Pagina 5 van 171 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 3403
    Platinum Member Gonzo's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    Dan wilt ge nie weten wa die spiegels voor den Hyper kostten

Spiegels zijn uiteindelijk redelijk belangrijk, en als ge er echt zoveel gebruik van maakt als ge zegt, vind ik wel da ge een 'redelijke' som geld moet overhebben voor er optimaal gebruik van te kunnen maken...

Da gezegd zijnde, voor een stomme lap plastiek en een stuk glas is het inderdaad erg veel geld

Member Michy_VI's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Vandaag in rad gekocht:

Met de 20% korting sneeuwbal.
    Heb wel achter de helm moeten vragen want die stond nog niet in de winkel, maar wel in het magazijn.

en

Aangezien ik in mijn lederen pak geen broekzaken heb.

Member beemer036's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tha Sony Bekijk bericht
    Vandaag in rad gekocht:

Met de 20% korting sneeuwbal.
    Heb wel achter de helm moeten vragen want die stond nog niet in de winkel, maar wel in het magazijn.

en

Aangezien ik in mijn lederen pak geen broekzaken heb.
    Ah ne ligtgevende, heb er ook zo 1ne van Shark (wel ander modelleke), schijnt best wel hard als het donker is, veel plezier ermee.

Member Foezjie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Vandaag in rad gekocht:
    [Lichtgevende helm]
    Kwist niet dat da bestond, lichtgevende helmen. Heel goed gevonden ^^

iTrader
    51 (100%)
    Yupyup, maar toen ik vroeg of dit wel streetlegal was wist de verkoper het niet.
    Het zal wel zeker?

Member freeza's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Moest er iemand op zoek zijn naar handschoenen

--> http://www.9lives.be/forum/varia/774...stretch-l.html

Approved 9-lifer koebeest's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Of die helm streetlegal is, valt te betwijfelen. De eerste politieman die daarvoor zal schrijven zal waarschijnlijk nog op de wereld moeten gezet worden. Ik vind het persoonlijk wel ambetant dat het blauw is.

Ik vraag me trouwens af waar de voornaamste verschillen zitten tussen een helm van 150 euro en eentje van 350 euro. Zijn die helmen van bijvoorbeel Airoh niet goed ofzo?

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Comfort, pasvorm, sluitingen, merk, paintjob....bepalen mee de prijs van een helm.

Als het over de veiligheid gaat, is dit dť website: SHARP Helmets - THE HELMET SAFETY SCHEME

iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koebeest Bekijk bericht
    Of die helm streetlegal is, valt te betwijfelen. De eerste politieman die daarvoor zal schrijven zal waarschijnlijk nog op de wereld moeten gezet worden. Ik vind het persoonlijk wel ambetant dat het blauw is.

Ik vraag me trouwens af waar de voornaamste verschillen zitten tussen een helm van 150 euro en eentje van 350 euro. Zijn die helmen van bijvoorbeel Airoh niet goed ofzo?
    Zoiets zei de verkoper ook. En ze zouden het niet zomaar verkopen zonder enige melding op de doos ofzo.

Ik heb trouwens 3 helmen.
    Een airoh, een shark en een shoei.
    3 Verschillende prijscategorieŽn. Het verschil zit hem inderdaad vooral in kleur van de helm, draagcomfort, afwerking,...

j3T
    j3T is offline
    Member j3T's schermafbeelding
    iTrader
    64 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koebeest Bekijk bericht
    Hoezo, ambetant? Omdat blauw het kleur van de politie is? 'K zou mij eerder zorgen maken moest ik ene met een oranje helm achter mij zien, en zo rijden er een pak meer rond

In other news, Garmin 220 gekocht. Fijn ding, doet meer en is compacter dan mijn vorige 450. Enkel geen richtingsnaamaanduiding blijkbaar

iTrader
    51 (100%)
    Neenee, eerder omdat hij oplicht in het donker

Member Memphis's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Is er ergens ne site met meer info over dien helm? Kwil hem wel eens in de praktijk zien ipv op zo'n afbeelding tbh

Member maxime1234's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Neenee, eerder omdat hij oplicht in het donker
    Wel, veiliger kan toch niet? Binnenkort verplicht Schouppe die helms nog... .

iTrader
    5 (100%)
    1) Extra verlichting die afwijkt van de wettelijke bepalingen is niet toegestaan. Lichtgevende helmen dus ook niet.
    2) Het kleur blauw is voorbehouden aan hulpdiensten. Het is ten allen tijde verboden om enige blauwe verlichting in of rond uw auto/moto/brommer aan te brengen.

Zo'n helm zag ik nog niet dus kan er niet over oordelen hoe storend het is, welk blauw het is en in hoe fel het licht schijnt. Nuja, je mag er sowieso zeker van zijn dat je met die helm af en toe keer aan de kant zal gezet worden. Gewoon , omdat het ongewoon is.
    If you run, you'll only go to jail tired

Member freeza's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Dat is toch gewoon reflecterend? Tis toch niet dat die helm echt licht geeft??

Vind het idee eigenlijk helemaal nie mis. Zou wel heel fucked up zijn moest je daarvoor een boete krijgen...

iTrader
    51 (100%)
    Het is niet gewoon reflecterend materiaal. Het is zo een materiaal zoals ze de wijzers van een horloge verlichten dat er precies op zit (maar wel mooier afgewerkt). Dus als er licht op schijnt "laad" hij op, en geeft in het donker voor een bepaalde tijd een blauw/groen achtige gloed. Shark deed dit blijkbaar bij andere modellen ook al. (S900)

Dit is trouwens de enige info die ik erover vond: Shark website het is dus het model Vision-R met als kleur "Becool lumi"

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freeza Bekijk bericht
    Dat is toch gewoon reflecterend? Tis toch niet dat die helm echt licht geeft??

Vind het idee eigenlijk helemaal nie mis. Zou wel heel fucked up zijn moest je daarvoor een boete krijgen...
    Ikzelf zou er geen boete voor schrijven, gewoon omdat ik het ergens nog wel goed vind voor de veiligheid. Men moet echter wel onthouden dat er altijd politiemensen zijn die er wel zullen voor schrijven, mensen die expliciet constant met verkeer bezig zijn bijvoorbeeld.

Je moet mij nu niet als boeman gaan beschouwen maar ik wil u gewoon waarschuwen dat de kans dat je gecontroleerd wordt hierdoor een pak groter is geworden. Net zoals dat auto's met getinte achterlichten , anderskleurige voor nummerplaten, ... ook meer gecontroleerd zullen worden. Gewoon omdat dat "verdacht"/vreemd is.

iTrader
    51 (100%)
    Was er me van bewust toen ik hem kocht vandaar dat ik die vraag ook stelde aan de verkoper. Zal straks eens proberen wat zelfgemaakte foto's te posten. Er zitten trouwens wel reflecterende stickers bij om in orde te zijn ivm de wetgeving in Frankrijk (volgens het boekje).

Voor de liefhebbers:
    Voorkant
    Zijkant
    Achterkant
    In minder licht (de blauwe schijn is de reflectie van de tv)
    Laatst gewijzigd door Michy_VI; 30 januari 2011 om 21:12 Reden: Foto's toegevoegd

Member [BIG_JIM]'s schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mooie helm!

iTrader
    5 (100%)
    Was er me van bewust toen ik hem kocht vandaar dat ik die vraag ook stelde aan de verkoper. Zal straks eens proberen wat zelfgemaakte foto's te posten. Er zitten trouwens wel reflecterende stickers bij om in orde te zijn ivm de wetgeving in Frankrijk (volgens het boekje).

Voor de liefhebbers:
    Voorkant
    Zijkant
    Achterkant
    In minder licht (de blauwe schijn is de reflectie van de tv)
    Kan je hem eens forceren in de lichtgeef mode? Volgens mij gaat het allemaal zeer goed meevallen en perfect legaal zijn.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten