Pagina 148 van 223 EersteEerste ... 4898138144145146147148149150151152158198 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.941 t/m 2.960 van 4458
    Approved 9-lifer
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drefascu Bekijk bericht
    Uiteindelijk is er toch geen draft meer aan omdat iedereen in zijn kleuren blijft?
    Idd. Maar er zijn natuurlijk wel splashes mogelijk, en je deck wordt iets beter. De mensen met een minder deck knn echter wel verspringen van kleur ed. Afin, kwil het wel eens doen. Maar met hetzelfde materiaal kan je evengoed 2 drafts doen natuurlijk.
    "Ignis aurum probat"

Member
    iTrader
    49 (95%)
    Ergens goeie artikels te binnen over goeie kaarten in de laatste set ?

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Specifiek weet ik eigenlijk niets, maar meestal schrijft elke grote website wel over alle kaarten van een nieuwe set op het moment dat hij uitkomt. Ik lees meestal stuff op channelfireball, starcitygames en mtgsalvation.
    -

Approved 9-lifer
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    magic.tcgplayer.com is de site waar ik altijd kijk. Die doen ook altijd set reviews. Daar kun je zien wat de goede kaarten zijn als je het er zelf niet uit kan afleiden. Maar serieus, het is veel toffer om het zelf af te leiden uit drafts tbh. Het is ook niet moeilijk om bepaalde kaarten te evalueren als je al een poosje het spel kent. Je maakt dan ook niet per se een goed deck door een aantal kaarten met hoge rating te combineren he.

Het is als beginner natuurlijk wel nuttig om te weten wat de bommen zijn (nu ook niet moeilijk af te leiden: alléja...), zodat ge ni raar wordt bekeken op een draft. Het komt ook alle drafters ten goede, gezien een paar nieuwkomers in de pool het soms verkloten voor de rest door goede dingen door te geven aan hun buren. Maar goed, uiteindelijk ist maar voor de fun he. :-)
    "Ignis aurum probat"

Member
    iTrader
    0
    Buiten de voornoemde sites bezoek ik ook nog af en toe gatheringmagic.com.

Welke kaarten goed zijn? Veel lezen over Magicen het spelen en zo leren. Bommen zijn meestal kaarten die sterk zijn in verhouding met hun cmc en door hun abilities het spel kunnen doen winnen.
    In drafts heb ik ook al goede kaarten doorgegeven, omdat ze nu eenmaal totaal niet in m'n deck pasten of omdat je tussen bvb. 3 goede kaarten moet kiezen.

Member
    iTrader
    34 (95%)
    Hoi hoi , ik zoek

Chandra’s Spitfire 3x
    Kilfiend 2x
    Fire Servant 1x
    Cinder Pyromancer
    Cunning Sparkmage
    Wee Dragonauts 2x
    Gelectrode
    Shrewd Hatchling
    Brainstorm 4x
    Shadow rift
    Frantic Search
    Veil of Secrecy
    Canopy Cover 3X
    Ballyrush Banneret
    Order of the Golden Cricket
    Test of Faith
    Tree of Tales
    Ancient Den
    Darksteel Citadel
    Glaze fiend
    Darksteel Juggernaut
    Welding Jar
    Cranial Plating
    Lightning Creaves
    Knight Of The White Orchid
    Kinsbaile Cavalier
    Stromgald Crusader
    Knight Of Stromgald
    Thistledown Liege
    Stillmoon Cavalier
    Knight Exemplar
    Student of Warfare
    Honor of the Pure
    Black Knight.
    Stromgald Crusader 4X
    Stromgald Caba 4X
    Marauding Knight 4X
    Western Paladin 4X
    Gloom 4X
    Dread of Night 4X
    Yawgmoth's Edict 4X
    Virtue's Ruin 4X

verkoopt iemand ?

Approved 9-lifer
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Zo'n lijvige lijst kan je beter ingeven op een online site zoals cardmarket. Daar hebben ze dat allemaal. Niemand hier gaat dat allemaal tegelijk hebben vrees ik.
    "Ignis aurum probat"

Member
    iTrader
    49 (95%)
    Cardmarket enzo zijn goed maar die shipping costs zijn altijd ongelooflijk veel lol. Zijn er uberhaupt plaatsen waar ge nen boosterbox tot aan u deur krijgt voor minder als 95 euro ? Ik vind er echt compleet geen .

Member
    iTrader
    34 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marginal0 Bekijk bericht
    Zo'n lijvige lijst kan je beter ingeven op een online site zoals cardmarket. Daar hebben ze dat allemaal. Niemand hier gaat dat allemaal tegelijk hebben vrees ik.
    als ze daar enkele kaartjes van hebben is dat ook al goed hoor :d
    als iedereen wat bijdraagd :d van wat men wilt verkopen ,
    ik heb wat ik heb he :d

Member
    iTrader
    11 (100%)
    vandaag foil entreat the angels kunnen traden ik ben content zunne

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Nice, ik ga mss zaterdag en zeker zondag wat standard spelen dan.

Member TRC's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Heeft het eigenlijk zin om daar aan deel te nemen met een cheap legacy deck of gaan ze daar echt allemaal met superdure (en meestal dus ook betere) decks afkomen?

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Als je wil winnen zal het waarschijnlijk geen zin hebben, maar ik veronderstel dat er altijd wel een hoop mensen bij zijn die gewoon voor de sfeer/ervaring gaan en dan meer budget decks gebruiken. Zelf wil ik eigenlijk ook wel eens meedoen met een budget deckje of zo
    -

Member
    iTrader
    0
    Als ik meedoe, is het ook met een budget deck. Ik weet alleen nog niet of ik ga meedoen.

Member
    iTrader
    0
    Legacy speel ik niet, maar ik denk dat ik wel aan enkele side events ga deelnemen.
    En op 21 juli is Bazinga! toch dicht. It's gonna be a Magical day...

Approved 9-lifer
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Ik zou ook meer voor de side events gaan als ik jullie was eerlijk gezegd. Ofwel ben je semi-pro en probeer je voor the money te gaan, ofwel doe je gewoon lekker wat side events voor de fun zoals den deze hier. Eender welk ander formaat dan legacy en ik had meegedaan, maar ja...

Chaos draft voor 20 euro, reteduur maar je weet maar nooit dat je vertrekt met een mint dual land, of mooi kan curven in de draft met een sol ring. Lekker (broken)! Je hoeft hier ook niet echt 'kennis' voor te hebben van drafting, gezien je compleet random dingen doorkrijgt en de kaarten steeds moet evalueren in een vacuum, wat niet zo moeilijk is.

Ben ook altijd wel te vinden voor een 2HG, al moet ik nog zien welke dag ik precies ga gaan. Afhankelijk van hoe 'leuk' sealed gaat zijn met m13 ga ik wsl gewoon wat standard events grinden s'middags tijdens happy hour: 4 boosters voor 6 euro en 1-1 te gaan = nice. 3-0 voor een halve boosterbox en nen bye voor zondag = even more nice. Zeker als we afspreken met 9L om samen aan te schuiven en de boosters verdelen. Allemaal met aggro-decks in dezelfde pool = grindfest.

Normaliter is het 'niveau' op die standard events hier niet echt om naar huis te schrijven, dus zeker kans om in de prijzen te vallen.
    Laatst gewijzigd door Marginal0; 26 mei 2012 om 13:44
    "Ignis aurum probat"

Approved 9-lifer
    iTrader
    29 (100%)
    Net terug van de gameday, dus ik dacht: tijd om nog eens een kort verslagje te geven. Ik besloot een vrij standaard U/W delver lijstje te runnen.

Round 1 (Elf combo met Druids' Repository)
    Een leuk groen-wit combo deckje. Hij wint de die-roll en gaat meteen land into BoP. Ik besluit die meteen te Gut Shotten. Ik win dit spelletje vrij makkelijk door Geist + Pike. Game 2 mullt hij naar 5 en blijft zitten op 1 land. Ik daarentegen heb de godhand: Island, Island, Delver, Delver, Ponder, Snag, Snapcaster. Ik ga T1: Delver, T2: Ponder + Delver, T3: Flip en game (1-0)

Round 2 (WB Tokens)
    Een match-up die behoorlijk moeilijk te winnen valt met Delver. Hij wint game 1 vrij simpel: T2 Honor, T3 Virtue, T4 Hero (waar ik een Dungeon Geists op gooi) en T5 Hero nummer 2 is game. Game 2 en 3 herinner ik mij niet echt, ik weet alleen dat ik echt 2 heel sterke handen heb en beide keren win op Geist + Pike. (2-0)

Round 3 (RG Agro - Kristof Benaets)
    Tegen een opponent (die de meesten hier nu wel zullen kenne) die een stuk beter is dan mezelf. De matchup is dan ook nog verschrikkelijk ook. Game 1 was het vetste spel dat ik heel de speelde, het ging heel veel heen en weer. Wanneer het begon te tellen begon hij land te hitten. Game 2 mullt hij naar 5 op de play, het spel is desondanks nog boeiend, maar ik trek aan het langste eind. (3-0)

Round 4 (WUR Miracles -Michaël Millis)
    Een opponent die sommigen hier ook wel zullen kennen van de coverage. Ook een speler die toch wel een niveau hoger speelt dan ik. Game 1 is vrij lang. Uiteindelijk na wat bonfires en terminussen zijn beide onze handen en borden leeg. Ik hit dan Pike die op dat moment +9/+0 geeft en ik heb een Moorland Haunt die 3 mannetjes kan maken en win daarop. Game 2 is ongelofelijk close. Het gaat vlot heen en weer, totdat hij Entreat gaat en 3 4/4 engeltjes maakt en zijn Tamiyo ultimate kan laten gaan. Hij stond echter op 6 en ik heb kon het net die beurt afmaken met Delver + Pike. Key in dit spel was: ik ging beurt 3 Geist of Saint Traft, beurt 4 Dungeon Geists zonder iets van hem te tappen. Hij besluit op dit punt om Batterskull te spelen, ik heb er de Vapor Snag waardoor ik hem sla voor 10 in 1 beurt. (4-0)

Ik mag mezelf de gelukkige winnaar noemen van de Gameday in de Spelfanaat Leuven De loot was wel lekker: Avacyn Champion playmat, Latch Seeker promo, Killing Wave promo en 5 boosters. Niet kwaad voor een droge 5 euro
    PSN: Humfrie <-- Add me
    Currently Playing on PS4: Killzone: Shadowfall, Fifa 14 & Resogun
    CLUB BRUGGE K.V.

Approved 9-lifer
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Ja, sorry da'k uiteindelijk niet gekomen ben. Civ 5 was dit weekend gratis op Steam, en ik heb het geweten. Was te moe tegen 11 u s'morgens om af te komen dus ben maar gaan slapen.

Congrats met de win! Ik zie je volgende week ofzo nog wel, dan geef'k u die 2.5 euro wel terug.
    "Ignis aurum probat"

Member TRC's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marginal0 Bekijk bericht
    Ik zou ook meer voor de side events gaan als ik jullie was eerlijk gezegd. Ofwel ben je semi-pro en probeer je voor the money te gaan, ofwel doe je gewoon lekker wat side events voor de fun zoals den deze hier. Eender welk ander formaat dan legacy en ik had meegedaan, maar ja...

Chaos draft voor 20 euro, reteduur maar je weet maar nooit dat je vertrekt met een mint dual land, of mooi kan curven in de draft met een sol ring. Lekker (broken)! Je hoeft hier ook niet echt 'kennis' voor te hebben van drafting, gezien je compleet random dingen doorkrijgt en de kaarten steeds moet evalueren in een vacuum, wat niet zo moeilijk is.

Ben ook altijd wel te vinden voor een 2HG, al moet ik nog zien welke dag ik precies ga gaan. Afhankelijk van hoe 'leuk' sealed gaat zijn met m13 ga ik wsl gewoon wat standard events grinden s'middags tijdens happy hour: 4 boosters voor 6 euro en 1-1 te gaan = nice. 3-0 voor een halve boosterbox en nen bye voor zondag = even more nice. Zeker als we afspreken met 9L om samen aan te schuiven en de boosters verdelen. Allemaal met aggro-decks in dezelfde pool = grindfest.

Normaliter is het 'niveau' op die standard events hier niet echt om naar huis te schrijven, dus zeker kans om in de prijzen te vallen.
    Mja, ik heb op dit moment noch een standard deck noch een legacy deck. Ik heb zo 't gevoel dat een legacy deck misschien wel wat meer kost dan een standard (voor een gewoon gemiddeld deck te hebben), maar dat ik met dat legacy deck wel langer kan spelen dan een standaard dat altijd uit roteert.

Pagina 148 van 223 EersteEerste ... 4898138144145146147148149150151152158198 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten