Pagina 155 van 221 EersteEerste ... 55105145151152153154155156157158159165205 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.081 t/m 3.100 van 4406
    Approved 9-lifer Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wouthrox Bekijk bericht
    Booster packs te koop :
    thema ( saviors of kamigawa )
    heb er nog 7

3 euro per stuk .

grtz
    Word of advice: Saviors zuigt apentestikels. Met die prijzen krijg je ze nooit buiten, als je ze al uberhaupt buiten krijgt (want het is ook prak voor te draften ook).

Member oeroesmoeloevoe's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Aangezien de duurste rare uit saviors +- 4 euro gaat moet ik marginal groot gelijk geven

iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Dat Kamigawa block is verantwoordelijk voor mijn hiatus in magic. Eén draft en een vrij crappy thema van block (inclusief crappy art imho), en het was ff genoeg geweest voor den dezen.

Derjust nog es met die mill deck gespeeld in DotP, en ik had voor een keer eens de 'nuts'.

t1 die 1/1 flyer
    t2 hedron crab, nog zo'n flyer (->19)
    t3 die mill-7 common (->9)
    t4 hardstikke dood

Jammer dat Hedron Crab er maar één keer inzit. Dat blokt al die Raging Goblins zodat die geen dmg meer doen. Het had zelfs ook nog een ability dacht ik.
    Laatst gewijzigd door Marginal0; 3 juli 2012 om 21:47
    "Ignis aurum probat"

Approved 9-lifer Humfrie's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Ik vond oorspronkelijk dat witte deck fantastisch, maar ik speel nu eigenlijk ook met Goblin, das bijna Legacy vs Limited. Al goed dat er geen Goblin Lacky inzit

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Humfrie Bekijk bericht
    Ik vond oorspronkelijk dat witte deck fantastisch, maar ik speel nu eigenlijk ook met Goblin, das bijna Legacy vs Limited. Al goed dat er geen Goblin Lacky inzit
    Maar wel goblin guide en Warren Instigator

Dat goblin deck is vrij hard, ik heb wel serieus wat moeite gehad om krenko in de revenge campaign te verslaan. Goblin guide, gevolgd door instigator en dan 2 goblins in 't spel is meestal gg

iTrader
    27 (100%)
    Ik vind het echt vreemd, maar ik denk dat ik die revenge campaign echt in 1 keer gewoon heb uitgespeeld. Nu begin ik precies te twijfelen of de moeilijkheidsgraad wel op het hoogste staat. 'Planeswalker' is toch het moeilijkst he? Ik moet zeggen ik heb alles uitgespeeld met het Blauwe deck van Talrand. Ik heb daar gewoon een controle build van gemaakt en dat ging vrij vlot moet ik zeggen. Nu speel ik wel vooral met het witte deck van Odric en het Goblin deck.

iTrader
    7 (100%)
    Planeswalker is het moeilijkste ja =)

Dat Talrand deck heb ik een paar keer geprobeerd en zit wel goed in mekaar. Ik vond het naar mijn mening te traag. Vooral dan tegen het goblin deck.

Ik heb de revenge zeker niet in 1 keer uitgespeeld. Vooral het feit dat de AI elke kaart 3-4 keer trok was vrij pijnlijk (3 honor of the pure, 4 Tendrils of Corruption, etc). Tegen krenko heb ik toch wel 3 keer gespeeld, liliana idem. bolas van de eerste keer geloof ik.

Ofwel had ik veel pech, ofwel speelde ik gewoon met het verkeerde deck

iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Die Talrant deck is bij momenten wel broken. Die 2-4-1 creature spell is brutaal als je hem 2x achtereen resolved. Bij mij waren er toch een aantal matchups die ik 4x heb moeten doen alvorens ze lukten, omdat de opponent blijkbaar telkens 'the nuts' had. Als je alles ook speelt met één deck heb je meer kans natuurlijk, want je unlockt betere kaarten. Ik speelde eerst met elk vanilla deck, en daar zit gewoon veel rommel tussen. Skills of geen skills, met rommel kun je niets aanvangen.

Wel nice de prijzen van m13 atm. Chandra staat 4€, Garruk 6€, en terecht eigenlijk. Maar voor die prijzen koop ik er wel een paar. Da's één draft voor ze beide te hebben. Daar teken ik voor als draftprijs hoor. Van de rares moet ik toch absoluut niets hebben, dus t'wordt gene vette. Ik compenseer wel in drafts als ravnica der terug is.

TRC
    TRC is offline
    Member TRC's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Wordt er volgende week woensdag (11 juli) in de Spelfanaat nog AVR gedraft of al M13?

Approved 9-lifer Drefascu's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik kijk eigenlijk wel uit naar de prerelease zaterdag. Het is alweer een tijd geleden dat ik nog gespeeld heb en ik zie toch wel enkele leuke dingen in de spoilers

iTrader
    27 (100%)
    - Volgende week woensdag is het nog AVR draft, M13 is dan nog niet officieel gereleased
    - Ik kijk ook uit naar de prerelease. Eindelijk bijna verlost van AVR!
    - Net op MTGO nog eens een AVR draft gedaan. Niet normaal hoe laag de kwaliteit van playables weer lag. Schandalig echt! Uiteindelijk beland bij een deck met deze manabase:

8 Plains
    6 Mountain
    4 Swamps

(Zwarte "splash" voor Blood Artist, Death Wind en 2x Searchlight Geist. Omdat ik effectief playables te kort had. Echt marginaal! Ik had wel 2 bommen: Silverblade Paladin & Riders of Gavony).

Ik ben uiteindelijk 3-0 gegaan, iedereen zen deck suckte blijkbaar!

Member
    iTrader
    0
    Als de kaarten slecht zijn, dan geldt dat toch voor iedereen die meedraft. Dit betekent dus dat draft altijd leuk kan zijn... of niet soms?

Member multavici's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik zou met wat vrienden zaterdag naar de Pre-release gaan van M13 in de outpost Gent. Wij draften regelmatig gewoon onder vrienden met een boosterbox maar zijn nog nooit ergens anders gaan spelen. Hoe gaat dat juist in zijn werk? Het is enkel sealed deck zaterdag? Geen draft?
    Als wij draften herverdelen wij de rares, hoe gaat dat in zijn werk op zo'n toernooien?

iTrader
    0
    Morgen is het inderdaad sealed deck in OPG (Outpost Gent). Tijdens de release van AVR werden er echter na enkele uren (3-4) side-drafts gestart door mensen die dit wilden. Ik ben wel niet zeker als dit ook mogelijk is op een prerelease omdat de set nog niet officiëel te koop is. Maar misschien organiseert OPG zelf side-drafts als er genoeg interesse is, daar heb ik echt geen idee van.
    De release op zaterdag 14 juli is een double draft mocht je dat liever doen.

In OPG worden rares ook altijd herverdeeld na Tuesday/Friday drafts. De uitzondering voor dit herverdelen zijn releases/prereleases/GPT/PTQ draft events.
    Herverdelen gaat in OPG als volgt: alle rares uit je pod worden verzameld op 1 tafel en dan mag iedereen -in volgorde van ranking- elk om beurt een rare kiezen tot ze allemaal op zijn. De eerste kiest eerst, dan de tweede, de derde,... tot het weer aan de eerste is om de 9e rare te kiezen, de tweede kiest de 10e rare,... tot alle rares verdeeld zijn.

Als er onduidelijkheden zijn, vraag dan gerust extra uitleg.
    -

Member multavici's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Merci voor de info!

Dus tijden prerelease drafts worden rares niet herverdeeld? Voor wat speel je dan?

iTrader
    0
    Tijdens normale drafts krijgen de mensen die in de bovenste helft van de ranking eindigen nog 1 booster elk.
    Tijdens (pre)releases is er een poule (dacht ik, ben dit niet 100% zeker) van 2 boosters per deelnemer om te verdelen. Dus de potentiële prijzen liggen gewoon iets hoger dan normaal.
    Voor zover ik mij herinner toch, het is al een tijd geleden dat ik nog een (pre)release draft hebt gedaan, die interesseren me namelijk minder.

iTrader
    0
    Qua rares had ik geen echt schitterende pool: Clone, Drowned Catacomb, Slumbering Dragon, Door to Nothingness, Trading Post, Gilded Lotus en Rhox Faithmender (foil).
    Uiteindelijk heb ik een black/green/blue build gemaakt met maar 1 rare in (het dual land). Uiteindelijk ben ik 4-2 geëindigd, wat nog meeviel

Leukste moment van de dag: Op turn 4 ligt er bij mij een Elvish Visionary en bij de tegenstander een 8/6 Tormented Soul met lifelink (3 enchantments erop). Ik topdeck mijn dual land als blauwe mana source (1 van de 4) en kan Switcheroo casten. Daarna win ik met die Tormented Soul de match

Prize support: Hellion Crucible, Clone en Fervor. Weer geniaal geluk met packs openen

Member red bullet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik had een gelijkaardig deck maar ben 2-4 gegaan (waarvan 1 bye). Die switcheroo had ik ook en ik heb er daar toch wat shennanigans mee gedaan. Een arbor elf traden voor een bom.
    Mijn pool was verre van schitterend als ik sommige andere decks zag.
    De packs die ik opende hadden daarentegen de nieuwe merfolk-lord, thundermaw hellkite, mutilate...

Al bij al geen degelijke (lees zeer speciale of dure) kaarten overgehouden aan de prerelease. Maar toch: switcheroo, acidic slime, evolving wilds, rancor, farseek, titanic growth, een hoop exalted wezentjes... Kan ik allemaal wel goed gebruiken in mijn casual decks. Ik had ook nog ne drowned catacomb, maar die heb ik al 4 keer.

iTrader
    27 (100%)
    Erg leuke dag weeral, zo'n prelease altijd dikke fun. Matige pool opengemaakt met niet echt bommen buiten Captain of the Watch. Toch vrij vlotjes 4-1 kunnen gaan. Al bij al heel tevreden, zeker toen ik uit mijn prize support een Sublime Archangel haalde.

Wat een verademing was M13, gisteren toch nog 1 keer AVR gaan draften. 3-0 gegaan, Tamiyo gewonnen, maar funfactor nul komma nul!

iTrader
    0
    Switcheroo was voor mij iets minder goed aangezien ik weinig bommen heb gezien. Behalve in de wedstrijd waar ik erop gewonnen heb natuurlijk

Bij mij was het meer de Roaring Primadox die veel heeft gedaan. Heel leuk in combinatie met die Bond Beetle, Elvish Visionary,...

Ik vind het ook nog leuk spelen, er zit wel iets in.

LinkBacks (?)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 2 gebruikers deze discussie. (1 leden en 1 gasten)

1. Scalledes

Regels voor berichten