Pagina 4 van 221 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 4411
    Member
    iTrader
    0
    ben der ook net terug mee begonnen. Maat van mij heeft da XBOX spel en daardoor ist terug beginne kriebelen. Kga na de pre-release van Zendikar, Wss in Apen, Outpost.

iemand die ge´nteresseert moest zijn: NederMagic - persoonlijke pagina van Stig Buttenaere is m'n tradelist

Member Veruca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ga zeker ook naar de pre-release van Zendikar in den Outpost A'pen. Was nog aan het twijfelen om eventueel Planechase volgende weekend te gaan doen, maar ga het waarschijnlijk toch niet doen. Beter het geld wat bijhouden voor Zendikar.

Approved 9-lifer Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Ik ga mss ook es naar Outpost A'pen binnenkort :

MtG PLAY THE GAME, SEE THE WORLD Championship tournament Print
    Sunday, 20 September 2009, 11:00 - 18:00
    We are proud to annonce a qualifier for this quite unique tournament. (Play the game, see the world)
    The Play the game See the world tournemant will be held at Worlds on Sunday. It is a sealed deck (top 8 draft) tournament with a magnificent, unique first price!
    The winner gets all flights and hotels to all Pro Tours (San Diego, San Jose (Puerto Rico), Amsterdam) and Worlds (Chiba in Japan) of 2010 paid for! Approximate retail value of travel package is €5000 Euros.

Our Qualifier will get 2 players in this tournament, we got 2 slots for you.

Where : outpost Antwerpen
    Doors : 10h00 - Start : 11h00
    Format : Standard Constructed with Top 8
    Entry Fee : 12.5euro
    Prizes : Ofcourse boosters + 2 slots for the Play the game, see the world Tournament + and if we have more then 16 players we will pay the winner a flight to worlds in Rome, if we have more then 32 players we will pay the flight for both players.

-> stel u voor. Hoe frickin' sweet. Leuke reis. _O_ Maar daarvoor moete dus eerst 1/2 worden in A'pen en dan nog es da Worlds Event winnen, dusja... Niet evident. Spijtig da't een constructed tourney is, anders deed ik wel mee.
    "Ignis aurum probat"

iTrader
    0
    Laat me maar weten als ge gaat, kunnen we eventueel iets fixen voor die Rofellos.

Member
    iTrader
    0
    die Rofellos is wel gewilt precies. Ja, tzit zo... Die Rofellos is momenteel in onderhandeling. Moet nog enkele wants hebben die prioriteit hebben over eender welke andere kaart. Als ge mij iets kunt aanbieden wat ik nodig heb (denk dan aan Greater Gargadons, Primal Commands, Fire-Lit Thickets) kunne we eventueel wel tot een deal komen als de ene deal waarmee ik momenteel bezig ben slecht afloopt.

iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    lol, ik moest dien rofellos hebben. vandaar die is overigens helemaal niet zo gewild, gezien bijna geen kat T1 speelt. Maar goed, ja, een tradevalue van 10 heb je niet voor niets he

ma kzal zeker iet late wete dan.
    Laatst gewijzigd door Marginal0; 30 augustus 2009 om 18:41

iTrader
    0
    Ah, ik had het tegen Nizidramanii'yt. Ik heb een hele collectie die ik wegdoe, en daar zit een Rofellos tussen die hij wel wou hebben. Was alleen wat overkill om 1 kaart te versturen... maar als hij dan toch naar den outpost in A'pen gaat, dan kan ik die meenemen en eventueel wisselen met hem tegen iets van M10 ofzo.

iTrader
    0
    Ziet er naar uit dat Zendikar dus een zwaar land-based gedoe gaat worden. Van de 250 kaarten staan er op 106 ervan het woordje 'land'.

Je kan zelf ook eens kijken: Zendikar Orb of Insight
    Bij Query geef je gewoon het woord op dat je wil zoeken (bijv. Vampire) en bij code geef je de code die er onder staat in (anti-bot beveiliging).

Have fun.

Member Rage's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Veruca Bekijk bericht
    Ziet er naar uit dat Zendikar dus een zwaar land-based gedoe gaat worden. Van de 250 kaarten staan er op 106 ervan het woordje 'land'.

Je kan zelf ook eens kijken: Zendikar Orb of Insight
    Bij Query geef je gewoon het woord op dat je wil zoeken (bijv. Vampire) en bij code geef je de code die er onder staat in (anti-bot beveiliging).

Have fun.
    als ik creature intyp krijg ik 241, met die 106 landen erbij zitten we al over de 250

edit: nvm, ik snap het al, er zijn een heleboel creatures die land abilities hebben wss. er zijn dus geen 106 verschillende landen

iTrader
    0
    Idd, je vindt het aantal kaarten terug waar het woord op voorkomt. Dus het woord 'land' komt op 106 kaarten voor. Dus Basic Lands, Non-Basic Lands, Creatures met de nieuwe 'Landfall' ability.

Landfall is een ability die triggered op het moment er een land in het spel komt.
    Zo is er, als ik me niet vergis, een Mythic Rare creature met Landfall die 4/4 beast tokens in het spel brengt elke keer er een land gespeeld wordt.

iTrader
    15 (100%)
    Die landfall dinges zou goed passen mijn loam/sac landjes deck

iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Bah... land. Het meest hatelijke aspect van magic. Je wordt er continu door genegerd (manascrew - hose), en als je constructed wil spelen betaal je je blauw aan landjes die eigenlijk gewoon niets doen...

Belachelijk eigenlijk

iTrader
    0
    True, ik sta nu ook niet direct te springen van blijdschap rond die Landfall. Heb trouwens nooit de hype rond dual landjes begrepen. Da's enkel goed voor mensen die toernooien spelen op hoog niveau en net dat tikkeltje meer in hun deck willen. Ik zie dat tijdens de drafts in A'pen die landjes er meestal als eerste uitgaan... terwijl er zo veel leukere cards op tafel liggen om uit te kiezen. Ik verkies toch liever een heavy creature of iets met een leuke ability dan een land hoor.

iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nizidramanii'yt Bekijk bericht
    Bah... land. Het meest hatelijke aspect van magic. Je wordt er continu door genegerd (manascrew - hose), en als je constructed wil spelen betaal je je blauw aan landjes die eigenlijk gewoon niets doen...

Belachelijk eigenlijk
    Ge kunt echt goedkope oplossingen vinden om niet te sukkelen met uw mana. Vb terramorphic expanse, met deze erbij hebt ge nooit problemen

Ik heb eigenlijk zelden last van manascrew, en ik gebruik vooral basic lands en dan die terramorphic. Als ge alleen maar basics erin doet, ja dat is vragen om problemen

iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Mja, maar op toernooien heb je net dat tikketje meer kans met die superlanden he.

Maar ge hebt idd van die brute sideboard dertegen. Die B-R dude daar, doet damage gelijk aan non-basic land.

Member Carnage's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    gaea's cradle in elf/beast deck
    cabal coffers in zombie deck
    happy times

persoonlijk vind ik dual landjes wel praktisch, want ik heb graag opties, neem nu die treva's ruins bvb, keuze uit 3 mana, wa wil je nog meer?

edit offtopic: vandaag planechase ontvangen, ik verlang al naar de eerste planechase chaos match, alle 40 de planes erin
    Laatst gewijzigd door Carnage; 3 september 2009 om 22:14

Approved 9-lifer Lamsednav's schermafbeelding
    iTrader
    0
    New Goblin Lackey is born! <3

More info & others @ Zendikar Spoiler 49/249

iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    cabal coffers _O_

in MBC ownt die echt alles. Drain Life ftw!

Member Wacko Santa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb het 1 jaarke gespeeld, van september tot augustus. Begonnen met time spiral enzo.. Wou niet stoppe, maar een aantal maten stopten ermee.

Aangezien ik vooral voor de fun speel en dus niet te veel geld wil geven aan uberkaarten, maar gewoon me wat ik vind in de boosters, ga ik dus ook niet echt spelen in Outposts Ik vind dat daar teveel mensen zitten die er zwaar geld ana geven en freaky kunnen worden. Heb bvb een fungus deck, waar ik doodgraag met speelde, maar tegen echte powerdecks wordt ge zo onder de voet gelopen.

Wil nu wel terug beginnen vanaf de nieuwe reeks, maar heb zo geen idee van met wie enzo.. Ik studeer in Antwerpen, dus ik zou wel af en toe de outpost kunnen doen, als ik weet dat er andere fun-spelers zitten.

Verder ben ik der gene krak in, gewoon ne funner .. Lange matchkes en elkaar kloten vind ik zoveel leuker als snel en quick afmaken .. Zolang de decks een soort van cohesie hebben is het cool, zoals elfen, fungus, slivers, ..
    XboX Live: WackoSan | BoardgameGeek: Wacko Santa
    Followmy.TV WackoSanta

Member Carnage's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    matchkes van meer dan een uur zijn altijd epic
    ik met een wit cleric deck tegen iemand met een blauw control deck
    mijn mother of runes heeft de match doen kantelen in mijn voordeel

LinkBacks (?)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 2 gebruikers deze discussie. (1 leden en 1 gasten)

1. umbraticus

Regels voor berichten