Pagina 5 van 33 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 642
    Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bumba007 Bekijk bericht
    je kan me zo niet oordelen op me rijstijl ze, ik val niet omdat ik juist het rijden al van me pa heb gezien.

Zo hou ik altijd afstand met auto's, neem ik mijn bochten altijd goed en vlieg ik niet tegen 90 per uur door het centrum.
    Omdat je je vader hebt zien rijden, kan jij het ook? Ik kijk naar elke wedstrijd van de MotoGP, kan ik daarom ook toptijden neerzetten op circuit?

Je bent het perfecte voorbeeld van brommer chauffeurs die het allemaal niet al te goed snappen (ook al ben je geen marginale john), meer tijd steek ik er niet meer in om het duidelijk te proberen maken.

Approved 9-lifer bumba007's schermafbeelding
    iTrader
    166 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robust² Bekijk bericht
    Omdat je je vader hebt zien rijden, kan jij het ook? Ik kijk naar elke wedstrijd van de MotoGP, kan ik daarom ook toptijden neerzetten op circuit?

Je bent het perfecte voorbeeld van brommer chauffeurs die het allemaal niet al te goed snappen (ook al ben je geen marginale john), meer tijd steek ik er niet meer in om het duidelijk te proberen maken.

awel, ik heb het gezien van de pa en geleerd van hem

als jij samen met rossi gaat rijden, en hij leert het je, ga je ook wel snellere tijden kunnen zetten denk ik dan zonder rossi.

Approved 9-lifer Dastardly's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maximvdb Bekijk bericht
    -Punten: Iets trager in het optrekken, Maar dat kan je verhelpen maar dan ga je nogal wat kosten moeten doen als je dan niet rapper als 45Km wilt rijden.
    pfff who cares about 45 km/h net uit 't fabriek reed die van mij al 65 (dingen die ik gedaan heb hebben hem eigenlijk enkel trager gemaakt ).

Member boosterfreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jensvranckx Bekijk bericht
    hey,

Ik heb een MBK Booster spirit en een gianelli extra chroom als uitlaat.

Onderdelen:
    -Sproeier: 76
    -Blok: 50 cc
    -Vario ring eruit
    -Gewichtjes van gianelli extra chroom er in
    -gewone luchtfilter chroom kap

Probleem: Ik reed met gianelli en viel plotseling ineens uit. Kreeg hem direct terug aan. Paar dagen later weer het zelfde weer kreeg ik hem terug aan. Dag zelf nog wil ik vertrekken Brommer start niet meer op... Heb afstelling juist gezet. Heb Nieuwe bougie gestoken maar er gebeurt niets. je hoort hem wel precies draaien maar gaat niet over op Motor.
    btw: Soms hoor je ook precies dat er lucht uit de uitlaat komt.

Iemand die me aub met dit kan helpen...
    ik heb juist het zelfde probleem ik heb vandaag ook juist de bougie vervangen en toch start hij niet raar als je het weet wil je me dan iets laten weten aub?

Approved 9-lifer maximvdb's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dastardly Bekijk bericht
    pfff who cares about 45 km/h net uit 't fabriek reed die van mij al 65 (dingen die ik gedaan heb hebben hem eigenlijk enkel trager gemaakt ).
    Uit fabriek reed die van mij 53 Mja ff spruitstuk op normale grote brengen en ge rijdt direct 65 he

iTrader
    0
    en het kan niet aan mijn cilinder liggen want er zit een nieuwe op en ik heb eer miss 100 km mee gereden nog niet zelf

Approved 9-lifer insta's schermafbeelding
    iTrader
    1 (67%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door V1nce Bekijk bericht
    Nogmaals , this ne warmloper.
    ne warm loper wtf is da?

ge bedoeld toch ni ne vast loper?
    want als ge da bedoeld zitte er dik naast
    als em ne vast loper heeft dan zit zenne piston vast en is het achter wiel geblokkeerd in da geval cillinder blok laten boren ect nieuwe piston sigmenten heel den bazaar ma da is het ni want hij heeft nog compressie
    volgens mij is er gewoon iets me de ontsteking
    zen bobijn zal wel nor de klote zijn

Approved 9-lifer NotoriousP's schermafbeelding
    iTrader
    152 (100%)
    Ik denk dat dit een manier is van je booster om te zeggen: "jow ge zijt 18, tijd om met den auto te rijden als ne volwassene".

Member Foezjie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Als ge wilt moogt ge eens passeren bij mij, u zult anders denken :P

En man wat een booster haters hier op het forum

Niemand 16 a 18 jaar geweest hier ?
    Jep, maar met een deftigen brommer (zie sig)

iTrader
    166 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door insta Bekijk bericht
    ne warm loper wtf is da?

als em ne vast loper heeft dan zit zenne piston vast en is het achter wiel geblokkeerd in da geval cillinder blok laten boren ect nieuwe piston sigmenten heel den bazaar ma da is het ni want hij heeft nog compressie

Een warmloper is eigenlijk de voorloper van een vastloper. De cilinder wordt te warm en je scooter valt dan uit. Maakt ongeveer zo een geluid : Je rijdt => BWWWOOOAAAAP

je scooter valt uit en je kan die ene tijdje niet meer opstarten. Nadat de cilinder wat afgekoeld is dan start die terug maar als je het probleem niet oplost ( dus waarom die ene warmloper krijgt ) krijg je een grote kans op een vastloper

Ik zou je cilinder echt eens controleren. Je zegt dat je je cilinder hebt vervangen zo'n 100 km geleden, dan is er zelfs meer kans dat je een warmloper zou hebben, dus dat de cilinder niet zo goed is geïnstalleerd, en nu dat het wat warmer wordt dat je een warmloper krijgt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NotoriousP Bekijk bericht
    Ik denk dat dit een manier is van je booster om te zeggen: "jow ge zijt 18, tijd om met den auto te rijden als ne volwassene".
    help de persoon (of probeer ) of post gewoon niet

iTrader
    166 (99%)
    Moet de garage die niet afstellen ?

Brommers komen uiteraard onbegrensd vanuit de fabriek, maar de garagist waar je je brommer koopt moet deze normaal begrenzen dacht ik.

Member Nielskeuh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Thx for de replies iedereen. Vandaag iemand tegegekome aan scooterwinkel die zijn scooter verkocht omdat hij onlangs ziek was geweest en daardoor zijn zicht zeer slecht was.

Scooter: Keeway Matrix - 50 CC - 2 Takt

Ongeveer 3000 km, 1 jaar oud, nog e jaar garantie en nen helm bij voor 900 €

Hij heeft onlangs nog onderhoud gehad.

Is da ne schappelijke prijs?

Grtz

Approved 9-lifer maximvdb's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Moet de garage die niet afstellen ?

Brommers komen uiteraard onbegrensd vanuit de fabriek, maar de garagist waar je je brommer koopt moet deze normaal begrenzen dacht ik.
    Normaal moeten die da doen ja. Das dikwijls gewoon een plaatje tussen het spruitstuk maar das maar een kwestie van seconden om dat plaatje te verwijderen

Approved 9-lifer V1nce's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door insta Bekijk bericht
    ne warm loper wtf is da?

Duh

Warmloper komt voor vastloper.
    Zelfde ma dan zonder vast te lope...
    Zodanig veel schade (kretse etc) in zijne cilinder da er niet voldoende compressie is.
    En ge voelt altijd compressie ,duidelijk da hij der nie veel van kent dus gaat hij zeker het verschil ook nie voelen.
    Vandaar de lucht uit de uitlaat... hij wil beginne maar kan niet door het compressie verlies.
    Bobijn gaat het nooit zijn als het klopt wat hij zegt en vonken ziet , want dan zou hij eve aanslaan.

Approved 9-lifer insta's schermafbeelding
    iTrader
    1 (67%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door V1nce Bekijk bericht
    Duh

Warmloper komt voor vastloper.
    Zelfde ma dan zonder vast te lope...
    Zodanig veel schade (kretse etc) in zijne cilinder da er niet voldoende compressie is.
    En ge voelt altijd compressie ,duidelijk da hij der nie veel van kent dus gaat hij zeker het verschil ook nie voelen.
    Vandaar de lucht uit de uitlaat... hij wil beginne maar kan niet door het compressie verlies.
    Bobijn gaat het nooit zijn als het klopt wat hij zegt en vonken ziet , want dan zou hij eve aanslaan.
    ah voilla se nu ken ik da ook weer al,
    btw dit is toch al nen betere uitleg dan gewoon te zeggen "tis ne warmloper"

Approved 9-lifer Katoom's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    2 Seconden Google en je had het ook geweten.

iTrader
    166 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielskeuh Bekijk bericht
    Thx for de replies iedereen. Vandaag iemand tegegekome aan scooterwinkel die zijn scooter verkocht omdat hij onlangs ziek was geweest en daardoor zijn zicht zeer slecht was.

Scooter: Keeway Matrix - 50 CC - 2 Takt

Ongeveer 3000 km, 1 jaar oud, nog e jaar garantie en nen helm bij voor 900 €

Hij heeft onlangs nog onderhoud gehad.

Is da ne schappelijke prijs?

Grtz

is denk ik wel een redelijke prijs. NP van die model is iets van een €1350 dacht ik. Pakt een helm van €75 dus €1425NP.

En deze heeft garantie, dus moest je je motor kapotrijden moeten ze die gratis vervangen :P ( geldt uiteraard niet als je zelf ermee prutst )

iTrader
    0
    Een warmloper is eigenlijk de voorloper van een vastloper. De cilinder wordt te warm en je scooter valt dan uit. Maakt ongeveer zo een geluid : Je rijdt => BWWWOOOAAAAP

je scooter valt uit en je kan die ene tijdje niet meer opstarten. Nadat de cilinder wat afgekoeld is dan start die terug maar als je het probleem niet oplost ( dus waarom die ene warmloper krijgt ) krijg je een grote kans op een vastloper

Ik zou je cilinder echt eens controleren. Je zegt dat je je cilinder hebt vervangen zo'n 100 km geleden, dan is er zelfs meer kans dat je een warmloper zou hebben, dus dat de cilinder niet zo goed is geïnstalleerd, en nu dat het wat warmer wordt dat je een warmloper krijgt.

help de persoon (of probeer ) of post gewoon niet
    en wat moet ik dan doen want nu krijg ik hem helemaal niet gestart en ik denk wel dat de cilinder goed gedaan is hoor maar kan dit te maken hebben met mijn sproeier of mijn spruitstuk (dit is een beetje gescheurd)

Member Nielskeuh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wat is eigenlijk de levensduur van zo ne 2 takt en 4 takt motor?

Uiteraard goed onderhoud e.d meer...

iTrader
    166 (99%)
    Scooters gaan over het algemeen wel wat mee, zeker als je een goed merk koopt bv yamaha/mbk

Er zijn nog boosters van 12 jaar oud die nog in zeer goede staat zijn. En de vespa's van de jaren 70 niet vergeten die nu nog altijd rijden

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten