Pagina 20 van 124 EersteEerste ... 101617181920212223243070120 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 286 t/m 300 van 1857
    Member
    iTrader
    0
    De Kathedraal is heel goed maar dan wel op volle kracht(4 spelers dus).
    @Bartdecock:FBI heb ik gespeeld maar vond dat geen geweldig spel, ik weet zelfs al niet meer hoe het in elkaar steekt!!.
    Korting alleen voor mensen van boven de 80 en onder begeleiding van hun ouders!

Member megaplayerke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wat vinden jullie van het board game "tomb cryptmaster" ??

Member Spoox's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Tomb Cryptmaster is helemaal niet slecht, wel vrij moeilijk om aan te leren imho omdat de regels niet altijd even duidelijk uitgelegd staan in de manual.
    Tis hier in onze vaste groep ook nog maar 1 keer op de tafel gekomen (duurde ook vrij lang), maar komt vast en zeker nog terug.
    Gebaseerd op die ene speelbeurt vond ik het vrij challenging, je kan makkelijk een paar partyleden verliezen tijdens een gevecht+ de andere spelers kunnen je hierin ook dwarsbomen (elke speler heeft zijn eigen party, er zitten zo'n 80-tal verschillende characters in het spel iirc)

Member Blezz's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Vorige zondag voor de eerste keer Dominion (Intrigues) gespeeld met m'n speelgroep.. DIRECT verkocht! Echt superspel voor mij (was wel te denken aangezien ik ook Magic speel en Race to the Galaxy geweldig vind). Ik denk wel dat de 10 kaarten waaruit je kan kiezen belangrijk zijn voor gameplay, aangezien sommigen de geluksfactor wel bevoordelen, en dat willen we niet echt.. Daarom eens opzoeken wat de beste combinaties zijn om te spelen.
    Voor mij 4 fritten special, 3 bouletten, 5 curryworsten, 2 loempia's en EEN DIEETCOLA a.u.b.

Approved 9-lifer Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Hebde da nooit met mij gespeeld is? Dan was't wsl met Yanni ofzo da'k het es gespeeld heb. Ik heb de eerste uitbreiding hier liggen. Als ik wat geld teveel heb koop ik Prosperity er wel eens bij.
    "Ignis aurum probat"

Member MaartenDF's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Prosperity is de beste uitbreiding. Ga zeker voor die in plaats van Seaside. (Ze zijn allemaal de moeite, hoor)

iTrader
    0
    Gisteren ook voor de allereerste keer Dominion gespeeld (ja shame on me) en heeft me ook blij verrast, ik heb het zo niet voor kaartspellen normaal gezien maar deze valt toch wel in de smaak.

Verder ook Bedriegers Bedrogen, eveneens leuk kort spelletje, is al vrij oud denk ik.

Member spade VI's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Ik zoek een groot borspel waar je elkaar het leven zuur moet maken of als eerste ergens geraken moet.

Ook herinner ik me een spel van vroeger met avonturiers die in een oerwoud hogerop moesten geraken naar een brug die verbonden was aan een groot stenen hoofd ofzoiets en die bewoog dan (via baterijen ?)...weet iemand wat dit kan zijn
    Leer en zoek naar het geluk in je leven en trek je geen kloten van de rest aan. Want er bestaat geen erger gevoel dan te beseffen dat je het allemaal vergooid hebt en er veel meer had kunnen uithalen. Had ik maar een tweede kans, ik zou het weten. Dus go and live it
    Laat weten als ik uw Itrader vergat
    \\\\\\ LINK: Help me to carry the fire, we will keep it alight together, help me, to carry the fire, this road won't go on forever. Mijn strijd en still going //////

iTrader
    0
    euh, het eerste dat in me opkomt, weliswaar zonder batterijen, is Vuurbaleiland

Fireball Island | Board Game | BoardGameGeek

maar dat zal het wel nie zijn zeker?

Member spade VI's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spoox Bekijk bericht
    euh, het eerste dat in me opkomt, weliswaar zonder batterijen, is Vuurbaleiland

Fireball Island | Board Game | BoardGameGeek

maar dat zal het wel nie zijn zeker?
    Helaas niet nee twas met van die avonturierkes die op een lange brug liepen boven of aan de rand van het spel
    Leer en zoek naar het geluk in je leven en trek je geen kloten van de rest aan. Want er bestaat geen erger gevoel dan te beseffen dat je het allemaal vergooid hebt en er veel meer had kunnen uithalen. Had ik maar een tweede kans, ik zou het weten. Dus go and live it
    Laat weten als ik uw Itrader vergat
    \\\\\\ LINK: Help me to carry the fire, we will keep it alight together, help me, to carry the fire, this road won't go on forever. Mijn strijd en still going //////

Member Wacko Santa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik gok dat je het op dit hebt?

Forbidden Bridge / Verboden brug
    XboX Live: WackoSan | BoardgameGeek: Wacko Santa
    Followmy.TV WackoSanta

Member TCF-Trip's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Tobago

Heeft iemand dit spel al gespeeld, wat is het verdict?

Ik heb gelezen dat het een fun familiespel is, maar is het ook goed/interessant genoeg voor mensen die graag een zwaarder spel spelen? (Caylus, Le Havre, El Grande,...) Een lichter spel kan zeker geen kwaad, maar de geluksfactor mag niet overheersen, hopelijk is dit niet het geval bij dit spel?

Ontopic:

Vanavond nogmaals Caylus gespeeld, ik ben gigantisch hard afgemaakt.
    imo is Caylus is een spel dat je regelmatig moet spelen, eens om de 2-3 maanden is niet goed voor het tactische inzicht in deze game Zijn er mensen die volgens een bepaalde tactiek spelen? Ik probeer altijd aan het kasteel te bouwen, en privileges te halen om zo telkens 5 punten te scoren. Maar ondertussen vergeet ik dus om geld in te zamelen om werkers te kunnen plaatsen + heb ik niet genoeg grondstoffen om de duurdere gebouwen te zetten... Als iemand goede speeltips heeft, altijd welkom
    And all is well
    until the heart betrays...

Savatage

Approved 9-lifer maxdevis's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TCF-Trip Bekijk bericht
    Tobago

Heeft iemand dit spel al gespeeld, wat is het verdict?

Ik heb gelezen dat het een fun familiespel is, maar is het ook goed/interessant genoeg voor mensen die graag een zwaarder spel spelen? (Caylus, Le Havre, El Grande,...) Een lichter spel kan zeker geen kwaad, maar de geluksfactor mag niet overheersen, hopelijk is dit niet het geval bij dit spel?
    ligt hier al bijna een jaar ongespeeld te rotten in een kast.
    schaamtelijk
    .

Member MaartenDF's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb het toevallig vandaag de eerste keer gespeeld. Ik was aangenaam verrast. Het is geen spel dat vergelijkbaar is met Caylus of Le Havre, hoor. Het is een pak lichter en het heeft een grote geluksfactor, maar het leek me wel dat die factor goed beïnvloedbaar was. Ik zou het zeker een kans geven, want Tobago zag er supermooi uit en was heel genietbaar. Ik koop het waarschijnlijk nog wel eens.

Member Arboris's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Tobago... ik wou dat ik er iets meer over kon vertellen, maar dat is vorig jaar op de spellenbeurs in Deurne gekocht door ene, maar nog niet uit zijn verpakking gehaald afaik
    Not every story has explosions and car chases. That's why they have nudity and espionage.

Pagina 20 van 124 EersteEerste ... 101617181920212223243070120 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten