Ik ben 20 jaar, heb al een rijbewijs B (+ A3) en werk momenteel als chauffeur bij een niet nader genoemde firma.
Ik zou graag een brommer klasse B kopen voor naar het werk te rijden, aangezien je met de auto sowieso in de file staat en met het openbaar vervoer ben ik wegens een slechte verbinding 2 uur onderweg, daar ik er met een brommer op een dik half uur kan geraken (veel binnenwegen waar klasse B's in mogen)
Waarom geen 125cc of meer? Ik heb nog geen twee jaar mijn rijbewijs dus een 125cc daar mag ik niet mee rijden. Vanaf 125cc word het ook al duurder en moet je dus een motorrijbewijs behalen. Waarom geen auto of motor? omdat ik volgend jaar terug begin met een bacheloropleiding op de hogeschool en met een studentenjob kan je simpelweg geen auto of motor blijven betalen en een 50cc wel.
Dus, lang verhaal kort: ik zoek een 50 cc, ken er vrij weinig van maar genoeg om te zeggen dat ik geen 2takt wil omwille van het geluid dat deze produceren en geen dax omdat ik dat simpelweg niet mooi vind. Welke 4-takt 50cc brommers bestaan er momenteel van DEGELIJKE KWALITEIT? (prijs doet er niet toe) Heb al naar pitbikes zitten kijken omdat ik vind dat ze wel iets hebben maar masai enzo blijkt ook geen degelijke kwaliteit te zijn..
Wie helpt me bij het vinden van een 4takt 50 cc met degelijke kwaliteit?
Mvg en dank bij voorbaat!
J.vdv

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren

maw met een luidere uitlaat. Op zo'n SS50 gaat ge geen takegawa bomber steken me dunkt.