|
||||||
| Beoordelingsforum Cinema - Beoordeel hier de nieuwste cinema films! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#21 | ||||
|
|
|||||
|
|||||
|
|
#22 (permalink) | ||||
|
Niet slecht. 8/10
Bepaalde zaken kloppen van geen kanten + vrij voorspelbaar (na een tijdje) maar overall wel lekker filmpje qua sfeer, denzel's acteerwerk en het lekkers uit that 70's show. |
||||
|
|||||
|
|
#24 (permalink) | ||||
|
Pluspunten:
- de setting alleen al ( Fallout)- Denzel is weer steengoed in deze film - knappe soundtrack - overall een boeiend filmpje Minpuntjes - Mila Kunis die ik steeds als Jacie zie rondlopen (paste niet echt) - Denzel praatte een beetje teveel tegen zichzelf (religieuze shit) - Sommige zaken kloppen echt niet |
||||
|
|||||
|
|
#25 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#27 (permalink) | ||||
|
geloofspropaganda? Wat voor atheïstisch gezeik is dit. Pardon, zelfs een atheïst zou snappen wat het verhaal achter die film was.
Net gaan zien. Fijne film. Denzel zet weer een prachtige rol neer. Mila was volledig miscast. Grote wtf @ Mila haar "D&G kleding" in een apocalyptische wereld? Het zag mij soms gewoon veel te proper uit. Spoiler:
7/10 Laatst gewijzigd door w00tw00t; 12 februari 2010 om 11:17 |
||||
|
|||||
|
|
#30 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Je haalt wel nog een aander punt aan dat me enorm heeft gestoord: de product placing. ^Zoiets past gewoonweg niet in zulke films. Laatst gewijzigd door Inspector Monkfish; 12 februari 2010 om 11:33 |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|