geïnteresseerd ... maar ik zie wel wanneer meer bekend is
same here, laatste keer dak dr was mezelf er wel op betrapt dak iets te snel ging vr de blinde bochten op da stuk, da gebeurt me nie rap dak sneller rij als dak kan kijken, mr had toen pas ne sportmax erop liggen en die gaf wat (te) veel vertrouwen op nat wegdek![]()
Niks van aantrekken, ik denk dat iedereen hier liever heeft da iemand wat trager rijdt volgens wat em al kan of het vertrouwen voor heeft, dan iemand die over zijn eigen limiet gaat en in het decor vliegt![]()
Tegen dat het meeting is zal de mijne wel terug ineen staan normaal
Nog is proberen om mee te gaan, was vorige jaren spijtig genoeg niet gelukt, van eind maart tot half april kan ik al niet dus paasmaandag zal er voor mij niet in zitten.
Nudat ze hier staat te glimmen heb ik nóg meer goesting om te rijden..![]()
Hier is er ook wel interesse![]()
Oeh, veel geïnteresseerden, maar hoeveel gaan er uiteindelijk opdagenj/k
![]()
Alvast 1 hier.. ale als 't een beetje centraal is.![]()
bij mij zalt er niet meer van komen in 2012 vrees ik, al een chance da ik ni meer groei en mijn uitrusting nog bruikbaar blijft![]()
vraagje...
doen jullie allemaal heenrit + 9lives tour + terugrit op enen dag ?
Voor de mannen uit West-Vlaanderen en Limburg kan dat toch al heel stevig tellen ?
Ja
Vorige 2 grote meetings waren in de Ardennen. Da's volgens mij voor iedereen niet vlak bij de deur. Je moet er iets voor over hebben om al die geweldige mensen hier (en hun moto's) in het echt te kunnen zien/bewonderen (dat laatste slaat uiteraard op de moto's)
Maar al bij al valt dat nog mee
't Is niet dat het een 9Lives-rit is van 500km.
Sporten![]()
Laatst gewijzigd door Huasheng; 31 januari 2012 om 12:14
Ben ook wel geïnteresseerd. Hangt er van af dat ik kan met het werk.
En dat ik daar tegen men nieuwe banden heb.
@ hierboven ... inderdaad![]()
ik geraak wss zelfs nie aan 180km ...![]()
Hmm... Ik zou ook wel eens willen meegaan!
Ik hou deze topic in de gaten!![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)