Pagina 66 van 244 EersteEerste ... 165662636465666768697076116166 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 976 t/m 990 van 3655
    Member skully25's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    da laatste vooral, ik zou eerder zot komen van verveling dan van pijn... en nee ben ook genen van half werk, zelfs als kost het wa geld

Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skullbasher25 Bekijk bericht
    da laatste vooral, ik zou eerder zot komen van verveling dan van pijn... en nee ben ook genen van half werk, zelfs als kost het wa geld
    Ik ken het gevoel, in de winter baal ik soms dat mijn moto eigenlijk perfect in orde is en er niets aan moet gebeuren
    Ik doe ook niet zo graag half werk, maar meestal is dat geld net het probleem
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

Member Davy C.'s schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    kheb vanmorgen het gat van mijnen Duc ingekort, wel tevreden van et resultaat

Approved 9-lifer dacuba's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Waar zijn uw pinkers naartoe?

Edit: gevonden.
    I just burned 3000 calories. I forgot there was a pizza baking in the oven.
    C55H104O6
    9lives 2013 fanmail. Deel 1. Deel 2. Deel 3.
    9lives 2014 fanmail. Deel 1.

Member WeedJunk's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Pinkers, das overrated jong!

Wel 'n enorm verschil in vergelijking met die taartschep, looking good!
    "Nemo me impune lacessit!"
    Zaffah:"Voor mijn part luistert mijn lief naar mensen die scheten in een fles laten."

Member beemer036's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ziet er wel mooi uit

Bij m'n vorige ook gedaan, maar bij huidige niet meer, die taartschep houd meer opspattend water tegen dan je zou denken

Member Davy C.'s schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Ik rij toch niet veel in de regen, dusja al bij al zal da wel te doen zijn

Member gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik zou binnenkort graag een headset kopen voor de moto..nu twijfel ik tussen een walkie-talkie (zoals de rijschool) en een bluetooth headset.
    Kan iemand mij de pro's en contra's van beide systemen geven?
    En kan iemand met een bluetooth headset praten met iemand met een walkie-talkie, of is dat een heel andere frequentie?

Platinum Member Gonzo's schermafbeelding
    iTrader
    19 (95%)
    't Een heeft niks met het ander te zien, en die headsets werken ook niet op bluetooth; da 's voor korte afstanden. Ge kunt er uwe gsm of gps aan koppelen met bluetooth, maar de communtie loopt daar nie over
    Ik heb ook geen idee wa ge bedoelt met ne 'walkie-talkie' voor op de moto
    REPKES, hier verkrijgbaar! voor Chrome én Firefox.

"Gonzo is the puppet master!" - Foxiie
    "Het is nog onduidelijk of en wanneer Gonzo op de markt komt, en tegen welke prijs" - Tweakers

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gonzo Bekijk bericht
    't Een heeft niks met het ander te zien, en die headsets werken ook niet op bluetooth; da 's voor korte afstanden. Ge kunt er uwe gsm of gps aan koppelen met bluetooth, maar de communtie loopt daar nie over
    Ik heb ook geen idee wa ge bedoelt met ne 'walkie-talkie' voor op de moto
    Ja die walkie-talkies gebruiken ze ook tijdens de rijlessen voor de moto

Member DéWé's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Ik zou binnenkort graag een headset kopen voor de moto..nu twijfel ik tussen een walkie-talkie (zoals de rijschool) en een bluetooth headset.
    Kan iemand mij de pro's en contra's van beide systemen geven?
    En kan iemand met een bluetooth headset praten met iemand met een walkie-talkie, of is dat een heel andere frequentie?
    Die headsets van bv. Interphone en Cardo (Scala Rider) werken enkel met de bijhorende headsets. Interphone F3 werkt enkel met een andere F3, een F4 enkel met een andere F4, etc.
    Het hangt er ook vanaf wat je er mee wilt doen, is het voor met 2 op 1 moto te zitten of op 2 verschillende of zelfs met meer dan 2 man...?

En idd, die communicatie heeft niets met Bluetooth te maken...

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DéWé Bekijk bericht
    Die headsets van bv. Interphone en Cardo (Scala Rider) werken enkel met de bijhorende headsets. Interphone F3 werkt enkel met een andere F3, een F4 enkel met een andere F4, etc.
    Het hangt er ook vanaf wat je er mee wilt doen, is het voor met 2 op 1 moto te zitten of op 2 verschillende of zelfs met meer dan 2 man...?

En idd, die communicatie heeft niets met Bluetooth te maken...
    Het is de bedoeling om enkele keren per jaar met wat vrienden te rijden (hebben bluetooth). Maar een andere vriend van mij (waar ik meer mee ga rijden) zou liever bluetooth nemen.
    De vriendin komt soms mee achterop, dus communicatie voor ons beiden zou handig zijn.

Wat raden jullie aan in dit geval?

ps- Mijn moto is om dagelijks mee te rijden, ook als het regent/vriest ed.

Member DéWé's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Het is de bedoeling om enkele keren per jaar met wat vrienden te rijden (hebben bluetooth). Maar een andere vriend van mij (waar ik meer mee ga rijden) zou liever bluetooth nemen.
    De vriendin komt soms mee achterop, dus communicatie voor ons beiden zou handig zijn.

Wat raden jullie aan in dit geval?

RAD | Cardo Scala Rider g9 solo (bagage, communicatie, intercom, koffers, moto, motorfiets, scooter, systemen, tank, zadel, zakken) | Moto kledij, helmen en accessoires

RAD | Interphone F-serie f5 single universeel (bagage, communicatie, intercom, koffers, moto, motorfiets, scooter, systemen, tank, zadel, zakken) | Moto kledij, helmen en accessoires

De G9 van Cardo staat communicatie met 4 personen tegelijk toe en je kan tot 8 verschillende mensen programmeren op jouw unit waartussen je kan wisselen (maar dus niet met alle 8 tegelijk kan praten).

De F5 staat communicatie met 6 tegelijk toe. De G9 heeft een bereik van zo'n 1600m dacht ik, de F5 tot 2400m wanneer met 6 tegelijk gereden wordt en een bepaalde volgorde aangehouden wordt.

Nu, je vrienden hebben dan in ieder geval hetzelfde systeem nodig. Je kan niet zomaar verschillende systemen op elkaar aansluiten...

Als je enkel iets wil kopen voor jou en je vriendin die meerijdt dan moet je gaan voor

RAD | Interphone F-serie f3 duo universeel (bagage, communicatie, intercom, koffers, moto, motorfiets, scooter, systemen, tank, zadel, zakken) | Moto kledij, helmen en accessoires (bereik van slechts -+5m)
    of
    RAD | Cardo Scala Rider teamset pro xl (bagage, communicatie, intercom, koffers, moto, motorfiets, scooter, systemen, tank, zadel, zakken) | Moto kledij, helmen en accessoires

Er zullen nog wel andere merken zijn (behalve de helmspecifieke systemen dan uiteraard) maar deze twee zijn de enige universele sets die ik ken...

Cardo en Interphone systemen hebben beide bluetooth maar nogmaals, de communicatie tussen de verschillende units verloopt niet via bluetooth. De bluetooth dient enkel voor communicatie met GPS/GSM/MP3 toestellen.

Member jm188's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)

gij hebt ne cbf600n heb ik gelezen? ik zal er is op beginnen letten in herent.

als ge een grijze a3 of een witte street triple tegenkomt dat lek ne debiel naar u zwaait dan weet ge da ik het ben goe?

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DéWé Bekijk bericht
    RAD | Cardo Scala Rider g9 solo (bagage, communicatie, intercom, koffers, moto, motorfiets, scooter, systemen, tank, zadel, zakken) | Moto kledij, helmen en accessoires

RAD | Interphone F-serie f5 single universeel (bagage, communicatie, intercom, koffers, moto, motorfiets, scooter, systemen, tank, zadel, zakken) | Moto kledij, helmen en accessoires

De G9 van Cardo staat communicatie met 4 personen tegelijk toe en je kan tot 8 verschillende mensen programmeren op jouw unit waartussen je kan wisselen (maar dus niet met alle 8 tegelijk kan praten).

De F5 staat communicatie met 6 tegelijk toe. De G9 heeft een bereik van zo'n 1600m dacht ik, de F5 tot 2400m wanneer met 6 tegelijk gereden wordt en een bepaalde volgorde aangehouden wordt.

Nu, je vrienden hebben dan in ieder geval hetzelfde systeem nodig. Je kan niet zomaar verschillende systemen op elkaar aansluiten...

Als je enkel iets wil kopen voor jou en je vriendin die meerijdt dan moet je gaan voor

RAD | Interphone F-serie f3 duo universeel (bagage, communicatie, intercom, koffers, moto, motorfiets, scooter, systemen, tank, zadel, zakken) | Moto kledij, helmen en accessoires (bereik van slechts -+5m)
    of
    RAD | Cardo Scala Rider teamset pro xl (bagage, communicatie, intercom, koffers, moto, motorfiets, scooter, systemen, tank, zadel, zakken) | Moto kledij, helmen en accessoires

Er zullen nog wel andere merken zijn (behalve de helmspecifieke systemen dan uiteraard) maar deze twee zijn de enige universele sets die ik ken...

Cardo en Interphone systemen hebben beide bluetooth maar nogmaals, de communicatie tussen de verschillende units verloopt niet via bluetooth. De bluetooth dient enkel voor communicatie met GPS/GSM/MP3 toestellen.
    Precies goedkoper dan ik dacht^^, maar nu komt het moeilijke..beslissen welke ik zou willen kopen xD

@jm188: Jep, ma ik rijd nog niet rond (verzekering en plaat aanvragen). Maar het is alleszins een licht blauwe .
    Hah, maar waar rijdt gij meestal rond?

Pagina 66 van 244 EersteEerste ... 165662636465666768697076116166 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten