Pagina 198 van 298 EersteEerste ... 98148188194195196197198199200201202208248 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.956 t/m 2.970 van 4459
    Member
    iTrader
    0
    Legacy speel ik niet, maar ik denk dat ik wel aan enkele side events ga deelnemen.
    En op 21 juli is Bazinga! toch dicht. It's gonna be a Magical day...

Approved 9-lifer Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Ik zou ook meer voor de side events gaan als ik jullie was eerlijk gezegd. Ofwel ben je semi-pro en probeer je voor the money te gaan, ofwel doe je gewoon lekker wat side events voor de fun zoals den deze hier. Eender welk ander formaat dan legacy en ik had meegedaan, maar ja...

Chaos draft voor 20 euro, reteduur maar je weet maar nooit dat je vertrekt met een mint dual land, of mooi kan curven in de draft met een sol ring. Lekker (broken)! Je hoeft hier ook niet echt 'kennis' voor te hebben van drafting, gezien je compleet random dingen doorkrijgt en de kaarten steeds moet evalueren in een vacuum, wat niet zo moeilijk is.

Ben ook altijd wel te vinden voor een 2HG, al moet ik nog zien welke dag ik precies ga gaan. Afhankelijk van hoe 'leuk' sealed gaat zijn met m13 ga ik wsl gewoon wat standard events grinden s'middags tijdens happy hour: 4 boosters voor 6 euro en 1-1 te gaan = nice. 3-0 voor een halve boosterbox en nen bye voor zondag = even more nice. Zeker als we afspreken met 9L om samen aan te schuiven en de boosters verdelen. Allemaal met aggro-decks in dezelfde pool = grindfest.

Normaliter is het 'niveau' op die standard events hier niet echt om naar huis te schrijven, dus zeker kans om in de prijzen te vallen.
    Laatst gewijzigd door Marginal0; 26 mei 2012 om 13:44
    "Ignis aurum probat"

Approved 9-lifer Humfrie's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Net terug van de gameday, dus ik dacht: tijd om nog eens een kort verslagje te geven. Ik besloot een vrij standaard U/W delver lijstje te runnen.

Round 1 (Elf combo met Druids' Repository)
    Een leuk groen-wit combo deckje. Hij wint de die-roll en gaat meteen land into BoP. Ik besluit die meteen te Gut Shotten. Ik win dit spelletje vrij makkelijk door Geist + Pike. Game 2 mullt hij naar 5 en blijft zitten op 1 land. Ik daarentegen heb de godhand: Island, Island, Delver, Delver, Ponder, Snag, Snapcaster. Ik ga T1: Delver, T2: Ponder + Delver, T3: Flip en game (1-0)

Round 2 (WB Tokens)
    Een match-up die behoorlijk moeilijk te winnen valt met Delver. Hij wint game 1 vrij simpel: T2 Honor, T3 Virtue, T4 Hero (waar ik een Dungeon Geists op gooi) en T5 Hero nummer 2 is game. Game 2 en 3 herinner ik mij niet echt, ik weet alleen dat ik echt 2 heel sterke handen heb en beide keren win op Geist + Pike. (2-0)

Round 3 (RG Agro - Kristof Benaets)
    Tegen een opponent (die de meesten hier nu wel zullen kenne) die een stuk beter is dan mezelf. De matchup is dan ook nog verschrikkelijk ook. Game 1 was het vetste spel dat ik heel de speelde, het ging heel veel heen en weer. Wanneer het begon te tellen begon hij land te hitten. Game 2 mullt hij naar 5 op de play, het spel is desondanks nog boeiend, maar ik trek aan het langste eind. (3-0)

Round 4 (WUR Miracles -Michaël Millis)
    Een opponent die sommigen hier ook wel zullen kennen van de coverage. Ook een speler die toch wel een niveau hoger speelt dan ik. Game 1 is vrij lang. Uiteindelijk na wat bonfires en terminussen zijn beide onze handen en borden leeg. Ik hit dan Pike die op dat moment +9/+0 geeft en ik heb een Moorland Haunt die 3 mannetjes kan maken en win daarop. Game 2 is ongelofelijk close. Het gaat vlot heen en weer, totdat hij Entreat gaat en 3 4/4 engeltjes maakt en zijn Tamiyo ultimate kan laten gaan. Hij stond echter op 6 en ik heb kon het net die beurt afmaken met Delver + Pike. Key in dit spel was: ik ging beurt 3 Geist of Saint Traft, beurt 4 Dungeon Geists zonder iets van hem te tappen. Hij besluit op dit punt om Batterskull te spelen, ik heb er de Vapor Snag waardoor ik hem sla voor 10 in 1 beurt. (4-0)

Ik mag mezelf de gelukkige winnaar noemen van de Gameday in de Spelfanaat Leuven De loot was wel lekker: Avacyn Champion playmat, Latch Seeker promo, Killing Wave promo en 5 boosters. Niet kwaad voor een droge 5 euro
    PSN: Humfrie <-- Add me
    Currently Playing on PS4: Killzone: Shadowfall, Fifa 14 & Resogun
    CLUB BRUGGE K.V.

iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Ja, sorry da'k uiteindelijk niet gekomen ben. Civ 5 was dit weekend gratis op Steam, en ik heb het geweten. Was te moe tegen 11 u s'morgens om af te komen dus ben maar gaan slapen.

Congrats met de win! Ik zie je volgende week ofzo nog wel, dan geef'k u die 2.5 euro wel terug.
    "Ignis aurum probat"

Member TRC's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marginal0 Bekijk bericht
    Ik zou ook meer voor de side events gaan als ik jullie was eerlijk gezegd. Ofwel ben je semi-pro en probeer je voor the money te gaan, ofwel doe je gewoon lekker wat side events voor de fun zoals den deze hier. Eender welk ander formaat dan legacy en ik had meegedaan, maar ja...

Chaos draft voor 20 euro, reteduur maar je weet maar nooit dat je vertrekt met een mint dual land, of mooi kan curven in de draft met een sol ring. Lekker (broken)! Je hoeft hier ook niet echt 'kennis' voor te hebben van drafting, gezien je compleet random dingen doorkrijgt en de kaarten steeds moet evalueren in een vacuum, wat niet zo moeilijk is.

Ben ook altijd wel te vinden voor een 2HG, al moet ik nog zien welke dag ik precies ga gaan. Afhankelijk van hoe 'leuk' sealed gaat zijn met m13 ga ik wsl gewoon wat standard events grinden s'middags tijdens happy hour: 4 boosters voor 6 euro en 1-1 te gaan = nice. 3-0 voor een halve boosterbox en nen bye voor zondag = even more nice. Zeker als we afspreken met 9L om samen aan te schuiven en de boosters verdelen. Allemaal met aggro-decks in dezelfde pool = grindfest.

Normaliter is het 'niveau' op die standard events hier niet echt om naar huis te schrijven, dus zeker kans om in de prijzen te vallen.
    Mja, ik heb op dit moment noch een standard deck noch een legacy deck. Ik heb zo 't gevoel dat een legacy deck misschien wel wat meer kost dan een standard (voor een gewoon gemiddeld deck te hebben), maar dat ik met dat legacy deck wel langer kan spelen dan een standaard dat altijd uit roteert.

iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Dat is idd correct. Dan kan je daar draften he. Of een deck lenen. Ik heb er momenteel 2 (matige decks maar ze kunnen winnen, da's al iets).
    "Ignis aurum probat"

Member TRC's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marginal0 Bekijk bericht
    Dat is idd correct. Dan kan je daar draften he. Of een deck lenen. Ik heb er momenteel 2 (matige decks maar ze kunnen winnen, da's al iets).
    2 standard of legacy decks?

iTrader
    31 (100%)
    Ik ben vrij zeker dat hij 2 standard decks bedoelt
    CLUB BRUGGE K.V.

iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    De legacy decks die ik heb zijn beneden matig nadat ik de beste kaarten aan den Drizzt heb verkocht voor leefgeld.
    "Ignis aurum probat"

iTrader
    31 (100%)
    w00t, gisteren Avacyn Restored draftje gewonnen! Een Tamiyo als price, not bad Kmoet zeggen dat ik wel een heel lekker deck had:

Tormentors Trident
    2x Timberland Ranger
    Kruin Striker
    Wandering Wolf
    Hanweir Lancer
    2x Riot Ringleader
    2x Fervent Cathar
    2x Heirs of Stromkirk
    Scalding Devil
    Guise of Fire
    Joined Assault
    Aggravate
    Havengul Vampire
    Burn at the Stake
    Gloomwidow
    Bladed Bracer
    Abundant Growth
    Nightshade Peddler

De 23e kaart ontgaat mij. Anyway, wat een lekker deck gewoon puur aggro. Ronde 1 zit ik 2 keer op de draw en zelfs toen was ik 2x te snel. Volgende ronde van het zelfde. In de finals wordt het 1-1 en in de beslisser verlies ik altijd, totdat hij een gigantische misplay maakt. Nuja mij hoor je daar niet over klagen. Ik vond het wel vreemd, want in het algemeen is het een hele goeie speler. Nuja, iedereen maakt fouten Ik ben de eerste om dat toe te geven.
    CLUB BRUGGE K.V.

iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    This begs the question: wie was het?
    "Ignis aurum probat"

Approved 9-lifer Drefascu's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik was al enthousiast door de 40 spoilers op mtgsalvation, blijkt dat 20 darvaan gewoon het basic land zijn
    -

iTrader
    31 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drefascu Bekijk bericht
    Ik was al enthousiast door de 40 spoilers op mtgsalvation, blijkt dat 20 darvaan gewoon het basic land zijn
    Daar hebben ze mij dus ook elke keer mee e Vet dat 'exalted' terugkomt, cool mechanisme.
    CLUB BRUGGE K.V.

iTrader
    31 (100%)
    Dit wordt weer een must-buy:

9lives - Gamepublishers - Wizards of the Coast - Duels of the Planeswalkers 2013 Gameplay VideoDuels of the Planeswalkers 2013 Gameplay Video

Hopelijk zit er weer een lekkere promo bij!

(bij editie 1 was het Liliana Vess en bij editie 2 Grave, Frost of Inferno Titan)
    CLUB BRUGGE K.V.

iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Schrijf het maar op: 24 juni PTQ standard @ OP Bxl. Eindelijk nog es magiccen

En ja: DotP is altijd leuk. Toffe decks erin. Nu kan je ook eindelijk je eigen land tappen, want gvd, da spel heeft me meermaals geneukt met zijn fratsen. Als nu de beesten niet beginnen aan te vallen met Arrests erop, en mijn beesten met protection ervan niet meer blocken (zoals in de vorige) ben ik helemaal content.

Serra Avatar btw. Zal mss in één vd decks zitten. Lol @ "epic ramp spell". Geef mij toch maar een titan dan. XD
    Laatst gewijzigd door Marginal0; 4 juni 2012 om 23:35
    "Ignis aurum probat"

Pagina 198 van 298 EersteEerste ... 98148188194195196197198199200201202208248 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten