Hallo allemaal,
Ik heb een simpele vraag. Wordt de peugeot vogue (bromfiets) nog gemaakt? Kun je die m.a.w. nog nieuw in de winkel kopen?
Bedankt
Hallo allemaal,
Ik heb een simpele vraag. Wordt de peugeot vogue (bromfiets) nog gemaakt? Kun je die m.a.w. nog nieuw in de winkel kopen?
Bedankt
Laatst gewijzigd door Flow; 3 maart 2011 om 17:24 Reden: spellingsfout
Ja de website van peugeot ligt blijkbaar plat. Default Parallels Plesk Panel Page Dan gekeken op de gelijkaardige website, maar van Nederland en daar heb ik de peugeot vogue niet zien opstaan, vandaar mijn vraag.
Op de Franse en Duitse website is hij echter wel nog te vinden, dus het enige dat erop zit is om eens te bellen naar de dichtstbijzijnde dealer, of gewoon de importeur.
Hier is de internationale site met nog wat gegevens op: Peugeot :: Scooter :: Accueil
Ik dacht dat de vogue al een paar jaar niet meer verkocht wordt in België. Ik ben een paar jaar terug gaan informeren voor eventueel een vogue aan te schaffen, maar die was toen vervangen in het gamma door de Ludix (instap scootermodel).
Maar met de vraag te stellen aan een dealer heb je zekerheid![]()
Ik dacht dat Peugeot zich volledig teruggetrokken had van de Belgische markt wegens de mega slechte verkoopscijfers?
Kan zijn dat dit natuurlijk slechts geruchten waren.
Ik weet hiet wel dat twee dealers in het Brugse peugeot niet meer doen. De ene dealer bestaat zelfs niet meer.
bij moto kaiser in limerlé staan er nog 2 (een week geleden toch) .. Geen idee of het A- of B-klasses zijn. 850 euro
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)