Wat waren die technische problemen ineens op vt4? Riots?
Wat waren die technische problemen ineens op vt4? Riots?
Mooi van Rossi, ff gaan excuseren/babbelen met Stoner.
Toffe race om zien! Rossi toch formidabel gereden zenne...
Rossi
Kpeis toch wel de beste regenrijder van allemaal ( buiten dat een stukje uiteraard :P )
Enorm leuke race om te volgen, buiten dat ik 15 minuten later was begonnen te kijken, en wanneer rossi aan zijn eerste inhaalbeurten bezig was, er naar mij gestuurd wordt dat hij gecrasht was
nn mens zou voor minder hem gaan bezoeken
Kheb de race nog niet gezien maar tis precies de moeite.![]()
Goddamnit en ik heb het gemist natuurlijk
Iemand een linkske?![]()
Kan voorlopig alleen de Quali vinden.![]()
Prachtige race, volgens mij één van de betere vd afgelopen seizoenen. Rossi was fenomenaal.
Om het paar ronden ging er wel iets fout, er gebeurde vanalles. Wel balen voor Stoner, denk dat een podium zeker haalbaar was. Idem Rossi.
Lorenzo weeral chance dat iedereen voor hem uitviel..
Zonet de race gezien. Ik zie die niet live, dus 't was wachten tot vandaag
Ik zal één van de weinigen zijn die bijna het gehele internet mijdt om toch maar niets te moeten lezen over het resultaat van de raceIk wil dat gewoon niet weten op voorhand. No spoilers for me
Er hebben er wel meer chance gehad op die manier
Ongelooflijk dat ondanks alles mijn voorspelling nog uitkwamOorspronkelijk geplaatst door Huasheng
Top 5 voor Rossi, en jammer genoeg geen Pedrosa op de top van het podium.
Maar Nicky Hayden op het podium, woohoo
Blijkbaar was er achter de schermen sterke rivaliteit tussen Suzuki en Capirossi. Suzuki hoopte dat Hopkins voor Capirossi zou eindigen, wel... ze hebben wat ze wouden
En zo jammer voor Colin Edwards. Iemand die weet wat er gebeurd was? Een crash leek het me totaal niet te zijn. Gewoon de moto/elektronica die het opgaf?
Huasheng
Dacht inderdaad dat verstaan te hebben na de race: mechanical fault.
't Kan me nog niet zo boeien als F1 voorlopig, ma kvind het wel geestig om naar te kijken. Een error in MotoGP wordt wel veeeel harder afgestraft dan in de F1, eigen aan de sport veronderstel ik.
't Was gisteren ook wel fenomenaal natuurlijk. Simoncelli zijn highsider![]()
Idd!
Ik vroeg het mij al af tijdens de race, dat hij zich op zn minst toch eens moet gaan verontschuldigen. Stoner zijn race was helemaal naar de kloten door hem, een verontschuldiging is toch het minste wat er vanaf kan
Enorm sympathiek, was direct bezig van "no problem" en handjes schudden me Rossi
Ferme race, kheb de hele tijd op het puntje van de zetel gezeten![]()
Gvd, ik heb het gisteren ook niet gezien. Stomme RVV
YouTube - Rossi,Stoner Jerez 2011
Die marshals zijn wel hilarisch
Ik moet wel toegeven dat ik sinds vorig jaar MotoGP niet zo nauw meer volg. Kben precies eerder ne successkijker, Rossi vorig jaar out en Lollipop Lorenzo die teveel wint naar mijn zin.![]()
Laatst gewijzigd door Scifo; 4 april 2011 om 10:58
Idd daar begrijp ik Stoner wel in. Rossi maakt een fout, Stoner is er de dupe van, Rossi verontschuldigt hem openlijk. Problem solved voor de hele wereld, maar niet voor Stoner.
Het probleem voor Stoner was ook dat bij de val merendeel van de helpers naar Rossi toeholden, en Stoner uiteindelijk ze heeft moeten wenken om hem te helpen de moto eventueel nog in gang te krijgen.
't Is nog maar het begin van het seizoen. We weten allemaal dat Stoner de achterstand nog kan inhalen, maar zijn frustratie is zeker begrijpelijk.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)