Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 151

Discussie: Call of Duty Ghost

Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Distance_killer Bekijk bericht
    Heb ondertussen een oplossing gevonden voor het probleem dat ik geen soldier kan aanmaken, ik zou eens iemand moeten joinen die het spel heeft, zo kan ik points verdienen online en dan mijn eerste soldier unlocken.
    Bron

Iemand die mij even wilt helpen door mij te laten joinen in Ghosts op PC?

Sure, add mij maar op steam; kennethdw
    League Of Legends IGN: BelgianBastard

Approved 9-lifer Mizik's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennethdw Bekijk bericht
    Sure, add mij maar op steam; kennethdw
    Heb je toegevoegd, mijn naam is GfY_Blade
    Music

Member yannick's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    FOR FUCK SAKE, dit spel is ONSPEELBAAR voor mij. Ik kan het zelfs geen schokken meer noemen, het voelt aan als 15 fps en af en toe kan ik een paar seconden niets doen, BF4 draait smooth as a baby's butt op ultra (+-100fps, ingame fps monitor).

*EDIT*
    Spel op het laagste gezet op alle opzichten en het bolt nog STEEDS niet voor een meter. Worst "pc" game ever.
    Laatst gewijzigd door yannick; 10 november 2013 om 18:05

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yannick Bekijk bericht
    FOR FUCK SAKE, dit spel is ONSPEELBAAR voor mij. Ik kan het zelfs geen schokken meer noemen, het voelt aan als 15 fps en af en toe kan ik een paar seconden niets doen, BF4 draait smooth as a baby's butt op ultra (+-100fps, ingame fps monitor).

*EDIT*
    Spel op het laagste gezet op alle opzichten en het bolt nog STEEDS niet voor een meter. Worst "pc" game ever.
    Download de allernieuwste drivers van AMD of Nvidia eens (beta versie zelfs). Deze zijn speciaal aangepast voor cod g en bf4. Gaf bij mij een ongelooflijk verschil in fps. Lagt nu enkel de eerste paar seconden van een game na het laden.
    WoW: Warlords of Draenor Preorder: €23.90 EU Battle.net key En ze hebben ook gamecards aan 21.90 euro

iTrader
    0
    Begin lekker te draaien MP nu, KD komt nu net boven de 2.5 piepen. Ondanks die lagg compensation rommel en de spawns die totaal verneukt zijn amuseer ik mij wel. In groep spelen is ook veel leuker. Hoop wel nog dat ze spoedig een patch gaan uitbrengen voor toch wat te fixen, hoop ook dat ze Field Of View terug adjustable maken. Je scherm is gewoon veel te klein momenteel met al die talloze paths van waar enemies kunnen opduiken. Hoe vaak ik al niet heb gehad dat iemand vlak in de hoek van me beeld liep (zie je dan op killcam) en ik em gewoon niet kon zien is echt balen.

Alleen de maps vind ik ook wel jammer, zitten er maar een paar tussen die ik "leuk" vind en de rest is allemaal hatelijk. Dat de mappen groot zijn boeit me weinig maar velen zijn zo verticaal wat echt niet leuk speelt. Je wordt ook meer in de rug geschoten dan dat je doodgaat van wat anders. Honden moeten ze ook fixen, die jumpen van zo ver op je, is precies knife lunging van MW2. Je bent gewoon kansloos als je zo'n hond in close combat ziet afkomen.

Maar er zijn ook positieve dingen, weapon balance is vrij "ok". Alle AR's zijn vrij goed, LMG's zijn ook sterk. Shotguns vrij zwak maar dat heb je nu eenmaal met grote mappen. Snipers sterk. Smg's wel aan de zwakke kant, een AR met stalker outgunned je vaak gewoon zonder problemen in close combat. De nieuwe game modes zijn wel leuk, alleen jammer dat er een paar oude verdwenen zijn (HQ, S&D). Killstreaks zijn ook over het algemeen redelijk balanced. Er is geen enkele killstreak op de chopper gunner misschien na die echt unstoppable is (chopper gunner omdat bijna niemand anti air heeft lol) maar de allerhoogste killstreaks zie je ook nooit tenzij van care packages.

Member Kowlier's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    gisteren gekocht, maar ik kan nog altijd niet spelen.
    steam wil het spel niet downloaden...
    ook leuk :/

Approved 9-lifer ZyphO's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ga es wachten op zo'n free weekend promo. Heb geen zin om het te kopen. Wil het eerst es testen.
    [ PC ] : Battlefield 4 , Diablo III

Approved 9-lifer CoBalT's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Weblogs
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xinergy Bekijk bericht
    Download de allernieuwste drivers van AMD of Nvidia eens (beta versie zelfs). Deze zijn speciaal aangepast voor cod g en bf4. Gaf bij mij een ongelooflijk verschil in fps. Lagt nu enkel de eerste paar seconden van een game na het laden.
    hier heb ik het zelfde probleem, en heb de allerlaatste drivers, het ligt gewoon aan da spel da reteslecht is
    Rubbermadness.be - The Benelux Racing Community

Member Low_E's schermafbeelding
    iTrader
    0
    spel paar dagen geleden gekocht .. (PC)
    graphics niet fameus maar doenbaar ..
    tot ik aan een level kwam (singleplayer offcourse) waar het spel crashed. Heb het al verschillende keren geprobeerd, grafische setting verlaagd, bugoplossingen die ik vond op een ander forum zoals herinstallatie directx en dergelijke geprobeerd maar het blijft telkens crashen in hetzelfde level, de ene keer na 30 seconden, een andere keer na een minuutje of twee.
    Simple gezegd .. kan het spel dus niet meer verder spelen. Damn zeg.

zijn er mensen die tips hebben??
    [quote Havoc] "...graag officieel als elfde gebod in de bijbel: Gij zult nadenken vooraleer Ge uw vingerkoten op één der toetsen van uw toetsenbord plaatst!..."
    [quote Mark twain] "It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Member Drakinus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    + Vaarwel Zwam, het ga je goed. +
    9lives is aant genezen. De Zwammertjes groeien terug.
    "Indien de zalm achteruitzwemt, moet de haring zien dat ie op tijd remt."

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Low_E Bekijk bericht
    spel paar dagen geleden gekocht .. (PC)
    graphics niet fameus maar doenbaar ..
    tot ik aan een level kwam (singleplayer offcourse) waar het spel crashed. Heb het al verschillende keren geprobeerd, grafische setting verlaagd, bugoplossingen die ik vond op een ander forum zoals herinstallatie directx en dergelijke geprobeerd maar het blijft telkens crashen in hetzelfde level, de ene keer na 30 seconden, een andere keer na een minuutje of twee.
    Simple gezegd .. kan het spel dus niet meer verder spelen. Damn zeg.

zijn er mensen die tips hebben??
    uninstall, spel verbranden, koop ARMA III, enjoy.

Leer van andermans lessen en stop met COD en BF rommel te kopen, tot die devs en publishers klanten als klanten zien en hun games deftig testen voor release.

Ahja ARMA III is de helft goedkoper trouwens.

Member Ikaruga's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Bekijk bericht
    uninstall, spel verbranden, koop ARMA III, enjoy.

Leer van andermans lessen en stop met COD en BF rommel te kopen, tot die devs en publishers klanten als klanten zien en hun games deftig testen voor release.

Ahja ARMA III is de helft goedkoper trouwens.
    Ik raad hier noch BF4 nog COD aan, maar Arma III is nauwelijks een direct alternatief voor CoD. Moet anders eerst eens beginnen met de vraag "zoek je een casual shooter of een oorlogsimulatie?".

Het publiek dat CoD speelt is quasi knal het omgekeerde van de Arma III liefhebbers.
    Beavers retalliation

Approved 9-lifer CoBalT's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Weblogs
    5
    idd, ik zelf ben vooral BF speler en heb ARMA 2 ooit gekocht, en tbh.. vond ik da het SAAISTE spel dak ooit al gespeeld had.. vind er maar niets aan, dus nie iedereen is voor ARMA weggelegd
    Rubbermadness.be - The Benelux Racing Community

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ikaruga Bekijk bericht
    Ik raad hier noch BF4 nog COD aan, maar Arma III is nauwelijks een direct alternatief voor CoD. Moet anders eerst eens beginnen met de vraag "zoek je een casual shooter of een oorlogsimulatie?".

Het publiek dat CoD speelt is quasi knal het omgekeerde van de Arma III liefhebbers.
    Ook waar, Tribes Ascend of PlanetSide 2 zijn toch ook wel snelle casual shooters ?
    Begrijp echt niet dat mensen jaar na jaar COD of BF blijven kopen, terwijl elk jaar het niveau achteruit gaat.

De marketing van de games doet z'n werk zeer goed vind ik.
    Brolspellen verkopen alsof het de nieuwste en beste shooters van deze generatie zijn.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Bekijk bericht
    Ook waar, Tribes Ascend of PlanetSide 2 zijn toch ook wel snelle casual shooters ?
    Begrijp echt niet dat mensen jaar na jaar COD of BF blijven kopen, terwijl elk jaar het niveau achteruit gaat.

De marketing van de games doet z'n werk zeer goed vind ik.
    Brolspellen verkopen alsof het de nieuwste en beste shooters van deze generatie zijn.
    ^

Ik amuseer mij nog altijd met elke nieuwe cod die uit komt, niet zo lang meer als de eerdere cods maar nog altijd wel genoeg plezier om het te blijven kopen. Er zijn ook dozijnen games die elke keer met dezelfde game af komen mits een paar veranderingen (fifa, assassins creed, battlefield, cod, etc...) die games zijn wel razend populair en daarom ook dat er zoveel blijven uitkomen. Maar veel veranderingen zitten er niet / zelden in of ze doen maar geloven dat ze veel veranderd hebben.
    Maar het is ook zo dat als iets goed is je het niet / weinig moet aanpassen. Vandaar dat die games ook blijven ge mass produced worden. Want ze verkopen gewoon altijd goed. En zeg nu zelf, er is niks mis mee om een spel te kopen waar je plezier aan hebt ook al lijkt het sterk op zijn voorgangers.

Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten