Om ook een plek te hebben het spel niet enkel te haten, maar ook op een volwassen manier te kunnen discusiėren over de pro's - waar er hopelijk genoeg van zullen zijn - maar ook over de contra's - die er helaas ook wel zullen zijn, beschouw ik het algemene MW3-thread officieel als geopend!
Ik ben alvast excited. MW2 was op zich als spel zeer sterk, maar werd nogal verpest voor mij door een aantal minpunten - IWNet waar ik toch heel veel miserie mee heb gehad (host veranderen, clanleden die maar op een heel beperkt aantal mensen kunnen joinen, lag,...), cheaters, veel noobwapens (zoveel noobwapens...) en bijhorende noobs,...
Toch heb ik er me veel mee geamuseerd dankzij een fijne clan. Ik hoop nu dat IW in MW3 een beetje heeft geluisterd naar haar community en geprobeerd het spel te maken dat MW2 had moeten zijn (waartoe BO al een heel goede poging was, vind ik zelf).
Wat denken jullie? Zal IW hierin geslaagd zijn? Zal de community het beleefd houden? Voor de mensen die het spel van dag 1 hebben: wat zijn de eerste indrukken?

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren