Pagina 3 van 116 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 1739
    Member gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dacuba Bekijk bericht
    Éen van dees es naar het ministerie bellen. Wie weet van wanneer tot wanneer de winterstop bij examencentra duurt? Ze beginnen terug met examens af te nemen in maart, maar wanneer stoppen die mannen?
    Dacht nooit..tenzij je rijlessen hebt op een dag dat het gaan sneeuwen, stellen ze het uit. Zoals bij de auto .
    Da zijn geen gelegenheid rijders, zoals 90% van de motards ;-). Die manne hebben geen schrik van de kou en regen

Approved 9-lifer dacuba's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Ik heb het niet over de rijlessen, maar wel de examens die door Goca afgenomen worden.
    I just burned 3000 calories. I forgot there was a pizza baking in the oven.
    C55H104O6
    9lives 2013 fanmail. Deel 1. Deel 2. Deel 3.
    9lives 2014 fanmail. Deel 1.

Approved 9-lifer apex^'s schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Gisteren eerste rijles gehad!
    Superveel chance gehad met het weer, geen druppel regen gezien
    Het rijden (schakelen/sturen/kijktechniek) daar was ik snel mee weg,

Maar alles samen, bv terugschakelen, pinken, in u spiegels/ naast je kijken en dan nog remmen dat is toch wel iets dat ik nog niet zo vlot kan.

Heb wel met een 25kw gereden.. de moto op full power had eergisteren een accident meegemaakt en hij was nog in de garage.
    Maar de lesgever zei dat dat nie uitmaakte, omdat ik toch niet snel ging rijden.
    Hopelijk is hij tegen maandag gemaakt, dan heb ik 4u les achter elkaar en gaan we waarschijnlijk op de baan gaan rijden.
    Xbox Live: apexisheet
    Origin: Pvt_apex

Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Instructeur heeft wel gelijk hoor, als beginner ga je wss zo goed als geen verschil tussen de 2 opmerken Die begrenzing gaat pas duidelijk worden als je echt volgas geeft of topsnelheid wil halen, 2 dingen die je nog niet direct gaat doen normaal.
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Ik zat al langer met het idee te spelen van mijn motorrijbewijs te halen. Ik twijfelde tss een oldtimer en een motorrijbewijs. Als student lijkt mij het tweede beter op vlak van budget

Nu als ik het goed heb zou je met deze nieuwe regeling 24 moeten zijn om direct voor een A rijbewijs te gaan? Ik zou dus het best nog dit jaar proberen gaan voor het rijbewijs? Ik ben er nu namelijk 22.

Approved 9-lifer Huasheng's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door n9ne Bekijk bericht
    Ik zou dus het best nog dit jaar proberen gaan voor het rijbewijs? Ik ben er nu namelijk 22.
    Ja
    Huasheng

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Oke bedankt. Dan alle plannen maar eens concreet beginnen maken!

Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik zat al langer met het idee te spelen van mijn motorrijbewijs te halen. Ik twijfelde tss een oldtimer en een motorrijbewijs. Als student lijkt mij het tweede beter op vlak van budget
    Je kan de 2 ook altijd combineren en achteraf met een oldtimer moto rijden
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Dat zal waarschijnlijk nog wel het plan worden Ik vrees dat het nu eerder de vriendin overtuigen wordt. Denk niet dat die ervoor te vinden zal zijn. Ik moet dan ook weer de enige vrouw hebben die niet van moto's houdt

Nu eens dacuba zijn verhaal lezen en mij wat inlezen in wat de perfecte beginnersmoto is.

Member Stijn89's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    @ Gumball: bij rijschool Mercator in Rotselaar hebben ze ook alle kledij beschikbaar, behalve botten dacht ik. En is niet ver van Herent
    * Opel Zafira OPC * Honda Hornet 600 * B737-800 *

iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Oke bedankt. Dan alle plannen maar eens concreet beginnen maken!
    Gij zit in een ideale situatie qua overgang en keuze, maak er gebruik van. Schrijf u nog in op LE PERMIS MOTO.be | Concours Salon 2012 om evt ne gratis eerste les te winnen (het kan maar helpen he).

Ik wil u wel eens mijn excelbestand sturen met overzicht van alle kosten, moest ge dat willen voor een idee te hebben ofzo. PM dan maar.
    C55H104O6

Approved 9-lifer WTFMAN's schermafbeelding
    iTrader
    352 (100%)
    Heb maandag 30 januari congé ( door staking ) en ga dan eens langs voor praktijklessen vast te leggen ... Ofwel bij VAB ( Alken ) of bij Hendriks ( Genk ) maar de laatste had me telefonisch meegedeeld dat er pas vanaf half maart trg lessen waren

Heb mijn volledige uitrusting, moet enkel moto inschrijven en verzekering afsluiten ( werk zelf in de verzekeringssector das dus rap geregeld ).

Bij Vab zijn de lessen wat duurder maar ze geven nu al terug lessen naar het schijnt

Vandaag nog langsgeweest en ben al aan dromen van mijn volgende moto alhoewel ik amper op huidige gereden heb

Wat raden jullie aan : 1e les 2 uur of ddl 4 u? Heb enkel met scooter paar jaar gereden en op moto enkel korte stukjes ( tot max 3e vitesse geschakeld want straat was klein ).

Dacht 1e les 2u om er wat aan te wennen en 2e les ddl 4u om ddl te kunnen starten
    0_O

iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Ik heb mij bij de VAB ingeschreven (Alken) voor 463 euro. Dat valt toch nog mee? Goedkoopste dat ik gevonden heb was eentje in Maaseik voor 415 euro (telkens 6 lessen en inclusief alle andere kosten).

Mijn les verdeling is 1e keer 2u, dan 4u.
    C55H104O6

Approved 9-lifer WTFMAN's schermafbeelding
    iTrader
    352 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dacuba Bekijk bericht
    Ik heb mij bij de VAB ingeschreven (Alken) voor 463 euro. Dat valt toch nog mee? Goedkoopste dat ik gevonden heb was eentje in Maaseik voor 415 euro (telkens 6 lessen en inclusief alle andere kosten).

Mijn les verdeling is 1e keer 2u, dan 4u.
    Ja da valt mee , Hendriks was 50-60euro goedkoper dacht ik maarja ik wil mijn rijbewijs zo snel mogelijk Ik ga 30januari es langs in Alken en leg dan mijn data ook vast. Hopelijk kan ik snel wa lessen volgen hehe

Denk ook dat ik eerst 2u ga nemen en dan 4u. Ga mijn verzekering dan op dag van laatste 4u laten beginnen
    0_O

iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    30 jan heb ik mijn eerste les ^^
    C55H104O6

Pagina 3 van 116 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten