Pagina 6 van 124 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 1857
    Member Jerre Muesli's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ja een kameraad heeft dan spel.
    't Is niet moeilijk, eens je het kent hoor.
    Maar vraag me niet meer wat de regels zijn want die ken ik niet meer

Member Typhoon's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky_boy Bekijk bericht
    i know ma ik zoek een soort van oorlogs spel met legers enz dus een soort van mix tss warhammer en bordgame. of gewoon goede oorlogs spel
    memoir 44 is goedkoop/leuk/+oorlog/legers

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Typhoon Bekijk bericht
    memoir 44 is goedkoop/leuk/+oorlog/legers
    dat spel krijgt veel lof over een zeer goed spel te zijn met 2 spelers, ik zocht / zoek eigenlijk een goed 4 speler spel.

heb op youtube filmkes gevonden over shadows of camelot en ik heb nu klaar voor het vant wekend te testen.

heb ook runewars in men handen gekregen dus dat ziet er echt een spel uit dat ik zocht ik laat u wel na men reis weten hoe de spelen zijn
    we stoppen niet met gamen omdat we oud worden, we worden oud omdat we stoppen met gamen
    Xboxlife: ellendig

Member Wacko Santa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vrijdagavond was het weer eens BG-tijd ..

Eerst een 3-speler spel Koehandel gespeeld (vooral om de tijd de doden tot de 4e man toekwam ).. Steeds plezant om elkaar int zak te zetten voor 2 schapen, een geit, een koe en andere beestjes .

Daarna was het voor iedereen het eerste spel Formula D. Hierbij moet ik zeggen dat ik aangenaam verrast was, ook al speelden we de simpele versie. Wanneer ik de eerste maal van dit spel hoorde dact ik dat het een stom soort ganzenbord was maar dan in een F1 vestje gegoten. Niets bleek minder waar . Ook al is de simpele versie dat wel meer, de advanced is dit zeker niet. Echt tellen, bochten uitmeten, beslissingen nemen. Aangenaam verrast en doet mij twijfelen om het mijzelf ooit eens aan te schaffen.

Als afsluiter was het een 4-speler Small World. Grote kaart die al snel veel te 'small' blijkt te zijn om iedereen te huisvesten, dus begint men maar wat te strijden.. Ook al zijn de regels en de krachten van rassen niet helemaal duidelijk uitgelegd (of zelfs contradictorisch beschreven), het is en blijft een ontspannend spel waar meer strategie komt bij kijken dan gedacht. Het werd door de 3 medespelers dan ook als favoriet van de avond bestempeld ..

Volgende keer : ... We'll see
    XboX Live: WackoSan | BoardgameGeek: Wacko Santa
    Followmy.TV WackoSanta

Member Spoox's schermafbeelding
    iTrader
    0
    gisteren Smallworld, Castle Ravenloft, Tinner's Trail en 2 uitbreidingen voor het Catan kaartspel (handel en wandel + politiek en intrige) gekocht op de stockverkoop van Time2Game, nog iemand geweest toevallig?

iTrader
    0
    Was dat er dan? .. Int het vervolg zoiets laten weten, dan had ik er wel wat tijd voor vrijgemaakt ze
    Followmy.TV WackoSanta

Approved 9-lifer maxdevis's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    .

Brainfreezed Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdevis Bekijk bericht
    en ik heb het spel vorige week gekocht . . . maar het gaat hier om de Facebook variant? Nog niks van gehoord
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    PSN: Malkavian_be

iTrader
    0
    what's next? na een kruistocht tegen gewelddadige videogames ook eentje tegen boardgaming...

BTW Wacko: ik vrees dat je nog een jaartje zal moeten wachten, ik wist het ook maar via via. Was wel zeer veel keus tov vorig jaar.
    Mijn vriendin heeft er Vorsten van Florence en Genoa gekocht, ben eens benieuwd naar onze aanwinsten, vooral naar Smallworld en Castle Ravenloft.

iTrader
    0
    Small World rocks .. Had het eerst veel te simpel verwacht ten ik de regels las, maar het is echt fijn om spelen (ook de 2p -versie )
    Followmy.TV WackoSanta

Member Magenof's schermafbeelding
    iTrader
    42 (98%)
    iemand in de regio Mol die Arkham Horror speelt?

iTrader
    0
    Nog eens fun gehad gisteravond.

- Eerst een spelletje Agricola, wat ik gewonnen heb met een toch wel niet zo slechte score (ook omdat 2 van de 3 andere spelers het nog nooit gespeeld had). 42 was niet slecht, beestjes, veel graan en groente, 5 leden, 4 houten kamers (had leuke ambacht die mijn houten kot evenveel waard maakte als een lemen ..

Opvallend feitje : een van de nieuwelingen had een score van 24, met 13 daarvan aan grote investeringen, ongezien voorlopig

- Afgesloten met een tweerondig spelletje Formula D. Basisbord, 4 spelers, streetraceparcours, simple game..

1 speler met serieuze voorsprong gewonnen, de 3 andere (including me) streden tot in de laatste bocht voor de 2e plaats. Daar viel ik, samen met nog 1speler uit wegens net iets teveel risico en crash ..

Spannend, dat wel ..
    Hopelijk volgende keer evenveel fun ..

@Spoox, ondertussen al Small World kunnen testen?
    Followmy.TV WackoSanta

iTrader
    0
    nee, spijtig genoeg nog niet Wacko, maar het staat nog steeds bovenaan mijn lijst om uit te proberen.
    Het enige wat we de laatste weken hebben kunnen spelen, zijn een paar sessiekes Castle Ravenloft. En morgen nog eens een Battlestar Galactica'ke.
    Hopelijk een van dezer, maar met Spiel 2010 en Facts dit weekend, zal het er ook niet echt van komen denk ik.

Member Wapi's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Weblogs
    1
    Wie eens zin heeft om door de week in Leuven te boardgamen, mag mij altijd een PM sturen. Nogal weinig mensen in mijn vriendenkring warm te krijgen voor boardgames.

Collectie bevat oa:
    Dominion
    Tigris en Eufraat
    Race for the galaxy
    Dominion
    Downfall of Pompeii
    Tai Pan
    Dixit
    Boonanza
    Dice Town
    Caylus
    Day & Night
    Zertz
    Yinsh
    Carcassone

Member sw1ss's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Er zijn verschillende spellenclubs in leuven zoals bvb. de Speelduivel.

Speelduivel - De Leuvense Spellenclub

Misschien is dat wel iets? Ik ben om die reden ook bij een spellenclub gegaan omdat ik in mijn gewone vriendenkring niet veel reactie vond om spellen te spelen.

Pagina 6 van 124 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten