RSS-feed bekijken

Zonder categorie

Artikelen zonder categorie

  1. Top 5 Gimmick games

    GIMMICKY!!!!!

    Tegenwoordig laat men zich als ontwikkelaar vooral leiden door "wat werkt". De toenemende stroom van generic games waardoor we de laatste jaren overspoelt worden doet terugdenken aan de tijd waar een spel nog origineel was. Sommige games hadden dat te danken aan een 'gimmick' dat hen onderscheidde van de rest van de markt. Nu vinden we dit nog wel terug in de hedendaagse games, maar op kleinere schaal en minder gedurfd als vroeger. Laat ons dan maar es een ...
    Categories
    Zonder categorie
  2. Red de bedreigde games!

    Laat ons eerlijk zijn: games zijn vaak een prachtig iets. Ikzelf ben in de '90s opgegroeid met games, net als velen hier op het forum aanwezig. Toen speelde ik wat casual met de Sega, maar wat later in de jaren '90 was ik er al een stuk diepgaander bezig met gamen. Zoals veel gamers werd ik ontroerd door het meesterstuk van Miyamoto, nl. "The Legend of Zelda: Ocarina of Time". Het prachtige sprookje stond garant voor leuke tijden, en bij het werpen van een blik op de toekomst rijst de ...

    5 december 2008 gewijzigd om 23:05 door Marginal0

    Categories
    Zonder categorie
  3. Achieve this!: Over het nut van Achievements

    Achievements?

    De meeste leden hier hebben vast en zeker al gehoord over het Achievement systeem dat Microsoft hanteert met hun Xbox 360 spelconsole. In het kort komt dit systeem neer op het volgende: Ontwikkelaars worden door Microsoft verplicht om een aantal punten toe te schrijven aan bepaalde mijlpalen in de game, zoals bijvoorbeeld het voltooien van een boss fight of het uitspelen binnen een zekere tijdsspanne. Deze punten stapelen zich dan op op je user ID, en kunnen bekeken ...

    3 september 2008 gewijzigd om 19:09 door Marginal0

    Categories
    Zonder categorie