin heeft er Vorsten van Florence en Genoa gekocht, ben eens benieuwd naar onze aanwinsten, vooral naar Smallworld en Castle Ravenloft.
    Wij hebben Vorsten van Florence en bij ons is het een topspel
    Het spel is niet moeilijk maar zeker niet gemakkelijk!!!

Het probleem dat wij hadden was dat je de eerstemaal altijd iets vergeet van uit te leggen.
    Het geluksgehalte is nul en er zijn veel manieren om aan je werkgetal te komen.

Als je het dikwijlser speelt ga je automatisch gebruik maken van alle kaarten en het is dan dat het waare verassingseffect van wie gaat winnen bovenkomt.
    Bonuskaarten tellen immers maar op het einde van het spel maar geven een mooi boost.
    Korting alleen voor mensen van boven de 80 en onder begeleiding van hun ouders!

TRC's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Ik zou me graag het spel "Pandemic" kopen. Waar doe ik dat best? Gewoon in de Spelfanaat bvb of zijn er ook goede (goedkopere) sites?

Wapi's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Adriaensen Gezelschapsspellen

Denk niet dat je goedkoper gaat vinden in België.

Wacko Santa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Soms is time2game goedkoper voorlopig.. Small world uitbreidingen, Dominion, Pandemie.. Maar verder wel heel grote database bij Adriaensen, dat zeker wel!!
    XboX Live: WackoSan | BoardgameGeek: Wacko Santa
    Followmy.TV WackoSanta

sw1ss's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Gaat er iemand naar Spel2010?

Spel 2010

Wapi's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Yep. Vorige twee jaren ook al geweest en mij altijd rot geamuseerd. De stand van Adriaensen is wel heel slecht voor de bankrekening

iTrader
    0
    Ik ga wssl ook wel ies gaan, als ik er geraak.. Ga al 2 zware dagen achter de rug hebben dan..
    Followmy.TV WackoSanta

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TRC Bekijk bericht
    Ik zou me graag het spel "Pandemic" kopen. Waar doe ik dat best? Gewoon in de Spelfanaat bvb of zijn er ook goede (goedkopere) sites?
    Adriaansen in Berchem (Antwerpen ) is echt de goedkoopste spellenleveransier die ik ken en die heeft dat spel want ik heb dat daar gekocht!!
    Gisterren nog een 5tal sessies gespeeld met de volle bemanning en iedereen was er laaiend enthousiast over
    Daarna het Puerto Rico gedaan 4tal sessies.
    Van 15:00 tot 02:00h snachts gespeeld, zaaaaaalig.

P.S. Adriaansen heeft een website voor het adres en de prijzen.
    De winkel stelt niet veel voor maar je vind er wel alle topspelen en de eigenaar heeft een ongeloofelijke kennis en goeie smaak in spellen
    Wel best eerst bellen om te horen dat hij aanwezig is!
    Op zijn website doet hij regelmatig promo's en zo hebben we Maharadja voor 20Euro gekocht daar dat normaal bijna 50 Euro is
    Korting alleen voor mensen van boven de 80 en onder begeleiding van hun ouders!

Spoox's schermafbeelding
    iTrader
    0
    @Wacko

ondertussen Smallworld voor de eerste keer gespeeld met 5 spelers. Ik moet zeggen, we waren blij verrast. Op het eerste zicht ziet het er maar simpel uit maar als je even van dichterbij bekijkt, dan zit er toch wel veel diepgang in. Beetje chaos+de vele combinaties van rassen en specials zorgen voor een leuk, niet al te hardcore spel dat werd gesmaakt door alle deelnemers (3 mannen en 2 vrouwen). Scores lagen vrij dicht bij elkaar, mijn vriendin won met 80 punten, ik had 79 en de derde had 78. Nipt dus.
    Wel paar keer de regels fout toegepast tijdens de eerste rondes, dus die kunnen de uiteindelijke punten wel beïnvloed hebben, maar al bij al zeker voor herhaling vatbaar.

iTrader
    0
    Ik had hetzelfde idee voor de eerste speelbeurt. De regels lezen gaf echt het gevoel van, dat is het ofwa? .. Maar het eerste spel was een 2-spelerronde en dat gaf al een gans ander gevoel, en zeker de 4-player game een maandje geleden was echt kicken ..

Aangenaam verrast, net door de simpelheid gecombineerd met de diepgang ..
    Followmy.TV WackoSanta

Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    iemand goesting om mee te komen naar de gameday in spelfanaat leuven? Donderdag vanaf 11 uur s'morgens tot ?, hele dag gamen.

iemand goesting?

Der zal wel StarCraft zijn, kolonisten, of whatever. Liefst smallworld eigenlijk, want heb da zelf gekocht en nood aan een eerste exploratieve spelleke zoda'k het volgende maand aan de familie kan uitleggen. Heb nog wel es goesting voor wa spellekes te proberen, dusja
    "Ignis aurum probat"

Wapi's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Klinkt interessant. Heb wel zin om mee te gaan. Maar kolonisten ga ik niet mee spelen

Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Ofja, twas maar een voorbeeld. Kennelijk is het de bedoeling dat er 'specialere' spellen gespeeld worden.
    "Ignis aurum probat"

Pagina 7 van 125 Eerste ... 345678910111757107 ... Laatste

Regels voor berichten