Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 64
    Member Drizzt's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

GP Brussels 27/28 maart 2010

Grand Prix?Brussels Event Information : Tournaments & Events : Trading Card Game : Magic: The Gathering

Binnenkort is er op de heizel weer een magic GP, dezelfde locatie als 2 jaar geleden. Normaal gezien ga ik met marginal0 daar naartoe gaan op zaterdag om wat te slacken, meedoen zal er niet van komen. Zijn er nog mensen hier die er naar toe gaan? We kunnen mss wat decks testen of traden ofzo

Member Zedd Zorandar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ne maat van mij is van zin te gaan voor te draften (draft verslaafd die kerel), toen em hoorde van een draft happy hour, ik ben nog aan 't twijfelen

(hij ging er trouwens ook van uit da je dan ook die jitte kreeg, wa mij ni zo logisch lijkt)
    ik zoek iets om hier te zetten...

Approved 9-lifer
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    hehe, niet echt. daar gooien ze niet echt mee ze. da's enkel as ge meedoet met de GP eigelijk...

ma ik zal wel uwen bud zen daar, Drizzt. As der goeikope drafts zen zien'k da ook wel zitten desnoods.
    "Ignis aurum probat"

Approved 9-lifer
    iTrader
    126 (100%)
    Goedkope drafts? Ik vrees er een beetje voor...zal wel 15 Euro zijn per draft of zo.
    "I've got 9Lives, cat's eyes..."

Approved 9-lifer
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    normaal minder d8K. zeker tijdens het happy hour. Maar is single elimination en raredrafts, dusja. De liefhebbers hebben er niet zoveel aan.

Rofellos: lawl in Mol was der nen trader met ne shitload aan kaarten, ni normaal. Welke kaart had hem ni? Rofellos... :§ en nen deed ook al ni. wa had hem dan wel? al de rest zeker?
    Laatst gewijzigd door Marginal0; 23 februari 2010 om 00:26
    "Ignis aurum probat"

iTrader
    1 (100%)
    Wel stom dat nog niet vermeldt iswelke side events er precies zijn of welke artiest er komt signeren.

Approved 9-lifer
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    mja het zou idd al wat vlugger op kunnen staan. ach ja, ik heb niet veel 'nieuwe' kaarten dus het zal ni echt ne vette zen denkk veu mej. Ik hoop op de tekenaar van dwarven pony.

side-events is altijd draft sowieso, met happy hour. Ik hoop er zo wel een paar mee te doen eigenlijk, toch as't -8 euro de draft is (wsl wel). veu de rest is er ni echt iets. gewoon een hoop nerds die wat traden enzo. je hebt er wel winkels die wat kaarten en goodies verkopen. that's basically it.
    "Ignis aurum probat"

Approved 9-lifer FreakyJP's schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)
    Kga waarschijnlijk meedoen met de GP zelf, al is het maar voor die Jitte. Kvraag mij wel af hoe ver ik ga geraken met mijn vampierendeckje

Banned
    iTrader
    2 (100%)
    Ik zou misschien ook meedoen, ook voor die Jitte en voor de ervaring .

Approved 9-lifer
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    ja, tenzij hem op is natuurlijk. dan hedde pech. (dus beter niet tot zaterdagmorgen wachten)

as ik tegen dan kaarten bijeen krijg dan ja, wie weet. ik maak wel iets mono-R of BR.

maar 18 euro... gelukkig kunde da eigenlijk recupereren met die promo-kaart.
    Laatst gewijzigd door Marginal0; 28 februari 2010 om 21:04
    "Ignis aurum probat"

Banned
    iTrader
    2 (100%)
    En gaan dat allemaal mannen zijn met superprodecks ofniet?
    Mijn deck is redelijk goed imo, 175 euro waarde.
    Hopelijk kan ik hiermee toch in de prijzen vallen.

Approved 9-lifer
    iTrader
    126 (100%)
    Er zullen wellicht een 1000-1200 deelnemers zijn of meer. Om ook maar een kans te maken om dag 2 te halen moet je op zijn minst Jund, Jace Control, Naya Lightsaber, Mythic.dec en Vampires kunnen verslaan of er eentje van spelen tenzij je Niels Viaene heet en je met een Open The Vaults deckje speelt dat een oud-Belgisch kampioen in elkaar gestoken heeft. 18 Euro is er eigenlijk wat over om te mogen deelnemen, met die promokaart geraak je er normaal niet (verwacht dat die naar 10-15 zal zakken).

Approved 9-lifer
    iTrader
    126 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marginal0 Bekijk bericht
    as ik tegen dan kaarten bijeen krijg dan ja, wie weet. ik maak wel iets mono-R of BR.
    Mono-Red...dat zal grappig worden...Basilisk Collar en Kor Firewalker zeggen hoi!

Approved 9-lifer
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Bwa, RDW haalt tegenwoordig redelijk deftige resulaten. Maar op papier lijkt Jund ook veel sterker.

Die Firewalker is nu ook geen gamekiller imo. En die collar kan ik zelf ook spelen desnoods XD

Maar heb de metagame wat bekeken, en geconcludeerd dat ik sowieso te weinig kaarten heb om iets deftig in elkaar te flansen. Dusja... Maybe next year.
    "Ignis aurum probat"

Approved 9-lifer
    iTrader
    126 (100%)
    Ik heb in mijn testgroep RDW behoorlijk getest en het gaf echt geen goede resultaten, 1 Kor Firewalker is overleefbaar, maar die Basilisk Collar is belachelijk als je die tegen je krijgt...net zoals de Behemoth Sledge...RDW overleeft een life gain van 5 per beurt niet lang.

Approved 9-lifer
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Mja, wat moet je dan spelen? Ik heb de lotto niet gewonnen hoor. Als gamer is het leven duur, zelfs al koop ik niet echt veel.

Jund kunde ni zomaar voor een appel en een ei ineen steken he

maar ik zal wel eens actief worden op het tournament circuit, maar het zal voor volgend jaar zijn. Van Alara block heb ik zo goed als geen kaarten.

de volgende artiesten komen:

- D. Alexander Gregory
    - Véronique Meignaud

ZATERDAG -> Half Price Drafting
    Participate in an 8-player single elimination draft tournament before 15.00 on Saturday and pay only half the normal entry fee.

kaching! da worden zeker een paar drafts. dan maar hopen dat er geen grinders tussenzitten die gewoon zitten te rarepicken en hun eerste match 'verliezen'.

11.00 8-Player Single Elimination pick up tournaments (Entry fee: Constructed €5/Booster Draft €15; Prize payout 5/3/2/2 boosters.)

11:00 Casual Standard dueling (Free. You participate = 5 points; You win = 6 points; You lose = 4 points. Prize: Gateway promo card per 30 points, or part thereof, from the selection available, no duplicates.)

11:00 EDH pick up tournaments (Entry fee: €5; Each player will be given an "EDH Ticket". When a player eliminates another player, he takes the other player's ticket. Each ticket can be redeemed at the Public Events registration desk for two boosters of either Zendikar or Worldwake (while supplies last, during registration hours); Games will begin as soon as 4 players register. Players will play a single EDH game. Current EDH rules can be found here.

15.00 Two-Headed Giant – Worldwake Sealed Deck tournament (Registration closes at 14.45; Entry fee €30 per team; Prize pool 2 boosters PP; Product: 4 Zendikar boosters, 4 Worldwake boosters; 4 rounds, prize payout based on point standing, 2HG cap for every registered player, while supplies last)

-> kan iemand da laatste expliciteren. da's precies chinees. Is't 8 boosters de man of per ploeg? 2HG say what??? En ge krijgt 2 boosters de man of per team?

Anders kunne ik en Drizzt es meedoen. Lijkt wel plezant.

K'zal al maar beginne te sparen
    Laatst gewijzigd door Marginal0; 3 maart 2010 om 13:03
    "Ignis aurum probat"

Approved 9-lifer
    iTrader
    126 (100%)
    Ik begrijp wat je bedoelt hoor dat het leven als gamer duur is en zeker als PS3-bezitter in maart (Heavy Rain, God of War III, Final Fantasy XIII,...) en zelfs een goedkoop deckje kost al snel rond de 200 Euro als je de nieuwe fetchlandjes nog moet zoeken.

15.00 Two-Headed Giant – Worldwake Sealed Deck tournament
    Prijzenpot voor de winnaars is evenredig aan 4x het aantal teams (2 spelers per team); Product per team : 4 Zendikar boosters, 4 Worldwake boosters; 4 rounds => 32 teams dus, zodoende maximum 128 boosters, prize payout based on point standing, 2HG cap (klak/pet) for every registered player, while supplies last.

Beetje aangepast opdat het ietwat leesbaarder is.

iTrader
    1 (100%)
    Die cheape drafts zien er wel interessant uit eigenlijk. Dat zie ik gerust zitten. 2HG zegt me toch veel minder eigenlijk. Ah ja en kaartjes laten signeren!

Zijn er hier trouwens mensen die effectief mee gaan doen aan het main event?
    Laatst gewijzigd door Drizzt; 3 maart 2010 om 21:38

Member Zedd Zorandar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hmmmmmmm mss mijnen Bolas en die vette mountain laten signeren of is da zoals op sommige beurzen da ge moet betalen om te laten signeren?
    ik zoek iets om hier te zetten...

Approved 9-lifer
    iTrader
    126 (100%)
    Signeren is normaal free zolang je niet overdrijft...maar ze waarderen wel als je een print koopt door je iets extra te geven van tekening.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten