Pagina 153 van 222 EersteEerste ... 53103143149150151152153154155156157163203 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.041 t/m 3.060 van 4422
    Approved 9-lifer Humfrie's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door not2secure4u Bekijk bericht
    Wtf wat is het punt van daar zo lang nee bezig te zijn ? Ge hebt toch mar enkele decks ?

Heb het spel zelf niet dus vraag het me af. Dat is toch niet zoals mtgo ?
    DotP is gewoon super leuk. Het blijft magic, je kan het ook online spelen enzo. Dat is zijn 9 euro altijd meer dan waard! Nee uiteraard is dat niet als mtgo. Anders zou mtgo geen nut meer hebben. Voor echt constructed en limited play moet je natuurlijk bij mtgo zijn. Ik gebruik mijn mtgo account niet zoveel mits dat allemaal nogal duur is. Ik kan met 20 euro meestal wel iets van een 5 drafts chainen, maar toch telkens 20 euro bij de normale magic-kosten. Het stapelt snel op. DotP is dus een goedkoop leuk alternatiefje als je even geen geld uit wil geven!

(trouwens, als je op de hoogste moeilijkheidsgraad speelt, kan de gemiddelde speler echt wel wat bijleren. Ik was verbaasd hoe goed de AI nu combat begaat etc.)

Approved 9-lifer Drefascu's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb ook al verschillende sets gemist ondertussen... en om over een onbekende combo deck buidling advies te gaan geven is nogal lastig. Misschien eens gewoon browsen door de sets in de juiste kleurcombinaties? Of op kernwoorden zoeken in magiccards.info?

DotP vond ik eigenlijk ook niet zo leuk. Ik had nooit het gevoel dat de decks echt goed werkten en was eigenlijk constant aan het topdecken en aan het hopen dat de anders niet zou doen waar ik geen antwoord op had :/ Ik ben er wel vrij snel mee gestopt ook, dus een volledig beeld van het spel heb ik nooit echt gehad...
    -

Member loopie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hallo

Ik was vandaag eens op mijn ouders hun zolder aan het rondkijken, op zoek naar mijn oude dreamcast spellen, toen ik een doos tegen kwam vol met oude magic kaarten. Ik ben zeker dat ik er veel meer had ooit maar god weet wat daar mee gebeurd is, misschien nog eens verder zoeken later. Anyway echt waardevolle kaarten heb ik nooit gehad, was begonnen toen Ice Age ongeveer verschenen was en gestopt bij Urza's Saga denk ik. Ik heb er een deel tussenuit gehaald waarvan ik weet dat ik ze vroeger wel eens gebruikte of die toendertijd wel wat waard waren. Ik heb hieronder een paar foto's toegevoegd. Kunnen jullie me misschien vertellen welke de moeite waard zijn om misschien eens op ebay te zetten of zo? Merci! Misschien ook wel een leuke blast from the past voor jullie

Blue
    Red
    Artifact
    Green
    White
    Black
    Land
    Gold
    Laatst gewijzigd door loopie; 22 juni 2012 om 23:03
    "Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."

Member red bullet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Lotus Petal, Sol Ring, Zuran Orb, Sylvan Library, Concordant Crossroads, Land tax, Swords to Plowshares, Living Death, Demonic Tutor, Vampiric Tutor, zowat al de landen... Allemaal goei kaarten, waarvan de meesten toch wel wat waard zijn, gaande van enkele euro's tot een tiental euro's.

Member Jerre Muesli's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Op het eerste zicht zie ik voor minstens €200 aan kaarten

Approved 9-lifer EdMeister's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Nog eens een noob-vraag: die promo van DotP, is die in de courante magic winkels zoals de Outpost af te halen?

Approved 9-lifer Humfrie's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Normaal kan je die in de Outpost wel verkrijgen ja

Approved 9-lifer Ringo's schermafbeelding
    iTrader
    126 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door loopie Bekijk bericht
    Of je verkoopt die als lot en zal er op korte termijn een leuk bedrag voor krijgen of je verkoopt ze per stuk en zult er op lange termijn een groter bedrag voor krijgen.

Zelf zou ik eerder aanraden om ze te ruilen tegen iets dat je wel nog graag doet.

Member
    iTrader
    47 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Humfrie Bekijk bericht
    DotP is gewoon super leuk. Het blijft magic, je kan het ook online spelen enzo.

(trouwens, als je op de hoogste moeilijkheidsgraad speelt, kan de gemiddelde speler echt wel wat bijleren. Ik was verbaasd hoe goed de AI nu combat begaat etc.)
    Ik heb het gekocht en er nu al een uurtje mee gespeeld. Geniaal spel ! Thanks for the tip.

Die promotional boostercode dat ge krijgt, dat kunt ge gaan afhalen als M13 released ?

Member oeroesmoeloevoe's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door not2secure4u Bekijk bericht
    Ik heb het gekocht en er nu al een uurtje mee gespeeld. Geniaal spel ! Thanks for the tip.

Die promotional boostercode dat ge krijgt, dat kunt ge gaan afhalen als M13 released ?
    Die kan je nu zelfs al gaan afhalen. Ik ben de mijne in outpost Gent gaan halen. Spelfanaat in mechelen / leuven heeft ze ook.

xbox360 : primordial hydra
    ps3 : Vampire nocturnus
    pc / steam : Serra avatar

Wat mij wel verbaasde toen ik om mijn promo ging was dat er GEEN controle is op de codes. Ik geef mijn voucher af en ik krijg gewoon mijn booster zonder dat ze zelfs de code controleren. Ik speel het op xbox maar ik zou met gemak een promo kunnen gevraagd hebben voor een ander platform. Of meerdere promo's met valse codes.

Obs
    Obs is offline
    Member Obs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    vind de console promo's wel veel beter dan de pc versie

iTrader
    0
    Op basis van dit artikel op dailymtg lijkt het me niet waarschijnlijk dat noble hierarch een reprint krijgt. Het zal enkel wit en zwart zijn die exalted krijgen.

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door red bullet Bekijk bericht
    Op basis van dit artikel op dailymtg lijkt het me niet waarschijnlijk dat noble hierarch een reprint krijgt. Het zal enkel wit en zwart zijn die exalted krijgen.

Erg vind ik het niet echt, kheb mijn enigste hierarch een tijdje terug weggeruild

iTrader
    7 (100%)
    Nieuwe kaarten gespoiled vandaag :

War Falcon
    Flinthoof Boar
    Artic Aven
    Harbor Bandit
    Crimson Muckwader
    Prized Elephant
    Akroma's Memorial

Sterke kaarten naar mijn opinie! Ook al zeggen ze dat ze geen multicolor willen in de coreset (buiten bolas dan weliswaar), ze sturen mensen wel die richting uit met die cycle van uncommons.

De falcon is trouwens wel stevig met al die witte exalted beesten die vaak nog soldier / knight zijn (Aven Squire, Attended Knight, Knight of Glory,...)

Ik kijk al uit naar de pre-release

Approved 9-lifer Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oeroesmoeloevoe Bekijk bericht
    Die kan je nu zelfs al gaan afhalen. Ik ben de mijne in outpost Gent gaan halen. Spelfanaat in mechelen / leuven heeft ze ook.

xbox360 : primordial hydra
    ps3 : Vampire nocturnus
    pc / steam : Serra avatar

Wat mij wel verbaasde toen ik om mijn promo ging was dat er GEEN controle is op de codes. Ik geef mijn voucher af en ik krijg gewoon mijn booster zonder dat ze zelfs de code controleren. Ik speel het op xbox maar ik zou met gemak een promo kunnen gevraagd hebben voor een ander platform. Of meerdere promo's met valse codes.
    Ze nemen dan ook aan dat niemand zo zielig is om een document te vervalsen voor een magickaart, maar natuurlijk bestaan er altijd zo'n mensen.

Wel teleurgesteld van de land cycle. Had er meer van verwacht. Ik bedoel, komaan nu, zijn er nog altijd regelmatige spelers die die landen NIET hebben? Ik heb amper gespeeld de voorbije maanden/jaren, en zelfs ik heb al de helft van die cycle.

iTrader
    0
    Ikke Maar ik speel dan ook nog maar sinds iets meer dan 1 jaar terug).

Desondanks hadden ze er ook iets beters van mogen maken.

Approved 9-lifer Drefascu's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Idem

Ik hoop dat ze de gelijksoortige enemy duals ook beginnen reprinten. Wel handig om die altijd in de core set te hebben eigenlijk.

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drefascu Bekijk bericht
    Idem

Ik hoop dat ze de gelijksoortige enemy duals ook beginnen reprinten. Wel handig om die altijd in de core set te hebben eigenlijk.
    Ja das wel een goeie zet van wizards. Op die manier leren beginners hoe belangrijk het is om landjes te hebben die meerdere kleuren produceren.

Voor return to ravnica verwacht ik op zijn minst shock/fetch landjes terug te zien (Duals is wat te veel van het goede gevraagd denk ik ).

Member Jerre Muesli's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    'k ben wat aan het sleutelen aan een multiplayer deckje met Mitotic Slime.
    Tot nu toe heb ik het volgende en het zou tof zijn om wat suggesties te krijgen.

Creature Spells
    ---------------
    4x Primal Forcemage
    3x Symbiotic Beast
    3x Symbiotic Wurm
    4x Mitotic Slime
    2x Seedguide Ash
    ---
    16

Enchantments
    --------------
    2x Pandemonium
    ---
    2

Artifacts
    ---------
    4x Spawning Pit
    ---
    4

Other Spells
    ------------
    1x Diabolic tutor
    4x Kodama's Reach
    4x Dread Return
    2x Altar's Reap
    2x Living Wish
    3x Putrefy
    ---
    16

=== Totaal: 38 Spells ===

iTrader
    7 (100%)
    Primal forcemage is wel een leuke kaart maar als je tokens geen haste hebben is die +3/+3 vrij nutteloos in meeste gevallen. Aangezien je rood speelt voor pandemonium zou ik er een kaart instoppen die al je beesten haste geeft (Fires of Yavimaya, anger,...).

Het idee met spawning pit vind ik heel goed trouwens maar je gaat nog een paar extra sac-engines nodig hebben denk ik. Misschien Vampire aristocrat , nantuko husk of misschien zelfs Phyrexian Altar?

Als je toch groen-rood-zwart speelt kan je ook eens zien naar Sprouting Thrinax en Pawn of Ulamog is volgens mij ook heel goed in je deck (alhoewel die wel dubbel zwart is maar met de nodige mana fix zal dit wel lukken).

Ik zou persoonlijk 1 symbiotic wurm minder spelen en de seedguide ashes vervangen door nog landzoekers zoals rampant growth (wanneer je 5 mana hebt ga je een slime willen spelen ipv een seedguide ash)

Het ziet er alleszins een leuk deck uit dat hard kan slaan zodra je genoeg beesten op het veld liggen hebt. Het enigste probleem dat ik zie is dat je deck misschien lam zal liggen zonder de forcemages.

owja, speel zeker evolving wilds!

edit : Mortician Beetle
    Laatst gewijzigd door oeroesmoeloevoe; 27 juni 2012 om 17:25

LinkBacks (?)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten