Pagina 3 van 230 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 3439
    Member freeza's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. SLASH Bekijk bericht
    en wat stelt die seconde draaien dan voor ?
    hoor je echt de motor aanzetten of is het eerder gewoon wat knallen in de uitlaat ?
    en start ie dan direct of moet je redelijk lang demareren ?

is uwe moto stilgevallen al rijdend of wou ie gewoon van de een op de andere keer niet meer starten ?
    Motor gaat wel degelijk aan (zie filmpje)

YouTube - Aprilia shiver, dead as a dodo

Was er een tijdje geleden probleemloos mee naar het werk gereden (starte direct) en toen ik savonds weer wilde vertrekken niets meer. Motor demareerde goed (ging goed rond) maakte klein plofje maar verder niets.

Motor op remorque en naar huis ermee. 2 dagen later nog eens gestart en dan starte hij terug zonder problemen --> ritje van 70km gedaan omdat ik nafttank leeg wilde zodat ik de luchtfilter kon vervangen (moest al lang vervangen worden dusja).
    3 dagen daarna nog eens proberen in gang steken en dan kreeg ik hetzelfde resultaat als in het filmpje. Zondag (na veel prutsen ) andere luchtfilter gestoken maar geen verbetering.

btw: repz for all

Member redhat's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Benzinefilter al eens vervangen?
    Ergens een darmpje gekneld met verwijderen/terugplaatsen van de tank?

Approved 9-lifer Mr. SLASH's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    wel heel raar dat ge toch nog een rit van 70km kon rijden , kan dus al niet aan de benzinetoevoer liggen , ik veronderstel dat ie normaal reed .

lijkt mij eerder een elektrische storing , ik heb gezien dat ge bougies gekocht hebt , het zou mij verwonderen dat het hiermee zal opgelost zijn .

als ik dat filmpje bezie zou ik eerder denken in de richting van een soort veiligheid die in werking treed , uw moto start wel mooi maar valt nadien gewoon stil alsof ge hem aflegt .

bij een benzinetoevoer-probleem of slechte bougies zou uwe motor niet op zo een "schone" manier stilvallen . ik spreek natuurlijk enkel uit ervaring met carburators .

Approved 9-lifer koebeest's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Weet er iemand waar je zo'n paddock kan vinden die kan zwenken? Ik vond momenteel enkel maar zo parkeerhulpen voor moto's met een middenbok. Wat moet je doen als je moto dit niet heeft. HIj zou eigenlijk in de garage, vooraan tegen de muur, voor de auto moeten komen. En hem erin manoeuvreren gaat echt niet lukken
    If you run, you'll only go to jail tired

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. SLASH Bekijk bericht
    wel heel raar dat ge toch nog een rit van 70km kon rijden , kan dus al niet aan de benzinetoevoer liggen , ik veronderstel dat ie normaal reed .

lijkt mij eerder een elektrische storing , ik heb gezien dat ge bougies gekocht hebt , het zou mij verwonderen dat het hiermee zal opgelost zijn .

als ik dat filmpje bezie zou ik eerder denken in de richting van een soort veiligheid die in werking treed , uw moto start wel mooi maar valt nadien gewoon stil alsof ge hem aflegt .

bij een benzinetoevoer-probleem of slechte bougies zou uwe motor niet op zo een "schone" manier stilvallen . ik spreek natuurlijk enkel uit ervaring met carburators .
    hah! ging hier net met volle moed beginnen met de bougies te vervangen ad (ik ben niet de meest handige )
    Nuja baat het niet dan schaad het niet

Moest het mooier weer zijn dan had ik hem al lang binnen gedaan bij een dealer maarja zolang de banen hier toch vettig liggen pruts ik dan liever zelf eens. Dan leer ik ook eens wa bij ^^

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koebeest Bekijk bericht
    Weet er iemand waar je zo'n paddock kan vinden die kan zwenken? Ik vond momenteel enkel maar zo parkeerhulpen voor moto's met een middenbok. Wat moet je doen als je moto dit niet heeft. HIj zou eigenlijk in de garage, vooraan tegen de muur, voor de auto moeten komen. En hem erin manoeuvreren gaat echt niet lukken
    http://www.motozoom.nl/webshop/produ...C60C8322A08347

een rangeerhulp! (wel geen ervaring mee)

iTrader
    6 (100%)
    It's aliiive!!!

Voor ik terug alles begon te demonteren nog eens alles goed nagekeken.

De andere kant van dit slangetje zat los.

Terug vastgemaakt en hij startte direct . Wel niet meer gekeken om bougies te vervangen. Die moeten pas bij 20k km worden vervangen dus daarmee ga ik nog even wachten voorlopig.

Vraag mij nu af of het slangetje al los zat voor ik mijn luchtfilter heb vervangen

Approved 9-lifer koebeest's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    ABS of geen ABS. Veel verschil? Moet ik mijn keuze voor de aankoop van een tweedehandsmoto daarvan laten afhangen?
    If you run, you'll only go to jail tired

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freeza Bekijk bericht
    ...
    Ben blij voor u dat het opgelost is

Soms zit het in de kleine hoekjes
    Let the good times roll.

Member WeedJunk's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Weet ge al wat de functie van da slangetje precies is?
    "Nemo me impune lacessit!"
    Zaffah:"Voor mijn part luistert mijn lief naar mensen die scheten in een fles laten."

Member beemer036's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freeza Bekijk bericht
    It's aliiive!!!

Voor ik terug alles begon te demonteren nog eens alles goed nagekeken.

De andere kant van dit slangetje zat los.

Terug vastgemaakt en hij startte direct . Wel niet meer gekeken om bougies te vervangen. Die moeten pas bij 20k km worden vervangen dus daarmee ga ik nog even wachten voorlopig.

Vraag mij nu af of het slangetje al los zat voor ik mijn luchtfilter heb vervangen
    Lijkt mij de aansluiting van de stationair regel klep, als die los zit zal motor idd wel starten maar kan dus stationair niet blijven lopen

Member Crashtestdummy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik ben aant zoeken naar een goedkoop 2dehandsbrommerke of moto, mag gerust offroad zijn want meestal gaat em in de lucht hangen, maar hier zit de clou: tmoet zo licht mogelijk zijn in gewicht, liefst minder dan 50kg, want em word maar gebruikt voor korte ritten.

hoe zit da trouwens voor brommers in europa, rijden die overal zonder plak zoals hier?
    |^^^^^^^^^^^^^^^^^^\||____
    |....The BEER TRUCK.... ||||'""|""°\_,__
    |___MIJN VIDEOS__l||__|__|___|) _____|
    |(@)(@)""""""""""""**|(@)(@)****|(@)|
    COPY THE BEER TRUCK INTO YOUR SIG TO HELP THE WORLD HAVE MORE BEER! AYE!

Member ghosthaunt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude87 Bekijk bericht
    ik ben aant zoeken naar een goedkoop 2dehandsbrommerke of moto, mag gerust offroad zijn want meestal gaat em in de lucht hangen, maar hier zit de clou: tmoet zo licht mogelijk zijn in gewicht, liefst minder dan 50kg, want em word maar gebruikt voor korte ritten.

hoe zit da trouwens voor brommers in europa, rijden die overal zonder plak zoals hier?
    Hebt ge een nieuwe stunt voor ons in petto?

En ik dacht dat in Nederland nummerplaten verplicht waren voor brommers, dus zou in sommige andere landen ook evengoed kunnen zijn.
    Keep the bugs off your glass and the bears off your ass. This here's the Rubber Duck on the side

Member Crashtestdummy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghosthaunt Bekijk bericht
    Hebt ge een nieuwe stunt voor ons in petto?
    dit, maar dan met paramotor ipv nen deltavlieger. daarom dat het licht moet zijn. kan dan makkelijk bij tankstations etc... geraken voor alsek op reis wil in de vakantie. alsek in panne val (met de motor) dan kannek tenminste nog met den brommer/lichte moto nog weg
    |^^^^^^^^^^^^^^^^^^\||____
    |....The BEER TRUCK.... ||||'""|""°\_,__
    |___MIJN VIDEOS__l||__|__|___|) _____|
    |(@)(@)""""""""""""**|(@)(@)****|(@)|
    COPY THE BEER TRUCK INTO YOUR SIG TO HELP THE WORLD HAVE MORE BEER! AYE!

Approved 9-lifer Frey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beemer036 Bekijk bericht
    Lijkt mij de aansluiting van de stationair regel klep, als die los zit zal motor idd wel starten maar kan dus stationair niet blijven lopen
    Voor zover ik de service manual mag geloven en goed heb gelezen is het gewoon een karterventilatie darmke, dat luchtmengsel da via de zuigerveren ontsnapt naar het karter terug naar de inlaat geleid oO

Member Vordesh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik had den indruk dat ik meer vertrouwen had om met mijn cbr600rr ne stoppie te doen als met mijn z750. Alé het lukt me zelfs gewoon niet :/
    Eigenlijk gewoon het remmen op zich, tis alsof ik die voorrem nimmer volledig durf toe te knijpen ofwel scheelt er iets (in menne kop of me de moto )

Pagina 3 van 230 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten