|
||||||
| Call of Duty Series - Alle Call of Duty games |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#41 | ||||
|
Tzat er ook maar in om controversie op te laaien me dunkt. 100en burgers neemaaien, al wandelend
, een gans leger omver knallen met 4 man . Leuk voor 1 keer, maar als alleenstaande missie vond ik dit maar far fetched, had het nu nog is in een deftige context met voorgeschiedenis gezeten.... trouwens, je kan je afvragen wat de echte meerwaarde is .. (behalve commotie en verkoopscijfers) |
||||
|
|||||
|
|
#42 (permalink) | ||||
|
was eigenlijk verschoten.. en raar maar waar heb op niets geschoten dacht ja cinematic zal wel niet marcheren sprint ging niet.. enzo..
heb er ene uit zijn lijden verlost.. dan de swat gezien en dan wast feest.. was de missie nodig ja neen.. geen idee was er wel onder de indruk van.. |
||||
|
|||||
|
|
#43 (permalink) | ||||
|
hahaha, ik vond em zalig...
De eerste keer ik hem deed vond ik dat ik te weinig burgers had neergemaaid... Toen ik de swat zag afkomen dacht ik... Repeat mission > Uit lift stappen > granaatje gooien... :-D |
||||
|
|||||
|
|
#45 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Slechtste COD ooit in mijn ogen (ik heb het over de SP wel!) |
|||||
|
||||||
|
|
#47 (permalink) | |||||
|
Citaat:
voor die luchthaven missie word er duidelijk gezegd door u oversten dat er veel casualties zullen zijn omdat diejen dude waarmee ge samenwerkt nogal ne psycho is, maar het weegt niet op tegen de levens dat ge zult redden... waarom die neermaai missie er dan inzit? ge zijt neegeknald en nu geven de russen de amerikanen de schuld en rusland valt amerika binnen... volgens mij past dit volledig binnen het verhaal (ook omdat rusland helemaal veranderd is, zie intro filmke waarda diejen "one armed badguy" van modern warfare 1 heroïsch word afgebeeld en held van het volk word genoemd) dus far fetched zou ik dit nu niet echt noemen... |
|||||
|
||||||
|
|
#48 (permalink) | ||||
|
Ik dacht even "amai, dat heb ik nog nooit gezien in een game", en toen begon ik te schieten.
![]() De Duitse versie is helemaal belachelijk, die missie is helemaal hetzelfde, alleen moogt ge zelf niet schieten op burgers >_> |
||||
|
|||||
|
|
#50 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() K had int begin ook wel zoiets van WTF is dit man, maar dan maar door de peer pressure meegedaan ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|