Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 120 van 151

Discussie: Call of Duty Ghost

Approved 9-lifer CoBalT's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Weblogs
    5
    ik kan dit spel nog ALTIJD NIET spelen.. zelfs na nvidia update en cod ghost update.. werkt dit spel nog altijd brak! spikes, mouse voelt slecht aan, fps drops.. specs in sig..
    (windows 8.1)

Approved 9-lifer ZyphO's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kga ik es testen voor jou Timothy

Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theReborn Bekijk bericht
    Kan iemand zeggen met welke gegevens je moet inloggen op die nieuwe cod app?
    Je moet eerst registreren op hun site Call of Duty®
    Daarna je account linken met steam (als je de stappen volgt op hun site van CoD kom je er vanzelf)

Dan kun je met die account inloggen op de app.

Member
    iTrader
    0
    Weet er iemand waar de goeie clans (voor pc) komen om competitief te spelen? Een site met ladders waar clans clanwars doen ofzo? Of hoe gaat dat met dit spel... Ik zou graag een goeie clan willen joinen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Butramas Bekijk bericht
    Weet er iemand waar de goeie clans (voor pc) komen om competitief te spelen? Een site met ladders waar clans clanwars doen ofzo? Of hoe gaat dat met dit spel... Ik zou graag een goeie clan willen joinen.
    Kan je nu al vertellen dat deze game competitive niks gaat worden, maps zijn totaal niet balanced voor eerlijke sides.
    Voor de rest kun je altijd eens rondzien op ESL, das zowat de grootste qua tournies / ladders;

Member young_playa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CoBalT Bekijk bericht
    ik kan dit spel nog ALTIJD NIET spelen.. zelfs na nvidia update en cod ghost update.. werkt dit spel nog altijd brak! spikes, mouse voelt slecht aan, fps drops.. specs in sig..
    (windows 8.1)
    hey na heel wat zoeken en mijn eigen thread te hebben gestart, heb ik een site gevonden met wat hulpzame tweaks

Call of Duty Ghosts FPS, FOV, Ram, Lag, Tweaks, Crashes, Freezes, Stuttering, Errors, and Fixes - SegmentNext

ik had voortdurend laggs maar niet zomaar laggs, heb dit kunnen oplossen (grotendeels) door stap 20 te volgen van deze site hopelijk hebt dit

Member
    iTrader
    0
    Tjah, kben zelf ni zo'n grote fan van s&d. Nu blijkt dat het echt alleen maar gaat om s&d. Vroeger met call of duty 1-2 heb ik nog op hoog niveau gespeeld. Kzat toen in een clan waarmee we eerste van europa stonden op de tdm ladder. Mja, das al weer een goeie 8 jaar geleden

Als er geen tdm ladders of domination ladders zijn ofzo, blijf ik het wel casual spelen.

Op een of andere manier "koel" ik gewoon af als ik ni kan spelen (doordat je dood bent bij s&d), merk ik gewoon dat mijn aim slechter is dan bij tdm ofzo waar ik continu ben aan het bewegen met men muis. Mja, kvind da je in deze cod te snel dood gaat.

Member
    iTrader
    0
    Zo 't is 25/11/2013

Men Clan bestaat uit 18 man, Cross platform.
    Laat de Clan Wars nu maar aanvatten. We zijn Clanlevel 9.

Bij Clanwars moeten minimum 4 man in game zijn dus nieuwe leden zijn altijd welkom.
    Dan kunnen we in meerdere teams van vier gaan spelen en meerdere game modes aanpakken.

Wil je meer weten over beste beeld in COD voor pc, beste wapens, hoe Clan Wars in elkaar zit.
    Kom eens een kijkje nemen bij ons 9Lives Clan.
    Extra patches, achtergronden, wapen camo's en XP
    Wij gebruiken teamspeak 3

Steam: Clangamer
    PSN: Artamesia

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clangamer Bekijk bericht
    Zo 't is 25/11/2013

Men Clan bestaat uit 18 man, Cross platform.
    Laat de Clan Wars nu maar aanvatten. We zijn Clanlevel 9.

Bij Clanwars moeten minimum 4 man in game zijn dus nieuwe leden zijn altijd welkom.
    Dan kunnen we in meerdere teams van vier gaan spelen en meerdere game modes aanpakken.

Wil je meer weten over beste beeld in COD voor pc, beste wapens, hoe Clan Wars in elkaar zit.
    Kom eens een kijkje nemen bij ons 9Lives Clan.
    Extra patches, achtergronden, wapen camo's en XP
    Wij gebruiken teamspeak 3

Steam: Clangamer
    PSN: Artamesia
    18 man en nog maar clan lvl 9? Wel beetje laag voor zoveel man hé. Zit in een clan met 8-9 en zitten op een zucht van lvl 11.
    Trouwens waar haal je vandaan dat je met die nieuwe clan wars met 4 man gespeeld moeten worden? Ik dacht dat het gewoon was als een clan member van je een game won in een bepaalde mode dat dit mee telde voor bepaalde gebieden over te nemen.

Of je bedoelt de huidige 4 V 4 clan playlist? Heb die ook al wat zitten spelen maar vind daar echt niks aan, het is één groot campfest ongeacht de mode en zonder deftige regels van cheap shit er uit te doen (stuns / killstreaks / equipment) is het ook nooit leuk / eerlijk.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennethdw Bekijk bericht
    18 man en nog maar clan lvl 9? Wel beetje laag voor zoveel man hé. Zit in een clan met 8-9 en zitten op een zucht van lvl 11.
    Trouwens waar haal je vandaan dat je met die nieuwe clan wars met 4 man gespeeld moeten worden? Ik dacht dat het gewoon was als een clan member van je een game won in een bepaalde mode dat dit mee telde voor bepaalde gebieden over te nemen.

Of je bedoelt de huidige 4 V 4 clan playlist? Heb die ook al wat zitten spelen maar vind daar echt niks aan, het is één groot campfest ongeacht de mode en zonder deftige regels van cheap shit er uit te doen (stuns / killstreaks / equipment) is het ook nooit leuk / eerlijk.

idem hiero met 6 man een zucht van clvl 11 en zelfs niet overdreven actief aan het spelen. zonder gb rules idd niet zo leuk maar dacht maar dat die clanwars maar vanavond eind deze week effectief begon?

Member
    iTrader
    0
    clan vs clan is gemaakt voor de console niet voor pc als je toch wars wil gaan spelen op de pc doen het dan goed
    en ga ESL spelen ESL: CoD: Ghosts - Call of Duty: Ghosts - Europe - ESL - The eSports League

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Serban88 Bekijk bericht
    clan vs clan is gemaakt voor de console niet voor pc als je toch wars wil gaan spelen op de pc doen het dan goed
    en ga ESL spelen ESL: CoD: Ghosts - Call of Duty: Ghosts - Europe - ESL - The eSports League
    Deze game is niet speelbaar voor competitive en daar blijf ik bij, als je kijkt naar de locations van s&d die je moet destroyen alleen al. Totaal oneerlijk qua sides. En dat is juist super belangrijk als je een deftige match wilt houden.

Member
    iTrader
    0
    In alles wat je zegt heb je gelijk.

30+ leden hangen meestal 's avonds op de pc maar die moeten verplichtingen doen gelijk werken, gezin.
    en in dat sprankeltje vrije tijd vluchten die in COD
    Dus trager levelen.

Gisteren werkte mijn Clan Wars tap in de COD app nog niet. Vandaag heb ik 't voor het eerst eens kunnen lezen in de tutorial. U heeft gelijk

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clangamer Bekijk bericht
    In alles wat je zegt heb je gelijk.

30+ leden hangen meestal 's avonds op de pc maar die moeten verplichtingen doen gelijk werken, gezin.
    en in dat sprankeltje vrije tijd vluchten die in COD
    Dus trager levelen.

Gisteren werkte mijn Clan Wars tap in de COD app nog niet. Vandaag heb ik 't voor het eerst eens kunnen lezen in de tutorial. U heeft gelijk

Clan wars zat gisteren nog niet eens in de app, is pas vandaag released. Alles op de app werkt bij mij buiten clan wars, kan dus niet zien welke divisie we zitten of hoeveel nodes we hebben etc. Kan wel onze tegenstanders zien en aantal punten etc.

Member
    iTrader
    0
    @Kennethdw : Beetje moeite doen om enkele tactics uit te werken
    en die bom plant locaties zijn ez in te nemen

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Serban88 Bekijk bericht
    @Kennethdw : Beetje moeite doen om enkele tactics uit te werken
    en die bom plant locaties zijn ez in te nemen
    Vind jij het normaal dat op de ene map de locatie van B een halve kilometer dichter ligt dan locatie A? Ik niet hoor

Trouwens iemand hier al die clan wars een beetje kunne doen? Die clan app werkt voor geen meter meer op dit moment, kon gisteren alles bekijken buiten de clan wars page zelf dus nu weet ik nog niet wat we kunnen selecten of welke divisie we zitten met onze clan. Het leuke is ook dat wij nog steeds 0 punten hebben ook al hebben we wat gamekes gedaan en die andere clans ware we tegen zitten hebben al 50+ punten...

Vind het ook niet echt eerlijk dat wij met onze 8 man clan vs allemaal clans met minstens 10+ zitten (meeste rond de 15) gezien het gebaseerd is op aantal wins = wie het meeste speelt is dit echt een groot nadeel.

Member theReborn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zijn er hier nog die problemen hebben om vrienden te jonen in een party? Ben zeker 15 a 20 minuten bezig om een vriend te joinen!

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Ligt het aan mij of is deze CoD echt bagger, na mw3 en blops2 ben ik er niet echt van overtuigd van deze ghosts...

Member Matthias92's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bij gelijk welke mode zegt hij no games found....

EDIT: update gedaan en nu terug in orde.
    Laatst gewijzigd door Matthias92; 29 november 2013 om 20:18

Member
    iTrader
    0
    Ik heb hem deze week voor ps3 gekocht. Gisteren de download gedaan, nog noet kunnen spelen... No disc no disc. Leuk is anders

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten