Pagina 8 van 251 EersteEerste ... 4567891011121858108 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 160 van 5003
    Approved 9-lifer Katoom's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Weggedeelte is echt 'piece of cake'.

Gewoon geen domme dingen uithalen en op je gemakje rond tuffen. Je rijd gewoon en slaat af als de examinator het zegt.
    Kijk gewoon in je spiegels of hij kan volgen en als hij te ver achter hangt dan zet je jezelf even aan de kant.

Ik sloeg 2 keer verkeerd af omdat ik hem niet goed verstond en daar maakte ze geen opmerking over.

Alvast succes!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tw33tst3r Bekijk bericht
    mja qua looks staat die bmw op zelfde ranking in mijn lijstje als de triumph street triple R
    andere moto zal er dit seizoen wss nie inzitten maar kwou al es ne keer wat andere moto's testen puur vr de fun

echt jammer dak atm het geld nie heb vr ne andere want bij bmw in hasselt staat dus ne occassie K1300R met als ik het mij goed herinner een prijsverschil van ongeveer 5000€ op de nieuwe en dat met mr 3km op de teller (thats right, geen 3k km maar 3km! )
    K1300R is best een indrukwekkend beest kwa looks.

Member Tw33tst3r's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vampire Bekijk bericht
    Wat is er dan occasie aan een moto met 3km? Iemand die hem gekocht en betaald heeft, en dan na 1,5km rijden vond dat het niets voor hem is en hem terugbrengt om te verkopen?
    ...
    tja verkoper zei dat em van ene geweest was die op circuit reed en dat die em niet meer wou ik snapte het zelf ook niet goed maar who cares als ze 5000€ van nieuwprijs doen als dat ding zo extreem weinig km's heeft?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sinki Bekijk bericht
    K1300R is best een indrukwekkend beest kwa looks.
    oh hell yeah, vroeger (pakweg 10 jaar geleden ofzo) vond ik bmw mr lelijke moto's mr die hebben echt wel serieus bijgeleerd imo

Member Bobby.Digital's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Rich bastard die hem gekocht heeft en hem achteraf gezien nie moest hebben wss. "Verkoop em maar zo rap mogelijk"

Member Vampire's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tw33tst3r Bekijk bericht

oh hell yeah, vroeger (pakweg 10 jaar geleden ofzo) vond ik bmw mr lelijke moto's mr die hebben echt wel serieus bijgeleerd imo
    GS Adventure

Ben aan het sparen maar het zal nog nie voor direct zijn

Approved 9-lifer Huasheng's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    @ Vampire: Niet druk maken over weggedeelte. Dat komt wel goed. Eens de manoeuvres achter de rug zijn, is het meest stresserende voorbij. Bij de weg gewoon letten op je snelheid en geen domme/verkeerde dingen doen
    Op een bepaald moment hoorde ik hen gewoon niet meer, en dan volg je gewoon de weg. Ik ben ook een paar keer verkeerd ingeslagen omdat ik het niet goed hoorde. Allemaal normaal. Gewoon ondertussen geen fouten maken

Approved 9-lifer Babs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Huasheng Bekijk bericht
    @ Vampire: Niet druk maken over weggedeelte. Dat komt wel goed. Eens de manoeuvres achter de rug zijn, is het meest stresserende voorbij. Bij de weg gewoon letten op je snelheid en geen domme/verkeerde dingen doen
    Op een bepaald moment hoorde ik hen gewoon niet meer, en dan volg je gewoon de weg. Ik ben ook een paar keer verkeerd ingeslagen omdat ik het niet goed hoorde. Allemaal normaal. Gewoon ondertussen geen fouten maken
    Moet ge dan iets doen eigenlijk?
    Ik zou zo waarschijnlijk gewoon naar mn oor wijzen en neen knikken, zodat em het begrijpt da ik hem nie hoor

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babs Bekijk bericht
    Ik zou zo waarschijnlijk gewoon naar mn oor wijzen en neen knikken, zodat em het begrijpt da ik hem nie hoor
    Mja, 't probleem is dat je eigenlijk ook niet weet of ze iets gezegd hebben, en je dus moeilijk teken kan doen dat je hen niet hoort Maar als je hoort dat ze iets zeggen, maar er is te veel ruis (of je hoort gebrabbel van een rijschool in de buurt die ook bezig zijn) en je verstaat ze dus niet, dan doe je een teken Maar geen zorgen, ze vertellen jou dat ook allemaal voor je vertrekt En anders vraag je er nog gauw naar.

Approved 9-lifer Terror Factor's schermafbeelding
    iTrader
    98 (100%)
    Weggedeelte is idd 't chillst

Juist me de moto naar school gegaan in m'n "streetwear". Voelt toch maar gek aan hoor, leer+crossbotten>>>>streetwear

Approved 9-lifer Katoom's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    GS Adventure

Ben aan het sparen maar het zal nog nie voor direct zijn
    Die staat hier ooit ook nog in de garage.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Heeft er iemand tips om het baangedeelte van het praktisch rijexamen tot een goed einde te brengen? Heb al gekeken in de 'tips voor rijexamen' thread maar daar gaat het enkel over auto's...

Is het bvb niet moeilijk om heel de tijd rekening te houden met de rijschoolauto achter u bij het inschatten wanneer je een baan kan op rijden enzo...

Heb maandag 3de poging, en mijn vorig struikelblok (10m in 12sec) heb ik na uren oefenen en oefenen eindelijk vlot vast zodat mijn manoeuvres geen probleem meer mogen zijn. Maar stresskeun gelijk dat ik ben begin ik me nu al op voorhand zorgen te maken over het baangedeelte
    Met die auto achter je hoef je in principe niet echt rekening te houden, des te meer omdat je toch niet te nipt een weg mag op rijden, dan kan hij meestal wel mee.
    Concentreer je op het rijden, de examinator trekt z'n plan wel.
    Ook in Brugge gedaan, ging vlot, van de 1x er door.
    Rij zeker ook niet te traag, diegene die voor mij ging, stond 5min later al terug omdat hij te traag reed op de pathoekeweg.
    Vergeet je voorrang niet en overdreven goed kijken.
    Succes!
    Edit, en laat je ook niet foppen, soms zeggen ze niets als je rechtdoor aan het rijden bent, en moet je opeens rechtsaf slaan omdat er een verbodsbord of privé-weg voor je ligt.
    Goed kijken! (deden ze niet bij mij, maar durven ze wel eens doen, bv. nabij de scheepsdale brug, langs het kanaal Brugge-Oostende, daar moet je rechtsaf richting AZ Sint-Jan en mag je niet op de jagersweg langs het kanaal blijven rijden).

Member beemer036's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koen v Bekijk bericht
    Met die auto achter je hoef je in principe niet echt rekening te houden, des te meer omdat je toch niet te nipt een weg mag op rijden, dan kan hij meestal wel mee.
    Rij zeker ook niet te traag, diegene die voor mij ging, stond 5min later al terug omdat hij te traag reed op de pathoekeweg.
    Succes!
    Edit, en laat je ook niet foppen, soms zeggen ze niets als je rechtdoor aan het rijden bent, en moet je opeens rechtsaf slaan omdat er een verbodsbord of privé-weg voor je ligt.
    Goed kijken! (deden ze niet bij mij, maar durven ze wel eens doen, bv. nabij de scheepsdale brug, langs het kanaal Brugge-Oostende, daar moet je rechtsaf richting AZ Sint-Jan en mag je niet op de jagersweg langs het kanaal blijven rijden).
    Idd, je moet gewoon rijden als je normaal zou rijden, dan zit je toch ook niet steeds te kijken of die achter jouw wel kan volgen .
    Bij mij hebben ze 1x gezegd dat ik me effe aan de kant moest zetten zodat ze konden bijkomen, hehe.

Als je aan de kant moet, let dan ook op dat je geen stommiteit doet, zijn er bv best veel die hun op fietspad zetten of zelfs op de baan blijven staan.
    Kijk waar je het veiligst kan staan, bv parkeerstrook of oprit huis.
    Enigste fout dat ik deed was de pinker laten opstaan bij het terug oprijden examencentrum, lol.

Member Vampire's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koen v Bekijk bericht
    Succes!

Ik ga me in ieder geval proberen zo goed mogelijk voor te bereiden. Ik moet om 12u in de rijschool aan het examencentrum zijn. Maar ik ga toch zorgen dat ik vanaf 10u wat in de buurt kan rondrijden om te zien wat de eventuele valkuilen zijn en hoeveel je overal mag rijden. Dat stuk langs aan de jagersweg is mij zeer bekend . Ik zie verkeersborden bijna altijd op tijd, zeker als je maar 30 of 50 mag rijden, ben eerder bang dat ik eens zal vergeten vertragen en kijken bij een klein kruispuntje ofzo.

Daar je ook in Brugge examen gedaan hebt, kun je even kort het genomen parcours meedelen. Ik weet wel dat het dezelfde niet zal zijn maar zo kan ik me een idee schetsen

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Ook nog een tip: Als je aan een STOP verkeersbord komt, dan moet je effectief ook 'stoppen'. Dwz, tenminste 1 voet aan de grond zetten!

Dus niet heel traag rijden - 'balanceren'.

Member Burny's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babs Bekijk bericht
    Mijn oortje viel na 5 minuten uit opt examen. Teken gedaan, en vanaf dan gewoon gelet op de pinkers van de examinator in menne spiegel.
    Achteraf ook geen opmerking over gehad ofzo.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Daar je ook in Brugge examen gedaan hebt, kun je even kort het genomen parcours meedelen. Ik weet wel dat het dezelfde niet zal zijn maar zo kan ik me een idee schetsen
    Hmm is al even geleden en ik ben niet zo goed in straatnamen, een vaag probeersel:

Aan het examencentrum eerst rechtsaf, dan linksaf pathoekeweg richting Brugge, scheepsdaelelaan, ring brugge, dan via binnenstraatjes allerhande naar de gevangenis op, aan de gevangenis rechtsaf op de expressweg, stukje 120 rijden, dan afrit st-pieters en zo terug de blauwe toren op naar het examencentrum.
    Vaag jawel, maar ik weet de exacte route niet meer...

Member freeza's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Vandaag 4 keer voor de rode lichten naast een bmw M3 gestaan

ondanks dat ik telkens een slechte start had, ging et redelijk gelijk op...
    de eerste 200 meter was ik voor daarna redelijk gelijk en aan hogere snelheden moest ik toch lossen

iTrader
    6 (100%)
    Vandaag eerst een oude man ietwat zwengelend voor mij zien rijden. En uiteraard nadien op een 70-baan weer één tegengekomen die max. 40km/u reed. Die laatste wist volgens mij wel zijn weg gewoon niet, want 't was al zeker een buitenlandse plaat.
    Vanmorgen was 't nog wat frisjes tijdens het rijden, maar nu perfect
    Nadeel aan dat mooi weer is wel die ambetante beesten die nu weer telkens de helm binnenvliegen

Wel weinig motorrijders die een handje hebben opgestoken. Eerste keer dat ik het meemaak dat er zo weinig een teken deden
    Laatst gewijzigd door Huasheng; 23 april 2010 om 14:11

Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb een namiddagje vrij, en ga ook nog wat bochtjes gaan nemen Heerlijk weer voor de moment, en op dit moment rijdt er niet al te veel volk rond.

Member TekkaBlade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Huasheng Bekijk bericht
    Wel weinig motorrijders die een handje hebben opgestoken. Eerste keer dat ik het meemaak dat er zo weinig een teken deden
    Motards of scootards?

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TekkaBlade Bekijk bericht
    Motards of scootards?
    Voor mij zijn motorrijders = motards.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten