Ja, zijn ook goede remblokken! Ben wreed benieuwd wat die race compounds gaan geven. Net gekeken naar remschijf trouwens...is beetje ingesleten door de blokken zie ik net. Hopelijk zijn ze niet krom, anders mag ik ook nog eens nieuwe schijven steken![]()
Laatst gewijzigd door TiBasco; 13 januari 2011 om 16:43
Vandaag besteld:
- Nieuw WRP Stuur
- Nieuwe valblok
- Nieuwe voetsteuntjes
- Verlopige koppelingshendel
Voor de stuur gewichtjes ga ik wachten, kan zijn dat ik van de zomer Oberon bar ends steek, en de Pinker.. Of wel ebay ofwel kijken voor de originele.
2u werk voor ne kettingset te plaatsen is toch wel prijzig imho, ik heb denkik 250 betaald met set+plaatsen
en zeggen dat zo gemakkelijk is om te plaatsen , vond ik toch .
het is nu wel nog geleden vanop mijne 600 maar ik denk dat mij dat toen rond de 150€ heeft gekost voor zo nen set en dan zelf geplaatst .
ik herinner mij wel nog dat het voorste tandwiel wel heeel goed vast stond![]()
Als ge de mogelijkheid hebt om zelf uwe moto zijn gat van de grond te zetten valt het mee ja, maar ik laat het toch liever doen. Voor die 50EUR dat het mij kostte om em er op te zetten ga ik ni zelf kloten
Voor dat half uurtje werk dat je daaraan hebt vind ik prijzen tussen de 50 en de 100€ toch serieus veel hoorWel een feit dat het lastiger is als je de achterkant niet omhoog kan zetten, maar zonder kan je toch bijna niets van werk zelf uitvoeren? :/
Zou eigenlijk eens moeten kijken of mijn motor niet ook bijna eens nieuwe remblokken of ketting nodig heeft.
Ik kloot liever zelf ipv 50€ te betalen voor iets wat ik makkelijk zelf kan. En sleutelen doe ik even graag als rijden.![]()
100€ Gaat er toch ver over imo, das meer profiteren dan service bieden.
Een paddock stand zou ik niet meer kunnen missen (om te kuisen bvb), en meer heb je ook niet nodig om het gat van de grond te zetten.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)