Pagina 51 van 251 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.001 t/m 1.020 van 5003
    Approved 9-lifer Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Sowieso is een getuige die zegt dat je snel afkwam niet bindend. Heb op mijn brommer hetzelfde voorgehad en toen is er een verkeersexpert geweest die de zaak heeft onderzocht en die achte het niet bewezen dat ik te snel reed, ook al deed mijn brommer 57 op de rollen. Heb volledig mijn gelijk gehaald. Als ik mij niet vergis kunnen ze dat ook 'zien' aan remsporen.

EDIT: zou je het erg vinden als ik die foto met kort verhaal deel op het forum van mijn SV club?
    Laatst gewijzigd door Muscleduck; 25 mei 2010 om 12:24

j3T
    j3T is offline
    Member j3T's schermafbeelding
    iTrader
    60 (100%)
    Serieus accident precies, maar al een geluk dat ge geen blijvend letsel hebt. De krant staat tegenwoordig vol met motorrijders die het niet meer navertellen. Alvast veel beterschap gewenst en een vlotte afhandeling met de verzekering, want 't kan wel eens lang duren eer ge een cent ziet

Member Avilowca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Past maar op Gonzo. Als de verkeersdeskundige zegt dat uw snelheid overdreven was en het zit tegen met de politierechter dan kan het u nog in de problemen brengen.

Welke stomme kloot steekt nu ook over als er verkeer aankomt zeg.

iTrader
    9 (100%)
    Als hij te rap reed dan nog is die kans klein denk ik. Zijn snelheid heeft niet bijgedragen tot dit ongeval als ik het zo zie.

Member Dreetn's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Een auto die een straat op rijdt moet toch voorrang verlenen ongeacht de snelheid van de andere bestuurder.
    Volgens mij is dit zoals tegen een auto rijden die verkeerd geparkeerd staat (in dit geval is het echter duidelijk dat de auto verkeerd stond, in tegenstelling tot gonzo zijn snelheid), de persoon die er tegen rijdt is de schuldige van het accident, en de eigenaar van de geparkeerde auto krijgt een boete voor verkeerd parkeren. Dat is toch wat ik denk.

Dus zelfs al reed gonzo te snel, als dat niet gemeten werd door een geijkt meettoestel kunnen ze hem niet veel doen volgens mij.
    Allé man, sterven met nen V12 in u bakkes geramd. Das toch nen droom da uitkomt! - BlueSkyraider
    Dat een boxster voor vrouwen en kappers is, tot daar aan toe. - |) ][ |V| ][
    Beter aan de verkeerde kant in de juste auto, dan aan de juste kant in de verkeerde auto. - Brechen

Approved 9-lifer Huasheng's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gonzo Bekijk bericht
    ...
    Amai, ferme knal!
    Maar de pols is dus niet gebroken? Toch al een geluk dat je dan niets gebroken hebt.
    Hopelijk niet te veel bijkomende pijn, en geneest alles vlot en goed
    En hopelijk laat de verzekering niet te lang op zich wachten.

Hou ons op de hoogte van de toekomstige nieuwe moto

Member Tw33tst3r's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avilowca Bekijk bericht
    Past maar op Gonzo. Als de verkeersdeskundige zegt dat uw snelheid overdreven was en het zit tegen met de politierechter dan kan het u nog in de problemen brengen.

Welke stomme kloot steekt nu ook over als er verkeer aankomt zeg.
    dat weet ik toch nog niet zo direct tbh, toen ik moest voorkomen heb ik daar serieus lang moeten wachten omdat eerst de zaken met partijen met advocaat voorkwamen, elke keer als er zo ene nog maar afkwam met "ja maar mijnheer de rechter die andere reed wel te hard" of eender wat van smoesje werden ze op hun plaats gezet met de woorden: "en dat verandert nog altijd niets aan het feit dat uw client geen voorrang maar wel perfect zicht op de situatie had alvorens hij de weg opkwam"

zeker 20 keer gehoord op een 3-tal uur

uw snelheid moet al serieus over de maximum limiet zijn vooraleer ge zelf gedeeltelijk schuldig bevonden wordt want zelfs met overdreven snelheid is degene die geen voorrang verleent in fout, hoogstens een gedeelde schuld maar zeker geen vrijspraak vr zo iemand

Member Xoliul's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Goed om te horen dat er u niets te verwijten valt, Gonzo. Wou niet ambetant doen hoor, vroeg me het gewoon af aangezien de auto ook serieus beschadigd is.

Member Gonzo's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    @Xoliul: no offense taken, zou hetzelfde vragen

@Huasheng: niet gebroken, wel bloeduitstortingen en hard gekneusd (evenals mijne voet en lies). Doet minstens evenveel pijn.

@Muscleduck: doe maar, post dan ook eens een linkje ernaartoe he

@...: tegenpartij was overduidelijk in fout, ongeacht mijn snelheid; heeft hij ook toegegeven. Normaalgezien zou ik mijn geld van mijne moto redelijk snel moeten hebben na de expertise (sowieso perte totale). Mijn uitrusting, ziekenhuiskosten en evt. revalidatie zullen wel een paar maanden aanslepen.
    Nuja, mijne verzekeraar is mijn neef dus die zal er wel genoeg achterzitten. Hij was er gerust in da ik mijn geld rap ging hebben... Ik wacht nog af, maar ik denk wel da het in orde komt.
    Enkel nog afwachten wa ik ga krijgen, de geinvesteerde nieuwwaarde is bijna 10k in totaal

P.S. volgende moto wordt normaalgezien nen naked, wsl ne >=1L V-twin...
    SDR is grote kanshebber maar ik vind hem nogal duur, ik ga deze zomer samenwonen mee mijn vriendin en 'k heb andere kosten in het vooruitzicht
    Laatst gewijzigd door Gonzo; 25 mei 2010 om 16:00
    REPKES, hier verkrijgbaar! voor Chrome én Firefox.

"Het leven is te kort om mee nen diesel te rijden." - ComputerVista Er zijn geen zekerheden meer in 't leven.
    "Gonzo is the puppet master!" - Foxiie

iTrader
    9 (100%)
    Als je een betaalbare naked wilt kan je altijd voor een SV 650N gaan. De SV kost nieuw maar 5700 euro ongeveer. Ik heb gezien dat ze de S opnieuw gaan produceren, maar van de N weet ik niks.
    De 1000 wordt niet meer geproduceerd denk ik, maar 2e hands is er altijd wel keuze.

http://www.5wwwww5.com/forum/viewtop...ridersbe#31971
    Laatst gewijzigd door Muscleduck; 25 mei 2010 om 16:18

Member RuffRyder3600's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nooit plezant om zoiets te zien. Veel beterschap gewenst Gonzo!

iTrader
    17 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    Als je een betaalbare naked wilt kan je altijd voor een SV 650N gaan.
    Het zal sowieso ne liter-bike worden, ik heb het gehad met die 4cil 650cc Soes motor. Tijd voor iets anders! Deze keer gene jap denk ik

Member Lots02's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Monster 1100? (2e hands)

Approved 9-lifer Katoom's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Toevallig staat de mijne te koop Gonzo

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Ik rijd dus de op de Bergensesteenweg richting Brussel thv. SInt-Pieters-Leeuw. Ik reed de hele tijd met 2 zwaantjes achter mij netjes aan de voorgeschreven snelheid. Dan aan de RAD-winkel besluit ik eventjes binnen te springen. Om de oprit op te rijden moet je daar over een volle witte lijn blijkbaar. Soit, niet bij nagedacht; ik sta stil op mijn baanvak, en draai gewoon over de witte lijn de oprit op.

Doen die 2 zwaantjes mij wel niet stoppen zekers... Gans gedoe over da'k niet over de witte lijn mag rijden, dat mijn uitlaten teveel lawaai maken, en dat mijn nr.plaat geplooid is. Ik excuseer mij voor de gemaakte overtreding, leg uit dat ik de moto zo gekocht heb, en helemaal niks geplooid heb aan mijn nr.plaat, maar ze toch zal rechter hangen indien gewenst. Blijkt dus dat je vanop de rechterrijstrook niet de RAD-oprit kan oprijden LOL.

En dan begint het...blijkt dus dat mijn nr.plaat nog op mijn vorige Kawasaki ER-6n stond geregistreerd, en niet op de SV1000s, een administratief gat (want mijn verzekering is reeds in orde) tussen 2 moto's door ofzo. Plots zegt die flik dat ie me niet gaat bekeuren voor mijn overtreding, maar dat hij wel verplicht is van mijn moto in beslag te nemen! Ik werd gek dacht ik! Ik had de keuze: oftewel hun volgen tot aan de politiegarage, oftewel moto laten slepen tot aan de garage...uiteraard optie 1 genomen, en achter de smurfen aan tot aan het kantoor. De klanten die buiten aan de winkel stonden (stuk of 4 motards) geloofden hun ogen ook niet!

Mocht ik dus in de zengende hitte staan liften op de steenweg om alsnog naar huis te geraken, gelukkig een behulpzame chauffeur me thuis afgezet. Heb verdomme een dag verlof moeten pakken voor dees gedoe (aangezien ik anders 's nachts niet thuis geraak na het werk). Kunnen ze mij niet gewoon 10 dagen de tijd geven om de papieren te komen laten zien op het kantoor ipv. direct heel de boel in beslag te nemen??

Onvoorstelbaar, de politie hier. Massa's gekken op de baan, en mijn moto wordt in beslag genomen voor zulke onzin; hebben ze dan echt niks beters te doen? Ook serieus verontwaardigd hoe je als zwaantje een deftige motard zo een kloot durft af te trekken, hij mag trots zijn hoor!

iTrader
    17 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sinki Bekijk bericht
    Toevallig staat de mijne te koop Gonzo
    Kunt ge mij eens PM'en met de gegevens? (bouwjaar, kmstand, mods, vraagprijs, ...)

@Legolas Monster spreekt mij niet echt aan

@TiBasco: damn, da is er idd wel over. Akkoord da ze niet-ingeschreven voertuigen in beslag nemen, ma doordat ge verzekering hebt toont ge weldegelijk aan da hij ingeschreven is... of alleszins toch dat ge de intentie ertoe hebt

Altijd de goeie die het mogen bekopen...
    Laatst gewijzigd door Gonzo; 25 mei 2010 om 18:43

j3T
    j3T is offline
    Member j3T's schermafbeelding
    iTrader
    60 (100%)
    Ge hebt eigenlijk nog geen geluk gehad he, met uwe SV. Eerst geflitst, nu in beslag genomen... Krijgt ge die terug als de papieren in orde zijn of moet ge eerst nog een boete betalen?

Approved 9-lifer Huasheng's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gonzo Bekijk bericht
    @Huasheng: niet gebroken, wel bloeduitstortingen en hard gekneusd (evenals mijne voet en lies). Doet minstens evenveel pijn.
    Auwtch. Hopelijk heb je er niet té lang last van.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TiBasco Bekijk bericht
    Blijkt dus dat je vanop de rechterrijstrook niet de RAD-oprit kan oprijden LOL.
    Het is belachelijk! Ik moet toegeven dat ik steeds braaf ben doorgereden. Een paar meters na de lichten is er een strook om links af te slaan (naar niets, want er is daar totaal geen straat) en zo kom je dan eindelijk op de andere strook, en dan mag je weer eens voor die lichten staan om dan een paar meters verder op de parking te rijden. Het is té zot voor woorden, en ik ben dan nog zó braaf om dat dus telkens te doen

Wel enorm flauw van die zwaantjes. Da's balen!
    Huasheng

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Geflitst met de Z750 van mijn vriend he, niet met de SV

Geen idee van boete, zullen wel zien als ik hem ga halen...

iTrader
    9 (100%)
    Efkes uwe moto mogen afgeven? Jezus wat een gezever Maar heb je dan uw roze papier niet? Of die brief die je meekrijgt in afwachting op uw papier? Ben wel geen expert natuurlijk
    Allesinds wel zwaar overdreven dat die zo reageren. En dat zijn dan eigenlijk ook motards. Dat 'broedergevoel' zit er dus bij zwaantjes niet in... al verwondert mij dat niet want als ik eens mijn hand opsteek naar een zwaantje dan doet die niks weer;

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten