Pagina 48 van 298 EersteEerste ... 384445464748495051525898148 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 706 t/m 720 van 4459
    Member Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Wist ik niet. Very confusing allemaal.

Speler 1 heeft een planeswalker

Speler 2 casts Earthquake.

En dan? Leg ne keer deftig uit jom

Edit: gevonden. Man man, dat wist ik dus ni.

Q: How is damage dealt to a planeswalker outside of combat?
    A: If a spell or ability your opponent controls would deal noncombat damage to you, that opponent can choose to have all of that damage dealt to one of your planeswalkers instead. So if your opponent Shocks you, that opponent may choose to have that Shock deal its damage to one of your planeswalkers instead. This is a replacement effect that is applied as the damage is actually dealt--they don't make the decision until the spell or ability is resolving and the damage would actually be dealt.

Note that only your opponents can do this--you can't have the damage from a spell you control be redirected to one of your planeswalkers. And this redirection only applies to noncombat damage, so your opponent can't attack you and then redirect the damage to your planeswalker. If he wants to deal combat damage to one of your planeswalkers he has to attack that planeswalker.
    Laatst gewijzigd door Li0n; 25 augustus 2010 om 18:42

Member Drizzt's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Net ff online een draft aan het doen en de eerste booster is vrij bommig.
    Welke kaart zouden jullie picken en waarom?

Platinum Angel
    Fireball
    Condemn
    Roc Egg
    Gravedigger
    Mighty Leap
    Assassinate
    Armored Cancrix
    Lightning Bolt
    Child of Night
    Phantom Beast
    Garruk's Companion
    Silvercoat Lion
    Scroll Thief
    Mountain

Persoonlijk zou ik voor de Fireball gaan, maar zeker ben ik er niet van.

Approved 9-lifer Humfrie's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Pff een pack met een bomrare en een mind control of een fireball, dat zijn zo lastige beslissingen e! Persoonlijk denk ik ook dat ik voor de fireball zou gaan.
    PSN: Humfrie <-- Add me
    Currently Playing on PS4: Killzone: Shadowfall, Fifa 14 & Resogun
    CLUB BRUGGE K.V.

Approved 9-lifer Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Platinum Angel all the way. Laat de rest maar rood splashen met die Bolt en die Fireball. Rood is toch zo prak als iet in die set. Colorless is altijd win de eerste booster.

DErjust online draft en ik had een playset Scroll Thiefs, 2 cloaks en een Sword. Rofl. Win.
    Laatst gewijzigd door Marginal0; 26 augustus 2010 om 00:36
    "Ignis aurum probat"

Member de Waaslandwolf's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    De engel of de vuurbal. De engel heeft als nadeel dat je twee mooie kaarten laat gaan, en rood mag vergeten in booster twee. Kost veel, slaat weliswaar hard, maar gaat nog altijd relatief makkelijk dood.
    De vuurbal heeft als nadeel dat je nog altijd plots een engel tegen je kan krijgen, en dat rood nog altijd schaars gaat zijn in booster twee, aangezien je die bolt doorgeeft. Fireball is natuurlijk ook wel gewoon brutaal, maar ik vrees dat je in booster twee te weinig rood zal zien.

Uiteindelijk zou ik dan toch voor mejuffrouw Platz kiezen. Dat, of vreemd doen, gokken en zwart proberen afsnijden door de Gravedigger te pakken, Assassinate zal toch niet enorm snel gekozen worden - zeker later dan Fireball, Bolt en Platz. Dan zit je hopelijk goed voor de volgende booster, en zwart haalt de engel gemakkelijk uit de lucht met minstens 3 of 4 commons.

Blauw vind ik qua commons maar vrij zwak in M11, en bovendien vaak moeilijk te splashen. Groen, wit en zwart genieten op dat gebied duidelijk mijn voorkeur. Rood is vaak veel makkelijker te splashen.
    <Leprechaun3>iemand trouwens al iets opgevangen over het nieuwe album van CALIBAN ?
    vond The Dying Undress anders wel een heel goeie schijf van hen

<Carrion> k denk da ge the undying darkness bedoelt

iTrader
    31 (100%)
    Beantwoorden, dat is absoluut een correcte redenering dat rood zal drainen, maar dat boeit ook helemaal niet fireball splash je toch sowieso! Al speel je UW flier dan knal je die er nog in die Fireball is end-game zoveel meer waard dan de engel. Er zijn gwnweg veel te veel oplossingen tegen de engel: naturlize, doom blade, manic vandal, acidic slime, bounce (voor als je jezelf onder nul liet gaan). Fireball bindt je dus alles behalve in rood, het is gwn een fantastische kaart in elk deck.

Sowieso een solide kaart de engel, maar zal niet bieden wat de fireball biedt, fireball is vaak zo een enorme blowout. Ik zou de pick veel lastiger vinden moest je moeten kiezen tussen mind control en fireball.
    CLUB BRUGGE K.V.

iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Al die artifact removal wordt niet maindeck gespeeld normaliter.

I agree da Fireball een superkaart is, maar als der nen bolt tussenzit gaat dien andere ook al rood splashen en hedde booster 2 een klein probleem. Maar goed, iedereen splashed rood toch al dusja, idd, dat weegt eigenlijk nog op tegen de nadelen. Het is een dubbeltje op zijn kant.

Eén draft van Zendicar (tegen het einde van de reeks) wou ik eindelijk is die landfall Demon mythic spelen, want die ownt ook zo hard. Ik wensen da'k hem zou opendoen en ik deed hem open. Natuurlijk groot jolijt, ware het niet dat er ook een Bolt en een super-Vampire in zat. :/ Sorry maar gezien de context pakte dan uiteraard dien Mythic, maar men deck stak er wel aan doen omda'k echt zwart wou forceren. Ach ja.
    "Ignis aurum probat"

Member de Waaslandwolf's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Humfrie Bekijk bericht
    Beantwoorden, dat is absoluut een correcte redenering dat rood zal drainen, maar dat boeit ook helemaal niet fireball splash je toch sowieso! Al speel je UW flier dan knal je die er nog in die Fireball is end-game zoveel meer waard dan de engel. Er zijn gwnweg veel te veel oplossingen tegen de engel: naturlize, doom blade, manic vandal, acidic slime, bounce (voor als je jezelf onder nul liet gaan). Fireball bindt je dus alles behalve in rood, het is gwn een fantastische kaart in elk deck.

Sowieso een solide kaart de engel, maar zal niet bieden wat de fireball biedt, fireball is vaak zo een enorme blowout. Ik zou de pick veel lastiger vinden moest je moeten kiezen tussen mind control en fireball.
    Ik spalsh gewoon niet graag een derde kleur, tenzij ik groen kan spelen, of wat andere fixertjes. De inconsistentie die het soms plots oplevert is iets waar ik geen liefhebber van ben. Toegegeven, ik vind het ook een heel moeilijke keuze hier.

Fireball kies ik in M11 bijna sowieso over Mind Control, om bovengenoemde reden: R is veel makkelijker te splashen dan UU, en blauw is me te zwak om met meer dan één speler voldoende goede kaarten uit te halen, het aantal echt goede commons komt niet boven de 4 of 5. Speel je pakweg met vier, dan zal ik wel al meer geneigd zijn de Mind Control te kiezen.
    <Leprechaun3>iemand trouwens al iets opgevangen over het nieuwe album van CALIBAN ?
    vond The Dying Undress anders wel een heel goeie schijf van hen

<Carrion> k denk da ge the undying darkness bedoelt

iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Blauw heeft ook wel fixers. Bijna evenveel als groen eigenlijk. Maar ik speel ook amper een 3de kleur, of de draft moest al echt slecht gegaan zijn en ik heb amper playables.

Ik pak wel Mind Control boven Fireball, toch in het eerste of 2de pack. 3de pack allicht niet (tenzij ik blauw zit obv).

En draften met 4 is ook een beetje retarded he. We hebben es met 3 gedraft, en dan zijn er zo rare dingen als een 2nd pack doom blade die nog als 6de pick doorkomt.
    "Ignis aurum probat"

iTrader
    31 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Waaslandwolf Bekijk bericht
    Ik spalsh gewoon niet graag een derde kleur, tenzij ik groen kan spelen, of wat andere fixertjes. De inconsistentie die het soms plots oplevert is iets waar ik geen liefhebber van ben. Toegegeven, ik vind het ook een heel moeilijke keuze hier.

Fireball kies ik in M11 bijna sowieso over Mind Control, om bovengenoemde reden: R is veel makkelijker te splashen dan UU, en blauw is me te zwak om met meer dan één speler voldoende goede kaarten uit te halen, het aantal echt goede commons komt niet boven de 4 of 5. Speel je pakweg met vier, dan zal ik wel al meer geneigd zijn de Mind Control te kiezen.
    True ik zou ook voor de fireball gaan om de splashreden. Maar dat blauw niet goed genoeg is in de commonslots ben ik het 100% mee oneens. Ok wit zijn commons zijn nog beter, maar die van blauw vertrappelen nogaltijd gemakkelijk de diepgang van die van zwart rood en groen. Met commons als: cloud elemental, azure drake, foresee, aether adept, augury owl, preordain. Monoblauw zal zelden deftig werken, maar in M11 kunnen gemakkelijk 3 blauwe spelers aan een tafel gevoed worden hoor. In M11 draft zijn counterspells echt zoveel beter dan in de gemiddelde set. Ik las dit ergens en dacht ik neem de proef op de som en kwam ook tot die conclusie. En dan heb ik het niet enkel over cancel en mana leak maar zelfs negate.
    CLUB BRUGGE K.V.

Member darkshaw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gisteren gedraft met 11. Lastig om dan nog iets goed ineen te steken. Allemaal vrij flauwe decks, behalve één UR control deck; hij pakte gewoon de kaarten die iedereen doorgaf (massas counters) en dan nog 3 destructive forces. Meest broken draft deck dat ik al gezien heb. Hij is dan ook eerste geworden.
    Kicker: Wacko Six Kampioen 3B
    Diablo III: syndarion#1513

iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    3 destructive forces? lawl. nice, maar da alleen maakt geen superdeck, maar als die kleuren open waren... tja

in ieder geval heeft Humfrie gelijk: U is één van de betere kleuren van M11 hoor. Goeie uncommons en ZEKER ook deftige commons. Humfrie is dan nog Scroll Thief vergeten bij de awesome commons in't blauw. Uiteraard levert U nu niet dé power af, maar U tesamen met W of G creërt in M11 hét beste archetype. Kun je bijna niets tegen beginnen indien die speler veel doorkreeg.
    "Ignis aurum probat"

iTrader
    31 (100%)
    Nee, inderdaad, imo is UW zo insane mits wat geluk met de picks.

@Marginal: ik breng dus 3 personen mee naar de draft 11 september dus ik + 3 maten. Ok?
    CLUB BRUGGE K.V.

Member
    iTrader
    0
    11 september EDH toernooi in outpost gent btw

iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Dan hoop ik dat er nog een paar magiccers van 9L zich aanmelden. Anders begin ik volk van de spelfanaat aan te spreken om tot 8 man te geraken. Alle manne, zo goedkoop
    "Ignis aurum probat"

Pagina 48 van 298 EersteEerste ... 384445464748495051525898148 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten