Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 140 van 151

Discussie: Call of Duty Ghost

Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Begin em ook niet echt leuk meer te vinden, laggy servers meer en meer voorkomend. Campers zijn overal. Keiveel mensen dat geen gevecht aangaan zonder eerst een stun los in uw face te smijten. Spawns zijn echt verneukt, ge killed iemand en om den hoek spawned dien wer om u te killen.

Member Machoboy's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)

Call of Duty Ghost

Heb hem op ps4 gekocht en vermaak me met de multiplayer. Toch vond ik een paar zaken niet terug.
    - waar kan je de items terugvinden die je na een match soms verkregen hebt?
    - kan ik mijn micro van de camera muten?
    - hoe zie ik hoeveel points ik kan besteden aan mijn perks? Stijgt dit aantal na verloop van tijd?
    - wat zijn die Squad missies, is da gewoon multiplayer tegen bots?

Veel veranderingen, alleen nog een beetje zoeken naar waar ik alles kan vinden.
    Mijn linkerduim is al helemaal verdoofd door steeds de linker stick van die DS4 in te drukken om te sprinten. Had ik met de DS3 toch niet.

Approved 9-lifer silent785's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    De eerste cod waar er toch duidelijk flink wat cheaters op zitten(constant juggernauts, satcoms, odins) op ps3

Sent from my iPad using Tapatalk

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door silent785 Bekijk bericht
    De eerste cod waar er toch duidelijk flink wat cheaters op zitten(constant juggernauts, satcoms, odins) op ps3

Omdat mensen constant juggernauts - satcoms - odins hebben zijn het cheaters? Of begrijp ik je nu verkeerd?

Die dingen komen van de support killstreak en die reset niet als je sterft dus als je met support speelt haal je elke game wel iets ook al ga je veel dood.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennethdw Bekijk bericht
    Omdat mensen constant juggernauts - satcoms - odins hebben zijn het cheaters? Of begrijp ik je nu verkeerd?

Die dingen komen van de support killstreak en die reset niet als je sterft dus als je met support speelt haal je elke game wel iets ook al ga je veel dood.
    En zelfs op offensive streaks is een satcom nu ook de wereld nie om te halen, 3 kills, 2 met hardline...

Die honden werken wel op mijn kloten, schiet enen af die nen hond heeft, en die beesten komen gegarandeerd uw keel afbijten dan nog te zwijgen over tfeit dat die kut veel hp hebben en trapladdders kunnen beklimmen...

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennethdw Bekijk bericht

Uhm ronde begint juist en er is al een odin(kill confirmed) + de gast zelf heeft juggernaut wapen maar niet de armor. En hij dropt verschillende juggernaut recons(5 in 1 minuut). Hij zegt zelf ook dat hij cheat via de mic. Max level 60 prestige..

Heb hem gereport, noemde iets van bigbosshd.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Uhm ronde begint juist en er is al een odin(kill confirmed) + de gast zelf heeft juggernaut wapen maar niet de armor. En hij dropt verschillende juggernaut recons(5 in 1 minuut). Hij zegt zelf ook dat hij cheat via de mic. Max level 60 prestige..

Heb hem gereport, noemde iets van bigbosshd.

Allee cheaters op ps3, was dit niet enkel een pc probleem? Dat is toch wat ik hoor van de console fanboys, dat pc den boel kapot maakt door cheats en hacks.
    Sorry voor het leedvermaak maar kon het echt nie laten.

Denk dat het enige dat ge kunt doen effectief reporten is, of het gaat helpen is een andere zaak, als pc speler kan ik alleen maar zeggen dat de support van activision dikken bagger is.
    Langs ne kant wel normaal aangezien console's veel populairder zijn, maar het zegt genoeg over hen als bedrijf imo...

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zacharus Bekijk bericht
    Allee cheaters op ps3, was dit niet enkel een pc probleem? Dat is toch wat ik hoor van de console fanboys, dat pc den boel kapot maakt door cheats en hacks.
    Sorry voor het leedvermaak maar kon het echt nie laten.

Denk dat het enige dat ge kunt doen effectief reporten is, of het gaat helpen is een andere zaak, als pc speler kan ik alleen maar zeggen dat de support van activision dikken bagger is.
    Langs ne kant wel normaal aangezien console's veel populairder zijn, maar het zegt genoeg over hen als bedrijf imo...
    Vroeger had je theater mode bij COD en die videos kon je uploaden. Anders had ik het gwn op youtube gezet :P

iTrader
    0
    Vroeger had je theater mode bij COD en die videos kon je uploaden. Anders had ik het gwn op youtube gezet :P

Ja als ze vanaf het begin dat al hebben weet je genoeg, maar je vorige post was niet echt duidelijk daarover^^.
    Heb zelf ook al wel wat cheaters gezien op PC maar ook niet super veel, in totaal misschien een stuk of 5 ?
    Wordt zelf ook iedere dag uitgemaakt voor cheater, soundwhoring is zo fking easy in dit spel en als je een beetje logisch verstand hebt en predict waar ze vandaan komen roepen ze allemaal "OMG WALLHACK REPORT" omdat je pre aimed.

Weet niet of reports eigenlijk wel wat uithalen, kwam eergisteren dezelfde groep spelers tegen (een clan) die mij beschuldigden van cheaten en plots out of nowhere begon één van hun super goed te spelen en ook overal te prefiren dus jah die gozer had wallhack aangezet. Een nieuw clan lid van hun had mij geadd op steam en gaf toe dat die ene gozer inderdaad cheat had en bovenhaalde wanneer hij het niet kon halen en dat hij uit die clan ging gaan.

Nou die groep kwam ik eergisteren dus weer tegen en het was exact hetzelfde verhaal, dit keer had ik een party van paar man en al snel begon exact dezelfde gozer als vorige keer iedereen te pre firen en ging ie van negatief naar positief in no time. Grappige was dat wij alsnog easy wonnen lol.

@Zacherus, satcoms zijn ook amper wat waard, die dingen verdwijnen enorm snel en zijn veel zwakker dan de oude UAV. Plus als je off the grid gebruikt (wat velen doen, ik heb ook één class met het erop) heb je er nooit last van.

Vind de killstreaks in deze cod juist best goed gebalanceerd.

Member theReborn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb 2x een clan wars gewonnen, maar krijg die body count merc niet, ( een rood masker ). De camo van 1 win heb ik een tijdje geleden gekregen... Nog iemand hier mee te maken?

Member theReborn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    BTW heb hem gekregen (2dagen later dan de rest van mijn clan -__-)

Member Deadlypeach's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Kben al even gestopt met spelen ;/ kvind het maar een zwakke CoD dit jaar

Member cobrakai's schermafbeelding
    iTrader
    0
    heb hem gekocht in de sales, maar zit met een probleem.
    Als ik ghosts opstart blokkeert hij mijn micro en kan ik niet meer praten op TS?
    Nog iemand dit probleem gehad?

Member Machoboy's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deadlypeach Bekijk bericht
    Kben al even gestopt met spelen ;/ kvind het maar een zwakke CoD dit jaar
    Ik vind hem ook maar zwak.
    Maps zijn crappy. Geen uitdagend perk systeem. Je kan alles van in het begin al kopen. Het doel van de verschillende personages die je kunt kiezen weet ik ook niet (Hines,...)
    Ik amuseer mij nog het meest met infection.

Member
    iTrader
    0
    kom boys laten we cod4 spelen

Approved 9-lifer kTs KaoZ's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Iemand al 2x xp?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kTs KaoZ Bekijk bericht
    Iemand al 2x xp?
    2XP staat atm aan ja.

Member
    iTrader
    0
    dag mensen misschien kan er iemand mij hier helpen
    ben op dit moment cod gost aan het spelen op de 4
    en ben er stress van aan het krijgen
    ten eerste in de campange slaat hij het in ene keer niet meer op kan resume game niet meer openen
    en bij de multiplayer kan ik ook niet bij een vriend joine of hij kan me niet uitnodigen
    snap er niets van

moest iemand hier raad mee weten het zou fijn zijn

groeten mario

Member solinor's schermafbeelding
    iTrader
    0
    eerlijk mario, doe a raam open en gooit da der gwn uit , ga morge naar mediamarkt schaft u the last of us aan en geniet

groete solinor

Member
    iTrader
    0
    ja blijkbaar is het zo erg
    vindt het wel jammer want speel cod wel graag ma niet op die manier

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten