Pagina 5 van 334 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vampire Bekijk bericht
    ...
    Al een geluk dat de schade beperkt bleef. Als het een troost kan zijn, allesinds beter dan dronken op de moto te kruipen en tegen een boom ofzo te knallen.

Aan de andere kant, waarom kunnen ze in godsnaam niet van andermans gerief afblijven
    Let the good times roll.

Desolator23's schermafbeelding
    iTrader
    31 (94%)
    Ik heb een vraagje over een Cagiva Raptor 1000 cc van bouwjaar 2001. DE motor is in perfecte staat en heeft iets 45000 km. Kostprijs 4500 € met originele uitlaten.

Nu is mijn vraag: indien de raptor goed onderhouden is geweest. Hoeveel km kan je bollen met zoiets? Van de meeste moto's is dat pakweg zo'n 100000km en dan beginnen er grote kosten te komen heb ik me laten zeggen. Is dat bij een Cagiva Raptor ook zo of gaan die langer mee. Zo'n raptor is uitgerust met een Suzuki TL blok.

Hopelijk kan er mij iemand hierbij helpen waarvoor dank.

Groeten
    Jeffrey
    Intel Core i7 980x - Gigabyte EX58-UD5 - GTX 780 SLI 3GB - 12GB DDR3 Ram Triple Channel

Nvidia 3D Vision Surround Setup on a resolution of 6066x1080 pixels

Vampire's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrey23 Bekijk bericht
    Ik heb een vraagje over een Cagiva Raptor 1000 cc van bouwjaar 2001. DE motor is in perfecte staat en heeft iets 45000 km. Kostprijs 4500 € met originele uitlaten.

Nu is mijn vraag: indien de raptor goed onderhouden is geweest. Hoeveel km kan je bollen met zoiets? Van de meeste moto's is dat pakweg zo'n 100000km en dan beginnen er grote kosten te komen heb ik me laten zeggen. Is dat bij een Cagiva Raptor ook zo of gaan die langer mee. Zo'n raptor is uitgerust met een Suzuki TL blok.

Hopelijk kan er mij iemand hierbij helpen waarvoor dank.

Groeten
    Jeffrey
    45000km is nu toch zo heel veel niet,

Ik vind eerder dat je teveel gaat betalen. Ik heb vlug gegoogled en ik heb ene gevonden met 25000km zelfde bouwjaar, ook 4500euro en 12 maanden garantie...

Cagiva Cagiva Raptor 1000 ( 2001 ) aangeboden > Cagiva > Motoren > kapaza.be

En dan hier ene met 34000km voor 4250euro

Cagiva Raptor 1000 nieuwe staat aangeboden > Cagiva > Motoren > kapaza.be

Avilowca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vanacht wijselijk mijn moto laten staan in het stad omdat ik iets teveel gedronken had. Daarstraks wakker gebeld door de politie, blijkbaar heeft er iemand niet beter op gevonden om mijn moto omver te duwen Toen ik bij mijn moto kwam hadden de motards van de politie hem alweer recht gezet en gelukkig is de schade beperkt tot enkele krassen in mijn uitlaat en wat brokken verf van mijn valbaren. Chance dak die valbaren heb of mijn tank ging redelijk beschadigd zijn... Desalniettemin ben ik toch redelijk verschoten. Voor hetzelfde geld hadden ze er nog wa op staan springen of mijn spiegels en gpshouder eraf gestampt ofzo...

Waarom kunnen ze daar nu gewoon nie afblijven... Wat is er nu leuk of stoer aan een ander zijn bezit molesteren

Bij deze toch chapeau voor de politie om het me te laten weten en em weer recht te zetten. Het moet niet allemaal negatief zijn eh wat er over hen gezegd word. Als het goed is vermelden we het ook graag
    GODMILJAAR é!

Ik ben dat zo kotsbeu! Tegen de muur met die mongolen, het moet er mee gedaan zijn. BLIJF DAAR NU TOCH VAN AF!

Moto niet buiten laten staan is enigste oplossing vrees ik.

grrr...
    Laatst gewijzigd door Avilowca; 19 april 2010 om 16:37

C-Raz's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    De politie is zo slecht nog niet é

Ik pak ook nooit iemand die iets doet als ik weet dak hetzelfde doe
    «« Hattrick: FC Madihash (1022752) »»
    «« PSN: VandeWalle »»

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    ...
    Allez wie houdt zich daar nu me bezich Chance dat er niet te veel aan is! Ik heb mijn moto ook al een nacht (3-tal keer al) in 't Stad laten staan (Gent) maar gelukkig is dat altijd perfect verlopen. Eigenlijk had ik hier nog nooit aan gedacht, wat een laffe daad zeg.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrey23 Bekijk bericht
    ...
    Dat is imo veel te duur, zeker met de combinatie van zo oud te zijn en zo veel kilometers.
    Raptr | Steam | PSN | Last.FM | Mobile Vikings | Generation Connect | Duty Calculator | Spam
    i5 2500K | 16 GB Kingston HyperX | 590 GTX

Avilowca's schermafbeelding
    iTrader
    0

Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Verdomme, ik heb ook weer eens mogen ervaren hoe vriendelijk de medemens tegenwoordig toch is
    Was naar RAD gegaan om motorbotten te kopen, en gezien ik tijdje bezig ging zijn met passen van botten, m'n zonnebril naast mij gelegd. Ongeveer heel de tijd op m'n eentje daar gezeten, sporadisch kwam er eens iemand anders langs. Wat later als ik naar de kassa ga, merk ik dat ik m'n bril vergeten ben en loop terug, maar rara die is al weg Samen met een andere man die daar toen bij die laarzen was nog lopen zoeken in dozen en op de grond, maar niets meer gevonden. Ik betwijfel of het die persoon geweest zou zijn, aangezien die zeer vriendelijk was en me nog heeft helpen zoeken, dus moet het gebeurd zijn terwijl ik eens eventjes naar een spiegel was gelopen wat verder, en dat in een winkel waar er max 8 man rondliep, en allemaal motorrijders
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

beemer036's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robust² Bekijk bericht
    Verdomme, ik heb ook weer eens mogen ervaren hoe vriendelijk de medemens tegenwoordig toch is
    Was naar RAD gegaan om motorbotten te kopen, en gezien ik tijdje bezig ging zijn met passen van botten, m'n zonnebril naast mij gelegd. Ongeveer heel de tijd op m'n eentje daar gezeten, sporadisch kwam er eens iemand anders langs. Wat later als ik naar de kassa ga, merk ik dat ik m'n bril vergeten ben en loop terug, maar rara die is al weg Samen met een andere man die daar toen bij die laarzen was nog lopen zoeken in dozen en op de grond, maar niets meer gevonden. Ik betwijfel of het die persoon geweest zou zijn, aangezien die zeer vriendelijk was en me nog heeft helpen zoeken, dus moet het gebeurd zijn terwijl ik eens eventjes naar een spiegel was gelopen wat verder, en dat in een winkel waar er max 8 man rondliep, en allemaal motorrijders
    Kan nog straffer bij mij ooit winkelkarreke van de carrefour terwijl ik iets stond te vragen aan winkelmadam...

Terror Factor's schermafbeelding
    iTrader
    99 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robust² Bekijk bericht
    Damn :/ Er loopt toch echt wel smerig volk rond zenne :/
    Drift.

beemer036's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    Bedankt voor de nuttige info allen.

Het is wel niet zo dat ik me direct al een moto ga aanschaffen. Ik wil lessen gaan volgen (+examen afleggen) en dan kan ik achteraf nog bekijken of ik echt de "smaak" te pakken heb.

Tis ook iets wat me al langer drijft, volgens mij heeft het ook te maken met dagelijkse sleur in het leven en wat meer vrijheid willen. Een moto lijkt me daarin ideaal

Aangezien ik nu nog thuis woon, heb ik toch veel vrije tijd en is het dus de ideale moment om eens iets geks te doen ^^

Het enigste probleem lijkt me nu die motokledij... Lijkt me nogal gek om nieuwe kledij te kopen voor enkel wat rijlessen ...
    Bij een goede rijschool is dat niet nodig hoor, helm (en vaak ook kledij) kan je van daar lenen.
    En voor kledij is een bv een jeans en jas met lange mouwen voldoende, het is niet ideaal, maar voldoende
    Schoenen pak je gewoon botinnen voor

Rijschool waar ik ging, had alles in voorraad, helmen, botten, jassen en broeken (fury)
    Succes ermee.

Mr. SLASH's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    sommige hadden mijne andere demper al gezien op de rit sinds ik hier diene korte gp-demper getoond had , maar deze weggedaan wegens veel te luid sinds ik iets voorgehad heb enkele weken geleden(niks aan overgehouden )

is dus een carbon bos demper en ik vind em wel meevallen , niet zo agressief kwa looks maar dat heb ik er wel voor over .

en dan sinds dit weekend ook clip-ons en daar ben ik ook wel tevreden van , zowel kwa rijgedrag/zithouding als looks (ja da telt bij mij uiteraard altijd mee )

pictures

RuffRyder3600's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beemer036 Bekijk bericht
    Dacht dat alle lesmotors tegenwoordig abs hebben? Deze niet dan?
    650 van 2 jaar oud, das de injectie dan al 80 pk ofzo.
    Rijd zelf met ook met de 650, heel goede en leuke brommer.
    Vind hem wel vrij zwaar voor lesmotor, zelf mijn lessen gedaan op een cb500'ke en stuurt vele malen lichter.
    Veel plezier met uw volgende lessen (openbare weg )
    Ik kon kiezen tussen een cb500 met abs en dan die bandit 650 zonder abs. Omdat men eige moto al 240kg weegt en niks van hulp heeft, gekoze om met de bandit te rijden, om het mezelf wa "moeilijk" te maken . (en was ook op "aanraden" van de les gever, toffe pé btw)
    Ik ben eigenlijk heel positief over die 650 (met mijn bescheiden kennis), zat fijn, reed soepel,automatische choke.... alleen de hydraulische koppeling was wat wennen, maar maar een keer of 3 stil gevallen, dus viel nog goed mee .
    Morge is de les op de weg, zal wat wennen zijn, maar we gaan rijde in een buurt die ik vrij goed ken, dus loop wel los .

Heb ook es gebeld voor verzekering, en da zou me een goei 700€/jaar kostte . Die manne zijn loco!

@Mr.Slash: op uw voorlicht na, is hem helemaal men goesting!

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Bij een goede rijschool is dat niet nodig hoor, helm (en vaak ook kledij) kan je van daar lenen.
    En voor kledij is een bv een jeans en jas met lange mouwen voldoende, het is niet ideaal, maar voldoende

Rijschool waar ik ging, had alles in voorraad, helmen, botten, jassen en broeken (fury)
    Succes ermee.
    Van kledij moet je alleen een lange stevige broek aanhebben en schoenen die de enkels bedekken. Helm, vest en handschoenen krijg je daar.
    Raptr | Steam | PSN | Last.FM | Mobile Vikings | Generation Connect | Duty Calculator | Spam
    i5 2500K | 16 GB Kingston HyperX | 590 GTX

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)

Succes ermee.
    idd, deze middag ook al opgezocht de dichtsbijzijnde rijschool:

Rijschool Fury

Verder stellen wij onze kandidaten GRATIS een volledige motoruitrusting ter beschikking: helm, handschoenen, jassen, broeken, laarzen, regenkledij en zendapparatuur.
    Netjes

Trouwens is het nodig een theorie-boek aan te schaffen voor moto's? Of kan ik dit ergens online "heropfrissen"?
    My CSS Movie /// Totally into Sim-racing: iRacing - Fight for 2nd

Pagina 5 van 334 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten