Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 28
    Member
    iTrader
    12 (88%)

Exclamation CoD WaW werkt niet meer

hallo,
    heb net cod5 gekocht,heb het geinstalleerd,dan wou ik es beginnen en ik kryg altyd een foutmelding dat het spel niet meer werkt (het heeft nog niet gewerkt) zowel by multiplayer als single player:

Call Of Duty World At War werkt niet meer.
    Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt.
    Het programma word gesloten en u krygt een melding als een oplossing beschikbaar is.

heb het ondertussen al 2 keer geinstalleerd en heb de patch 1.1 ook derop gezet

weet iemand wat het probleem is?
    Laatst gewijzigd door mnml; 3 januari 2009 om 20:39 Reden: edit

Member
    iTrader
    0
    ik weet niet zeker of dit werkt maar probeer eens met de crack ?

Member
    iTrader
    12 (88%)
    kan ek dan nog online ???
    by multiplayer heb je zowiezo geen dvd nodig? dus maakt niet uit? nee?

Member dqve's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    mss probleem met een driver ofzo..graka, soundkaart.. weet ni..

edit, no dvd crack mag geen probleem zijn, probere maar.

Member
    iTrader
    12 (88%)
    vind geen crack by google,kom aleen maar uit op cheats en andere zever op google.alle spellen werken en dit niet.... bent bue,klotenboel met al dien zever van raptr enal.
    iemand da wil wisselen, met farcry 2; altyd welkom,khaddet mss beter vaneerste keer gekocht...

Member Witte8's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    start>configuratiescherm>geluid>xfi(of uw onboard of ander geluidsapparaat)>dubbelklikken of klik op eigenschappen>geavanceerd>zet uw geluidskwaliteit op 24 bits 48000 Hz

voila opgelost...zie ook pm
    Laatst gewijzigd door Witte8; 4 januari 2009 om 11:53

Member
    iTrader
    12 (88%)
    ah nice,twerkt door op 48000hz te zettn,merci e!! alleen zouk het nooit gevonden hebben

iTrader
    28 (100%)
    graag gedaan, google is uw vriend! en 9/10 ist iets onnozel dat een crash of zo veroorzaakt

Member
    iTrader
    0
    ik heb het spel ook bij mijn zoon geinstalleerd ,soms krijg ik direckt x fout ,soms ineens zwart beeld,wannerr hij een server aan douwne is kan het zijn das hij gewoon blokkeerd en das ik zen pc terug moet opstarten,en heb de patch 1.1 erop gezed want anders krijg je geen servers in .en pc is zwaar genoeg ,kan het probleem zijn dat hij draadloos werkt,,ik weet het nimeer heb al gedacht van het spel terug te doen.wie kan mij helpen AUB

iTrader
    28 (100%)
    zijn uw video en sound drivers up to date? download en installeer direct x nog is opnieuw? kun je single player zonder probs spelen? probeer eens met niet draadloze interconnectie?

Member
    iTrader
    0
    single kan hij zonder probs spelen,videokaart is geupdate,soundriver weet ik ni pc is drie maand oud??moet ik de direct x eerst verwijderen voor ik de nieuwe direct x installeer en welke moet ik nemen 9.0,moet ik mijn geluid ook op 48.000hz en 24 bits zette??? bedankt alvast voor de hulp grzt

iTrader
    28 (100%)
    nu je zegt dat je in single player geen prob heeft lijk het iets met je internetverbinding...probeer is niet draadloos....

Member
    iTrader
    0
    hey nu kan hij ook alniet meer single spelen, kreeg namelijk error ,er staat < kan geen compatibele direct 3d apparaten vinden en daarna zwart scherm weer.en heb onlangs direct x laten testen en werkte naar behoren,,kweet het echt nimeer..

iTrader
    28 (100%)
    doe om te beginnen een clean installe van cod waw... en kijk zo of het probleem verholpen is of niet

heb je uw geluid al op 48000hz gezet????

probeer het spel te runnen als administrator (rechtsklikken op de ".exe" file en dan "uitvoeren als administrator"

wat soms ook kan helpen is om uw videokaart(indien dit een probleem ermee is) gewoon even uit de pci - e sleuf te halen en ze er dan terug in te steken (computer afzetten uiteraard!)

1)geef uw hardware specs en besturingssysteem? update uw besturingssysteem met alle updates en service packs

2)werken andere spellen? recente spellen of oudere?

3)zijn uw video drivers up to date? upgrade naar de laatste versie alsook uw sounddrivers

Drivers - Download NVIDIA Drivers

Drivers & Software

4)er lijkt een probleem met uw 3dkaart en de drivers te zijn uit uw laatste post...ga naar "start" - "configuratiescherm" - "apparaatbeheer" - "beeldschermadapters" - "+" (vouw de folderstructuur uit)

-check of er geen probs zijn, namelijk te merken aan een uitroepteken of dergelijke in geel gemarkeerd ... dubbelklik op uw videokaart dan bv bij mij "ati 4800 series" en kijk bij algemeen of er staat "dit apparaat werkt correct"

- ga opnieuw naar "start" - "uitvoeren" - "dxdiag" - "beeldscherm" .......wat staat er bij opmerkingen?

4)update uw punkbuster PunkBuster Online Countermeasures

5)indien antivirussoftware en dergelijke zet dat is af alvorens te proberen te spelen,

6)zorg ervoor dat deze poorten geopend zijn om online te kunnen spelen

20800-20810, 28960-28970 (hoe je dat doet weet ik niet aangezien ik hier nog nooit probs heb mee gehad)
    Laatst gewijzigd door Witte8; 9 januari 2009 om 10:13

Member
    iTrader
    0
    Hey Witte bedankt alvast voor u deskundige hulp ,het spel das hij altijd speelt voor die waw dat is guildwars en dat werkt perfect en heb het spel waw er al twee keer afgegooit en terug geinstalleerd maar dat helpt blijkbaar ook ni.wat dat geluid betreft om naar 48000hz te zette dat vind ik nergens terug waar ik dat kan doen,nu ga ik eerst is proberen de pc rechtstreeks aan de kabel te hangen en dan zien wat hij dan doet
    groet en ik hou u op de hoogte,en nogmaals men dank

iTrader
    28 (100%)
    deskundig is wat "zwaar" uitgedrukt, probeer gewoon te helpen zoals anderen dat hier ook doen

voor dat geluid, doe het volgende indien windows vista:

start>...configuratiescherm>...geluid>...afspelen> ...luidsprekers Creative xfi(of uw onboard of ander geluidsapparaat)>dubbelklikken of klik op eigenschappen>...geavanceerd>zet uw geluidskwaliteit op 24 bits 48000 Hz

geeft is uw hardware specificaties? (ram,cpu,videokaart, geluidskaart, besturingssysteem,...)

Member
    iTrader
    0
    hey,zoals u gevraagt had
    cpu:dual core intel pentium E 2160,1800mhz(9x200)
    ramDR2sdRAM
    videokaart:NVIDIA GE Force 8500GT (512MB)
    geluidskaart:Anoloog Devises AD1986A @ nvidia n force 430i(MCP51)high definition
    besturingsysteem:windows xp home edition
    computertype:ACPI Multiprossesor -pc
    moederbordnaam:Asus P5ND2 SE (2pci,3pci-Ex1,1pci,Ex16,4Dimm,Audio
    moederbord chipset:nvidia n Force 570 ultra intel Edition
    harde schijf:ST 3160215AS(160GB,7200RPM,SATAII)
    bij deze ,als u nog iets nodig hebt hoor ik het wel ,alvast bedankt voor de hulp greetz

iTrader
    28 (100%)
    Ok thanks, maar heb je nu al geprobeerd om met netwerkkabel te spelen ipv draadloos

En heb je dat van het geluid al geprobeerd?

Drivers van video al geupdate? van geluid? zie hieronder voor links:

Realtek

Drivers - Download NVIDIA Drivers

Ik denk nog altijd dat het die geluidbug zou kunnen zijn, check dat is ne keer, wat je moet doen staat hier enkele posts boven.

En zet de patch voor Call of duty WOW er ook al is ne keer op!

CoD: WaW 1.0.1017 Patch, Call of Duty 4 Downloads, Call of Duty 4 Patches
    Laatst gewijzigd door Witte8; 14 januari 2009 om 12:43

Member
    iTrader
    0
    heb nog niet kunne proberen van aan kabel te hangen om dat ik herstellende ben van operatie,de drivers zijn wel geupdate en ook de patch staat erop van in het begin,en wat de instelingen van het geluid betrft ik vind niet waar ik het kan veranderen ,ik ben leek in zulke zaken..zouden we als jij wil eens kontact kunne maken met taemviewer bij mijn zoon zen pc dan kan je mss zelf is kijken.groeten

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten