Pagina 11 van 251 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 220 van 5016
    Member ghosthaunt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scarity Bekijk bericht
    Er zei mij iemand dat het toch wel nog frisekes was om te gaan rijden
    Velen overdrijven toch wel ze;
    Met uw uitrusting aan voelt ge niets meer van de koude. (behalve misschien aan uw handen)

Uw moto is blijkbaar nu herstelt?
    Have fun with it

Member Scarity's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Gedeeltelijk, er zijn nog wat problemen met de startkoppeling, die slaat dikwijls over of krijgt geen grip... maar met wat geluk start hij wel! Tnx

En ik heb overlaatst de zegen van dubbel handschoenen ontdekt! <3 ^^

Approved 9-lifer desolation's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Depends ghosthaunt, met een volledig geperforeerd pak bv voelde de koude nog heel goe

Approved 9-lifer Frey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freeza Bekijk bericht
    En nu mag je hem laten staan tot da je deftige uitrusting ervoor hebt...

in other news: moto startte deze ochtend weeral niet. Gisteren probleemloos naar gent gereden. Deze ochtend niets meer
    Heeft wel buiten gestaan in de regen, vorige keer had ik er toen ook problemen mee... nuja heb hem binnen gedaan in de garage... had geen zin om er zelf naar te kijken
    Mijne start ook zelden van de eerste keer, 1st maal starten hebk om de seconde een ontsteking/verbranding, maar slaagt hem bijna nooit aan.
    Na een 2e keer schiet em dan weer wel onmiddellijk ik gang.

Zondag kreegk hem een tijd ni gestart, na de 5e keer proberen schoot em in gang maar begon het rode lampke en SERVICE te branden (moet nog niet op onderhoud). Tis toen na 5 km gedoofd en de volgende keer datk hem startte begon het weer te branden.

Vandaag uiteindelijk mee naar de garage gereden en vandaag had hem het weer niet, dus alles in orde

+ heb nog eens gevraagd naar men tool kitje dat normaal bij de aankoop in oktober fzo erbij zou moeten hebben gezeten, Tis nog altijd ni binnen -_-

Ongelooflijk, half jaar moete wachten op toolkit & still counting..

Approved 9-lifer Katoom's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Wat is dat toch met die Shiver's? Shiver van de ex van ne maat wilde overlaatst ook al niet starten.

Member Foezjie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Daarnet efkes met mijn Dax achtjen zitten oefeningen op de parking van de RAD.
    Lastiger dan dak dacht eigenlijk, kijken en houding doen er inderdaad veel toe

Toch uiteindelijk achtjes kunnen doen met stuur zo ver gedraaid als mogelijk ^^

Member Vliegende Cisse's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Depends ghosthaunt, met een volledig geperforeerd pak bv voelde de koude nog heel goe
    ²

zelfs in een gewoon leren pak voelt ge dat goed!

Member maxime1234's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Dat hangt er ook voor een deel van af of je een (groot) scherm hebt of niet.

Member Fliblit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Foezjie Bekijk bericht
    Daarnet efkes met mijn Dax achtjen zitten oefeningen op de parking van de RAD.
    Lastiger dan dak dacht eigenlijk, kijken en houding doen er inderdaad veel toe

Toch uiteindelijk achtjes kunnen doen met stuur zo ver gedraaid als mogelijk ^^
    Show ze maandag es op de parking vd kulak

Member Burny's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Met een geperforeerd pak op een naked voel je het inderdaad erg goed. Zolang het geen 20° is moet ik toch vanalles onderaan doen.

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fliblit Bekijk bericht
    Show ze maandag es op de parking vd kulak
    Ok beest

Member ghosthaunt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vliegende Cisse Bekijk bericht
    ²

zelfs in een gewoon leren pak voelt ge dat goed!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Burny Bekijk bericht
    Met een geperforeerd pak op een naked voel je het inderdaad erg goed. Zolang het geen 20° is moet ik toch vanalles onderaan doen.
    Zou kunnen, heb nog nooit een leren pak of geperforeerd pak aangehad.
    Hier gewoon normale kleren aan + textielen motovest erboven (met "2de binnenvest") erin.
    Heb al enkele dagen gehad deze maand dat ik het al te warm kreeg.

In de zomer zullen jullie mij dan waarschijnlijk horen klagen bij 15-20° dat het te warm is

Member Xevven's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Weblogs
    2
    Het Nieuwsblad - Gemeente Evergem: Dodenbaan eist opnieuw slachtoffer

alweer een dooie

snap wel niet waarom ze daar ineens weer zijn met hun "dodenweg". Een ongeval in die omstandigheden kan overal gebeuren.

iTrader
    3 (100%)

Member skullbasher25's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xevven Bekijk bericht
    Het Nieuwsblad - Gemeente Evergem: Dodenbaan eist opnieuw slachtoffer

alweer een dooie

snap wel niet waarom ze daar ineens weer zijn met hun "dodenweg". Een ongeval in die omstandigheden kan overal gebeuren.
    dan te zeggen dat ik die gast nog gekend heb. heeft vroeger nog een crf rondgeknald en van zodra die de switch had gemaakt naar diene duc had ik een voorgevoel dat het vroeg of laat verkeerd zou aflopen...

Member freeza's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frey Bekijk bericht
    Mijne start ook zelden van de eerste keer, 1st maal starten hebk om de seconde een ontsteking/verbranding, maar slaagt hem bijna nooit aan.
    Na een 2e keer schiet em dan weer wel onmiddellijk ik gang.

Zondag kreegk hem een tijd ni gestart, na de 5e keer proberen schoot em in gang maar begon het rode lampke en SERVICE te branden (moet nog niet op onderhoud). Tis toen na 5 km gedoofd en de volgende keer datk hem startte begon het weer te branden.

Vandaag uiteindelijk mee naar de garage gereden en vandaag had hem het weer niet, dus alles in orde

+ heb nog eens gevraagd naar men tool kitje dat normaal bij de aankoop in oktober fzo erbij zou moeten hebben gezeten, Tis nog altijd ni binnen -_-

Ongelooflijk, half jaar moete wachten op toolkit & still counting..
    stomme is dat de mijne de dag ervoor perfect in 1 keer start, als ik de dag nadat ik in een regebui heb gereden wil rijden heb ik problemen...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sinki Bekijk bericht
    Wat is dat toch met die Shiver's? Shiver van de ex van ne maat wilde overlaatst ook al niet starten.
    Nja wist dat er wa problemen/kinderziektes waren maar ben het toch wa beu aant geraken...
    Zou nie weten welke moto ik zou willen om hem te vervangen tho...

@koude discussie: een geperforeerd pak is dan ook nie echt iets da je in de winter draagt eh!

Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bij mij is mijn buik geperforeerd, en da's toch ook serieus afzien als het wat kouder wordt
    Heb soms al eens een krant erachter gestoken dan, verhelpt het probleem wel bijna compleet

Approved 9-lifer Mr. SLASH's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freeza Bekijk bericht
    stomme is dat de mijne de dag ervoor perfect in 1 keer start, als ik de dag nadat ik in een regebui heb gereden wil rijden heb ik problemen...

Nja wist dat er wa problemen/kinderziektes waren maar ben het toch wa beu aant geraken...
    Zou nie weten welke moto ik zou willen om hem te vervangen tho...

@koude discussie: een geperforeerd pak is dan ook nie echt iets da je in de winter draagt eh!
    dat komt bij de oliegekoelde bandits ook soms voor , dat is dan water dat ter hoogte van de kop van de bougiekabels naar binnen sijpelt en heeft ofwel te maken met een versleten afdekrubber of in de meeste gevallen omdat ie niet volledig juist zit .
    bij een bandit resulteert dat meestal wel in het draaien op 3 cilinders. omdat het zich meestal bij 1 van de 2 buitenliggende cilinders voordoet .

Member redhat's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Foezjie Bekijk bericht
    Enkel jammer van de extra uitlaat die nodig was, verder ziet ie er geweldig uit, vooral de seat rails
    Voorwiel heeft wel heel dunne spaakjes, zou er bijna schrik van krijgen...

Member freeza's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. SLASH Bekijk bericht
    dat komt bij de oliegekoelde bandits ook soms voor , dat is dan water dat ter hoogte van de kop van de bougiekabels naar binnen sijpelt en heeft ofwel te maken met een versleten afdekrubber of in de meeste gevallen omdat ie niet volledig juist zit .
    bij een bandit resulteert dat meestal wel in het draaien op 3 cilinders. omdat het zich meestal bij 1 van de 2 buitenliggende cilinders voordoet .
    daarnet gebeld naar de garage... Nu start hij blijkbaar weer perfect en ze hebben niks gevonden als ze hem aan de computer hangen ook.

Had duidelijk gezegd dat ik enkel problemen had nadat ik in de regen had gereden en dan doen ze niet eens de moeite om die eens nat te maken en dan verder te zoeken naar het probleem. Moto is al binnen van woensdag ochtend en het enige dat ze gedaan hebben is hem eens aan de computer gehangen

Heb hier wel nog 2 bougies liggen die ik dan vorige keer niet gebruikt heb... vraag mij nu af of ik gewoon zelf ga moeten zeggen wat ze er moeten aan doen want nu gingen ze hem eens nat maken en dinsdag zien wat er dan gebeurde... (eerst zei hem zelfs iets van wachten op regen )

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten