Pagina 12 van 174 EersteEerste ... 289101112131415162262112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 221 t/m 240 van 3476
    Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skullbasher25 Bekijk bericht
    juist gaan afhalen bij desmet in waregem, 2011 sxf-450.

btw, heb al een beringer remkit besteld dus zie maar dat die snel geleverd is dat ik kan rijden

ligt al wat pretspul klaar hoor
    enkel de wielen en de remmen met ik nog een maand op wachten
    Haha, dacht wel dat hij niet lang zo ging blijven staan Wat gaat er allemaal juist veranderen, precies nog redelijk veel?

Waarom weer een KTM trouwens na al die miserie met je vorige, ik dacht dat je het wat gehad had?
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

Member skullbasher25's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    appels met appels vergelijken eh, mijne 530 was een miseriekraam maar daarom scheer ik nie iedere ktm over dezelfde kam.

diene sxf heeft een compleet ander blok dus kunt die al niet rechtstreeks vergelijken. nog ietske meer racegericht en dus in theorie ook weer kwestbaarder maar ken er genoeg die redelijk wa uren draaien met die blokken zonder miserie. gezien ik alleen maar meer op circuit ga rijden zal er in het algemeen al heel wat minder gereden worden.

iTrader
    0
    Nja, maar moest ik zo veel (onverklaarbare) problemen hebben met m'n motor, zou ik toch eens sterk naar de concurrentie kijken voor de volgende.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

Member Tw33tst3r's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ge hebt alletwee een punt mr ik volg toch meer skullbasher, een merk volledig afschrijven door problemen met 1 moto (dno of er nog veel volk probs had met die 530) is een beetje overdreven

kunt altijd pech hebben met een aankoop en tgaat nu ook om een ander model

wat er ook van is, veel plezier met uw nieuw speelgoed skullbasher

Approved 9-lifer
    iTrader
    108 (100%)
    Geen aankoop maar wel een Akrapovic theme geinstalleerd op windows 7 waarvan ik nieteens wist dat het bestond

Zie: Windows 7-thema's - Microsoft Windows

En screenshotje: http://i55.tinypic.com/xla2ye.jpg
    In the end it's not the years in your life that count, it's the life in your years
    Abraham Lincoln

Approved 9-lifer
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skullbasher25 Bekijk bericht
    No more PDS.
    Always remember, if it's got tires or tits, you're gonna have trouble with it.
    The KTM really likes being ridden hard. If you never ride like a dumbass,
    and have no intention of ever riding like a dumbass, KTM probably doesn't make a bike for you.

Approved 9-lifer warthie's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Zumo 220.
    PS3 : warthog_be
    FCB

Member ProjectW's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Memjet module en k&n sportluchtfilter voo mijne kawa Z750 en tmacheert goed
    Laatst gewijzigd door ProjectW; 20 maart 2011 om 17:49
    Patrick Bateman: Hey Paul!
    [ he bashes Allen in the head with the axe, and blood splatters over him ]
    Patrick Bateman: TRY GETTING A RESERVATION AT DORSIA NOW YOU F***ING STUPID BASTARD!!!

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Op welke stand heb je je Memjet staan?
    Timothy Leary's Dead!

Member ProjectW's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TiBasco Bekijk bericht
    Op welke stand heb je je Memjet staan?
    op 6 geloof ik, maar heb ook nog niet veel standen geprobeerd , als ik eens wat meer tijd heb ga ik me daar mee bezig houden, en het is goed zoals het nu is dus ..
    Patrick Bateman: Hey Paul!
    [ he bashes Allen in the head with the axe, and blood splatters over him ]
    Patrick Bateman: TRY GETTING A RESERVATION AT DORSIA NOW YOU F***ING STUPID BASTARD!!!

iTrader
    0
    Net eens opgezocht wat die memjet juist doet, ben toch niet al te fan van dat soort tuning tbh. Verkeerde inputwaardes naar de ECU sturen blijf ik toch maar een link boeltje vinden.

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Robust, ofdat je nu iets meer benzine geeft via een Memjet, Power Commander, Rapid Bike of afstelling vd ECU...what's the difference?

En zo'n Memjet laat je tenminste toe om de setting zelf af te stellen op een doodeenvoudige manier zodat je niet telkens 'k weet niet hoeveel geld hoeft neer te tellen voor afstelling op testbank. Zo kun je bvb. je Memjet afstellen voor gebruik met open uitlaten/andere luchtfilter, maar voor een circuitdag met originele dempers waar je een andere afstelling wil simpelweg je Memjet een beetje aanpassen zodat ie nog lekker loopt. Redelijk tof materiaal, zo'n Memjet als je het mij vraagt, zeker voor dat geld (169euro geloof ik?)...
    Timothy Leary's Dead!

iTrader
    0
    Tgoh, ten eerste is het al zo iets generisch dat niet eens voor jouw motor specifiek is gemaakt (noch type noch machine zelf) waardoor het nooit perfect kan zijn. Daarnaast zijn het nog eens allemaal pre-made settings, die niets anders doen dan de ECU om de tuin leidden met andere, valse inputwaarden van je temperatuursensor. Als laatste is er niets van controle achteraf of het wel goed is buiten je eigen gevoel.
    Je motor wijsmaken dat het enkele graden kouder is om meer pk's te krijgen, lijkt mij nogal de beunhaas manier van tunen.

Hoogstwss werken sommige van die andere ook wel op die manier (ben niet perfect op de hoogte van al die verschillende dingen, tot nu toe altijd met carburators gereden ), maar in mijn ogen is een deftige tuning toch iets anders. Nl. iets dat voor jouw machine specifiek zorgt dat de output van de ECU andere waardes geeft voor de normale inputwaarden, adhv testbank en effectief gemeten waarden.

Zou wel eens een uitdraai willen zien van een motor met zo'n memjet getuned, en dezelfde motor maar op een custom manier getuned om te zien hoe veel verschil er daar op zit van pk's, en hoe goed de afstelling dan nog is. Mogelijk ben ik gewoon veel te sceptisch hoor

Approved 9-lifer
    iTrader
    12 (100%)
    Enige voordeel dat ik erin zie is het verminderen van het bokkige karakter door de euro norm rommel. Om meer vermogen te winnen moet je al geluk hebben dat je het toestel in de juiste stand zet en dat die perfecte waarde op 1 van die standen zit en niet ertussen.
    Always remember, if it's got tires or tits, you're gonna have trouble with it.
    The KTM really likes being ridden hard. If you never ride like a dumbass,
    and have no intention of ever riding like a dumbass, KTM probably doesn't make a bike for you.

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robust² Bekijk bericht
    Mogelijk ben ik gewoon veel te sceptisch hoor

En een motorfiets die fabriek-af te arm wordt afgesteld vanwege de emissienormen is op lange termijn schadelijker dan een Memjet installeren hoor.
    Timothy Leary's Dead!

Member Stijn89's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    afdekplaatjes voor de grabrail zijn deze morgen aangekomen.

Me likes

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Nu nog een seatcover, nee?
    Timothy Leary's Dead!

Approved 9-lifer Mr. SLASH's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)

En een motorfiets die fabriek-af te arm wordt afgesteld vanwege de emissienormen is op lange termijn schadelijker dan een Memjet installeren hoor.
    ik dacht dat voor euronormen te halen de ontsteking vertraagd word in bepaalde versnellingen .
    en systemen die lucht in uw uitlaat-systeem inbrengen voor onverbrande resten te elimineren .
    uiteraard zal std een motor nooit echt rijk afgesteld zijn , maar schadelijk , das toch wat ver gezocht .

@ Stijn , heel knappe bike !

Member Stijn89's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Nu nog een seatcover, nee?
    Die vind ik spijtig genoeg lelijk. Komen allemaal als een bult er boven op, en sluiten achteraan niet super aan.

Er is wel een merk dat zadels maakt met een seatcover "ingebouwd", en dan sluit mooi aan met de achterste plastiek, maar 500 dollar vind ik wat teveel van het goede voor zoiets.

Member
    iTrader
    0
    Vorige week RevIt Apache botten gaan halen, zitten heel comfortabel met toch goede steun, is nog fatsoenlijk mee te wandelen.
    Zijn wel redelijk dik vooraan, schakelpookje wat moeten bijstellen om fatsoenlijk te kunnen rijden.
    Ineens nog alpine oorstopjes gaan halen ook, vorige was ik weer ergens kwijt geraakt

Pagina 12 van 174 EersteEerste ... 289101112131415162262112 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten