Pagina 51 van 334 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 751 t/m 765 van 5003
  1. #751
    Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    Lid sinds
    15/04/03
    Locatie
    Gent
    Berichten
    9.204
    iTrader
    0
    Voor zover ik weet gaan ze dat zo goed als nooit controleren, da's net zoals ze bij een auto zouden nakijken of hij is gechiptuned...
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

  2. #752
    Member skully25's schermafbeelding
    Lid sinds
    14/09/02
    Locatie
    Knesselare
    Berichten
    3.430
    iTrader
    4 (100%)
    francorchamps kartcircuit donderdag, lag er int begin nog wat nat bij:


  3. #753
    Member Vliegende Cisse's schermafbeelding
    Lid sinds
    26/01/09
    Locatie
    Borsbeek (Antwerpen)
    Berichten
    700
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robust² Bekijk bericht
    Voor zover ik weet gaan ze dat zo goed als nooit controleren, da's net zoals ze bij een auto zouden nakijken of hij is gechiptuned...
    Slechts bij situaties die er aanleiding toe geven wss, zoals ongevallen of overdreven snelheid.
    Een geluk dat er NOG geen technische controle voor moto's bestaat ...
    Wie ben ik? -> Keyboard-arcaderacer, Gixxer-flyer, E30-drifter
    Carpe diem!
    Insanus sanus est..

  4. #754
    Member
    Lid sinds
    17/07/02
    Locatie
    BXL
    Berichten
    3.713
    iTrader
    4 (100%)
    Mijn moto is verkocht! Student uit de Limburg is hem komen bekijken, en heeft direct een voorschot betaald. Scheelt al gauw 1000EUR tov. overname bij de dealer. Vanavond ga ik al kijken naar een SV bij een particulier, en dan bol ik volgende week rond met me dikke V-twin... Wel met spijt in het hart hoor, mijn lief klein kwakske...

    Laatst gewijzigd door TiBasco; 15 mei 2010 om 14:43
    Timothy Leary's Dead!

  5. #755
    Approved 9-lifer Katoom's schermafbeelding
    Lid sinds
    4/12/06
    Locatie
    Wortel
    Berichten
    10.827
    iTrader
    12 (100%)
    Met een dikke v-twin zult ge uw kwakske vlug vergeten.
    Alvast succes met het verdere verloop van de aankoop.
    Always remember, if it's got tires or tits, you're gonna have trouble with it.
    The KTM really likes being ridden hard. If you never ride like a dumbass,
    and have no intention of ever riding like a dumbass, KTM probably doesn't make a bike for you.


  6. #756
    Member Tw33tst3r's schermafbeelding
    Lid sinds
    8/06/03
    Locatie
    Opglabbeek
    Berichten
    1.406
    iTrader
    0
    kdenk ook wel dat ne dikke v-twin u over het verlies van uw kwakske heen zal helpen
    dus binnenkort een update vr de eerste post en wa nieuwe pics?

    trouwens ben ik nu echt de enigste die bij kwakske spontaan aan iets anders moet denken of ben ik gwn te puberaal vr dees forum?

  7. #757
    Member Apex's schermafbeelding
    Lid sinds
    22/07/09
    Locatie
    +
    Berichten
    1.588
    iTrader
    0
    @hierboven: ik zou meer puberaal dan u moeten zijn, maar nee daar dacht ik niet aan

    Vraagske over 2-tact en 4-tact:

    Ik weet dat 2-tact en 4-tact motoren een andere werking hebben en ook welke maar waarom zegt iedereen dat een 4-tact toch comfortabeler is om langere tijd mee te rijden?
    Twee net even krachtige motoren zouden buiten het geluid toch net hetzelfde resultaat moeten geven?

    En ook, waarom is er meer onderhoud aan een 2-tact? Maakt het zoveel verschil of de olie al of niet in een afgesloten compartiment vloeit?

    Kan je met bijvoorbeeld een GS500 in een gewoon tankstation tanken of moet daar iets speciaal in wat de meeste niet ter beschikking hebben?

  8. #758
    Member freeza's schermafbeelding
    Lid sinds
    17/07/02
    Locatie
    Izegem
    Berichten
    2.406
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Apex Bekijk bericht
    @hierboven: ik zou meer puberaal dan u moeten zijn, maar nee daar dacht ik niet aan

    Vraagske over 2-tact en 4-tact:

    Ik weet dat 2-tact en 4-tact motoren een andere werking hebben en ook welke maar waarom zegt iedereen dat een 4-tact toch comfortabeler is om langere tijd mee te rijden?
    Twee net even krachtige motoren zouden buiten het geluid toch net hetzelfde resultaat moeten geven?

    En ook, waarom is er meer onderhoud aan een 2-tact? Maakt het zoveel verschil of de olie al of niet in een afgesloten compartiment vloeit?

    Kan je met bijvoorbeeld een GS500 in een gewoon tankstation tanken of moet daar iets speciaal in wat de meeste niet ter beschikking hebben?
    2takt rijdt nerveuser en moet je meer in hoge toeren houden.
    4takt heeft veel meer kracht onderin en komt veel geleidelijker vrij.

    gs500 is een prima startersmoto (heb zelf een gehad) en kan je gewoon super 95 in doen, of 98 als je denkt dat hij daardoor beter draait (wa zever is )

  9. #759
    Member Vliegende Cisse's schermafbeelding
    Lid sinds
    26/01/09
    Locatie
    Borsbeek (Antwerpen)
    Berichten
    700
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freeza Bekijk bericht
    ...gs500 is een prima startersmoto (heb zelf een gehad) en kan je gewoon super 95 in doen, of 98 als je denkt dat hij daardoor beter draait (wa zever is )
    voor een GS500 mss niet, maar bij mijne gixxer voel ik het verschil tss 95 en 98 wel degelijk zenne.
    Wie ben ik? -> Keyboard-arcaderacer, Gixxer-flyer, E30-drifter
    Carpe diem!
    Insanus sanus est..

  10. #760
    Approved 9-lifer Katoom's schermafbeelding
    Lid sinds
    4/12/06
    Locatie
    Wortel
    Berichten
    10.827
    iTrader
    12 (100%)
    Vandaag nen 1.50 gereden op Zolder.
    Ook 3 keer bijna highsider op 1 sessie, tging er soms wat over. Nu een maandje rust, 10 juni Franco.
    Always remember, if it's got tires or tits, you're gonna have trouble with it.
    The KTM really likes being ridden hard. If you never ride like a dumbass,
    and have no intention of ever riding like a dumbass, KTM probably doesn't make a bike for you.


  11. #761
    Member Vliegende Cisse's schermafbeelding
    Lid sinds
    26/01/09
    Locatie
    Borsbeek (Antwerpen)
    Berichten
    700
    iTrader
    0
    1.50 is al ni mis, proficiat!
    Wie ben ik? -> Keyboard-arcaderacer, Gixxer-flyer, E30-drifter
    Carpe diem!
    Insanus sanus est..

  12. #762
    Member
    Lid sinds
    17/07/02
    Locatie
    BXL
    Berichten
    3.713
    iTrader
    4 (100%)
    Mijn SV1000s staat te blinken voor mijn deur! Vanavond fotookes, maar nu eerst wat gaan rondbollen (op zoek naar valblokken)!
    Timothy Leary's Dead!

  13. #763
    Member Burny's schermafbeelding
    Lid sinds
    16/08/02
    Locatie
    Zolder
    Berichten
    8.509
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sinki Bekijk bericht
    Vandaag nen 1.50 gereden op Zolder.
    Ook 3 keer bijna highsider op 1 sessie, tging er soms wat over. Nu een maandje rust, 10 juni Franco.
    1.50 is al een ferme tijd! Congratz.
    Ik was nog bijna komen zien, toen ik de motoren hoorde in de verte, maar tis er nie van gekomen
    The road to hell is paved with good intentions

  14. #764
    Member freeza's schermafbeelding
    Lid sinds
    17/07/02
    Locatie
    Izegem
    Berichten
    2.406
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TiBasco Bekijk bericht
    Mijn SV1000s staat te blinken voor mijn deur! Vanavond fotookes, maar nu eerst wat gaan rondbollen (op zoek naar valblokken)!
    ebay.de of ebay.co.uk meestal stukken goedkoper dan hier...

  15. #765
    Member Avilowca's schermafbeelding
    Lid sinds
    11/01/04
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    3.577
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vliegende Cisse Bekijk bericht
    voor een GS500 mss niet, maar bij mijne gixxer voel ik het verschil tss 95 en 98 wel degelijk zenne.
    Dat lijkt me dan toch straf, ik dacht dat de octaan waarde van benzine geen invloed had op de calorefieke waarde van de brandstof. Is octaan graad dan geen indicator van ontploffingsresistentie (kloppen). Daarom dat sommige motoren met een grote compressieverhouding 98 nodig hebben.

Pagina 51 van 334 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •