ik ga ook met plezier mee dan, schrijf de mito terug in rond begin maart dus alles wat later valt : check.
als ik mijne bandit ingeschreven laat , dan zie ik het ook wel zitten als ik niet moet werken![]()
oei oei, er zijn er hier wel veel van de 'oude garde' die hunne ni ingeschreve hebben![]()
die van mij is nog ingeschreven , ik kan namelijk moeilijk afstand nemen van mijn 1ste nr-plaat
maar ik twijfel nogal omdat zowel mijne husqvarna als mijne auto een dezer dagen worden uitgeschreven , om mijne bandit mee uit te schrijven aangezien ik er nogal weinig mee rijd .
sinds ik in november gaan driften ben , wil ik mij dit jaar vooral uitleven met den auto .
Voor mij mag het toch vroeger dan april hoor..![]()
Staan er nog ergen pics online van vorige meetings? Kan ik al eens kijken wie met wat rijdt![]()
Hier staan er wat van de laatste (vorig jaar april), meer weet ik niet direct.
Rep!
ow![]()
Ik zie ne street triple, hornet, ninja en R1.. schrijf mij maar uit, kga nooit kunnen volgen.
Ni zeveren, tis niet dat het constant recht stuk is en ze heel den tijd volgas rijden he.![]()
Als je wat verder kijkt zie je ook dat die Ninja een 250 is, dat mijn GS500 (zo goed als) 25kw is/was, die Thruxton ook alles behalve een echt scheurijzer is,...![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)