Pagina 7 van 251 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 140 van 5018
  1. #121
    Member WeedJunk's schermafbeelding
    Lid sinds
    14/12/02
    Locatie
    Waregem/Gent
    Berichten
    6.220
    iTrader
    8 (100%)
    De twins zijn duidelijk niet zo happy met lage snelheden, bij mij zou het ook in 1ste moeten denk ik

  2. #122
    Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    Lid sinds
    15/04/03
    Locatie
    Gent
    Berichten
    9.179
    iTrader
    0
    Met een viercilinder lukt dat idd in een hogere versnelling dan een twin, maar dan is hij compleet lam als je daarna uit de bocht wil accelereren

  3. #123
    Mee
    Mee is offline
    Member Mee's schermafbeelding
    Lid sinds
    19/02/03
    Locatie
    Haacht
    Berichten
    13.387
    iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    Goddamn, ik heb een tijd geleden zo een Kriega US-30 tail pack gekocht, en nu (pas) wil ik dat er opztten. Normaal gezien hangt ge zo een paar straps aan het subframe waarop die pack dan eenvoudig kan vastgeklikt worden. Uiteraard heeft mijne CBR600 geen zichtbaar subframe onder het zitje vanachter .

    Het enige wat ik op de Kriega website terugvind is: "It may be necessary to slot the internal plastic tray if no subframe metalwork is exposed."
    Ffs, moet ik nu al met de slijpschijf die plastiek kapot slijpen (op 4 plaatsen!) om een paar stomme riemkes vast te maken?

  4. #124
    Member Stijn89's schermafbeelding
    Lid sinds
    7/12/04
    Locatie
    Neerlinter
    Berichten
    3.228
    iTrader
    4 (100%)
    Kunnen die straps niet gewoon achter die plastiek ergens tussendoor, of zijn ze daarvoor ni lang genoeg ?

  5. #125
    Approved 9-lifer Caracalla's schermafbeelding
    Lid sinds
    18/07/02
    Locatie
    Ruddervoorde
    Berichten
    5.628
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneth124 Bekijk bericht
    En ik kreeg commentaar dat ik nog altijd naar eerste moest schakelen als ik al stil stond ... ik schakel gewoon zoals ik gewend ben bij de wagen, maar is blijkbaar niet goed volgens de instructeur
    Mijn instructeur zei dat je perfect kon remmen op de motor in eerste vitesse en een moto in geen geval vergeleken kan worden met een auto.

    Aan 50km/h ga ik met de supersport ook soms terug naar eerste => powerwheelie

    Neen, maar serieus. Hangt ook wat af van het motorkarakter en de manier waarop je aan het rijden bent

  6. #126
    Approved 9-lifer Katoom's schermafbeelding
    Lid sinds
    4/12/06
    Locatie
    Wortel
    Berichten
    10.830
    iTrader
    12 (100%)
    En tandwiel verhouding.

  7. #127
    Member gumball4000's schermafbeelding
    Lid sinds
    4/08/10
    Locatie
    Magicland
    Berichten
    3.080
    iTrader
    3 (100%)
    Hmmm.. ik voelde mijn bij mn cbf600na de kick al niet meer bij het snel optrekken (na 1,5 weken).. ik weet niet of dit normaal is.
    Nu liet ik hem 30sec warm draaien en alle uitlaatlijnen waren niet meer vast te houden omdat ze zo warm waren, op 1 na.. die was tussen lauw en gloeiend heet.. zou die dan maar op 3 cilinders rijden?

  8. #128
    Platinum Member Gonzo's schermafbeelding
    Lid sinds
    3/08/02
    Locatie
    Herzele
    Berichten
    7.493
    iTrader
    17 (95%)
    Alstie mr op 3 cilinders draait, zou diene collector helemaal nie warm worden

  9. #129
    Member Yuut's schermafbeelding
    Lid sinds
    5/04/09
    Locatie
    Geraardsbergen
    Berichten
    1.286
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Hmmm.. ik voelde mijn bij mn cbf600na de kick al niet meer bij het snel optrekken (na 1,5 weken).. ik weet niet of dit normaal is.
    Nu liet ik hem 30sec warm draaien en alle uitlaatlijnen waren niet meer vast te houden omdat ze zo warm waren, op 1 na.. die was tussen lauw en gloeiend heet.. zou die dan maar op 3 cilinders rijden?

    In andere topic zeide daje schakelt op 3-4000 toeren .. REV IIIIT

  10. #130
    Approved 9-lifer Katoom's schermafbeelding
    Lid sinds
    4/12/06
    Locatie
    Wortel
    Berichten
    10.830
    iTrader
    12 (100%)
    Die rode lijn staat er voor een reden.

    Snelheid en acceleratie went, spijtig genoeg.

  11. #131
    Member gumball4000's schermafbeelding
    Lid sinds
    4/08/10
    Locatie
    Magicland
    Berichten
    3.080
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gonzo Bekijk bericht
    Alstie mr op 3 cilinders draait, zou diene collector helemaal nie warm worden
    Awel en dat is net wat ik me afvraag, geven de 3 andere uitlaatlijnen warmte door naar die ene lijn..

    @ Yuut: Idd, deed ik tot enkele dagen geleden . Laat ons zeggen dat het vroeger aanvoelde alsof ik zou wegvliegen als ik het stuur zou lossen en nu niet meer, als ik volgas geef . Hij trekt zelfs met gemak tot 140km/h. + maakt geen abnormaal geluid of trilt niet meer dan gewoonlijk.

  12. #132
    Member Yuut's schermafbeelding
    Lid sinds
    5/04/09
    Locatie
    Geraardsbergen
    Berichten
    1.286
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Awel en dat is net wat ik me afvraag, geven de 3 andere uitlaatlijnen warmte door naar die ene lijn..

    @ Yuut: Idd, deed ik tot enkele dagen geleden . Laat ons zeggen dat het vroeger aanvoelde alsof ik zou wegvliegen als ik het stuur zou lossen en nu niet meer, als ik volgas geef . Hij trekt zelfs met gemak tot 140km/h. + maakt geen abnormaal geluid of trilt niet meer dan gewoonlijk.
    Had ik ook toen ik eerste keer kot opentrok in 2de maar blijkbaar valde ni zo gemakkelijk van uwe moto

  13. #133
    Member
    Lid sinds
    26/02/12
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    360
    iTrader
    0
    Als uw motor op 3 poten ipv 4 draait,merk je dat toch onmiddelijk aan het geluid en verlies aan vermogen?

  14. #134
    Member gumball4000's schermafbeelding
    Lid sinds
    4/08/10
    Locatie
    Magicland
    Berichten
    3.080
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuut Bekijk bericht
    Had ik ook toen ik eerste keer kot opentrok in 2de maar blijkbaar valde ni zo gemakkelijk van uwe moto
    Ik zal het dus wss gewoon zijn...dju . Alé des te beter, geen extra kosten, maar dju dat ik geen kick meer krijg xD

  15. #135
    Member gumball4000's schermafbeelding
    Lid sinds
    4/08/10
    Locatie
    Magicland
    Berichten
    3.080
    iTrader
    3 (100%)
    Probleem opgelost, achterband was plat en reed er waarschijnlijk al enkele dagen mee rond. Damn..gistere zo nog 140 mee gereden. Kheb er nu een prop laten in steken. Hopelijk houdt die het een beetje vol

  16. #136
    Platinum Member Gonzo's schermafbeelding
    Lid sinds
    3/08/02
    Locatie
    Herzele
    Berichten
    7.493
    iTrader
    17 (95%)
    Da voelde wel hoor, ne platte achterband... :/
    Daar gade echt geen dagen op rondrijden.

  17. #137
    Member gumball4000's schermafbeelding
    Lid sinds
    4/08/10
    Locatie
    Magicland
    Berichten
    3.080
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gonzo Bekijk bericht
    Da voelde wel hoor, ne platte achterband... :/
    Daar gade echt geen dagen op rondrijden.
    De laatste dagen voelde ik het stuur wel te fel meegaan in de bochten =/

    En de uitlaatlijn is nog steeds lauw.. Heb em nu net gestart: na 5sec kon ik alle lijnen loslaten (had ze in het begin vast) en de andere kon ik zeker nog 2min vasthouden zonder me te verbranden
    De bougies steken er wss wel al 7 jaar in zonder veranderd te zijn geweest.. (maar nog maar 9000km)

  18. #138
    Platinum Member Gonzo's schermafbeelding
    Lid sinds
    3/08/02
    Locatie
    Herzele
    Berichten
    7.493
    iTrader
    17 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    De bougies steken er wss wel al 7 jaar in zonder veranderd te zijn geweest.. (maar nog maar 9000km)
    Haha dan zou ik da toch eens bezien ja...
    Versteek nekeer 2 bougies en kijk of 't probleem meeverhuist.
    Nekeer nieuwe steken zal sowieso geen kwaad kunnen, na dienen tijd

  19. #139
    Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    Lid sinds
    15/04/03
    Locatie
    Gent
    Berichten
    9.179
    iTrader
    0
    Daarom is een moto met weinig kilometers kopen is niet altijd beter, je moet bijna sowieso 'kosten' doen aan dingen als stokoude banden, olie, remvloeistof, bougies, etc...

  20. #140
    Member beemer036's schermafbeelding
    Lid sinds
    29/10/06
    Locatie
    Hoogstraten
    Berichten
    1.656
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robust² Bekijk bericht
    Daarom is een moto met weinig kilometers kopen is niet altijd beter, je moet bijna sowieso 'kosten' doen aan dingen als stokoude banden, olie, remvloeistof, bougies, etc...
    Klopt als een bus .

    En grappige is dan nog altijd dat ze daar een tikkeltje meer voor vragen vanwege de weinige kilometers.

    Heb zo bv al luchtfilters gezien waar je nog maar amper van zag dat het een luchtfilter was.
    Bougie's, luchtfilter, olie verversen (liefst met oliefilter dan) kan je in principe allemaal gemakkelijk zelf.

    Om een voorbeeld te geven, ben overlaatst voor de wagen nieuwe bougie's, oliefilter, brandstoffilter, interieurfilter en paar liter olie gaan halen, was iets van een 90euro in totaal, 2uurkes mee bezig geweest en klaar.
    Bij de dealer ben je je wagen heel de dag kwijt en betaal je nadien een paar 100den euro's daarvoor.
    Reken onderdelen 150/160euro, en werkuur 50euro/uur a 4uurs ofzo, dat is al 360euro en daar nog eens 21% bovenop, voila...

    Liever zelf effe kloten en wat besparen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •