|
|
#282 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#285 (permalink) | ||||
|
Ik zeg gewoonweg dat het duidelijk is dat iemand zoals Tarantino films blijft maken tot hij daar nog toe in staat is, punt uit. Als je die hoort praten over film is het duidelijk dat hij niet zonder kan en dat hij zo gepassioneerd is door cinema. Zit er enige vorm van verafgoding in die zin? Nee. Uwe Boll zal ook wel films maken tot die neervalt want na elke ramp geeft hij ook nooit op. En oh ja: ik verafgood Tarantino niet maar toch bedankt om me daar eventjes op te wijzen. Ik heb deze film misschien wel een dikke 8/10 gegeven, maar zo goed was ie ook weer niet.
Trouwens, waarom zit ik me nu toch in godsnaam te verantwoorden?! Als ik hem zou willen verafgoden is dat mijn goed recht en hoef jij me daar helemaal niet op te wijzen.
Avatar by V!$u4L and Dave Brasgalla Laatst gewijzigd door boogje; 3 september 2009 om 19:39 |
||||
|
|||||
|
|
#286 (permalink) | ||||
|
nja sommige van die scores zijn wel overdreven imo
8-9-9.5/10 serieus? het was zeker geen slechte film, maar toch paar niveaus lager dan pulp fiction of reservoir dogs. Volgens mij zijn veel mensen zo hard onder de indruk van het hoge artsy fartsy niveau dat nogal gratuit was imo. Nogmaals, tis niet omdat dit niet standaard in cinema is dat dit daarom 'the mark of a masterpiece is' |
||||
|
|||||
|
|
#287 (permalink) | |||||
|
Citaat:
De redenen die men geeft waarom Pulp Fiction en Reservoir Dogs zo goed zijn, worden nu gebruikt om Inglourious Basterds af te breken. Te weinig actie, terwijl je Reservoir Dogs zich 80% van de tijd in een loods afspeelt met enkel dialoog. Te veel verhaallijnen of te ingewikkeld terwijl Pulp Fiction veel complexer in elkaar zit, met verschuivende tijdlijnen (zie ook Jackie Brown). Ik begrijp die kritieken niet goed, eerlijk gezegd. Ok, de trailer geeft een verkeerd beeld van de film, maar dat is toch alles? Als je naar een Tarantino film gaat, moet je dialogen verwachten, met een minimum aan actie maar met een maximum aan geweld. IB is het summum van de ervaringen die Tarantino heeft opgedaan in zijn vorige films. Ik weet niet hoe hij dit nog kan overtreffen? Ik ben wel benieuwd naar zijn volgend project. ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#288 (permalink) | ||||
|
Ik ben niet iemand die direct zal zeggen dat de meerderheid gelijk heeft. Maar ik ben wel van mening dat de simpelste verklaring meestal de juiste is. Dus als ik zie dat er een grote meerderheid helemaal verzot is op deze film dan ben ik eerder geneigd dit te verklaren met het feit dat het effectief een geweldige film is, in plaats van de oorzaak elders te zoeken.
|
||||
|
|||||
|
|
#289 (permalink) | |||||
|
Ik heb hem vorige week vrijdag gezien en ik kan hem alleen maar aanraden aan iedereen die van Tarantino zijn stijl houdt of voor wie eens iets nieuws wil.
Wie pulp fiction niet kan smaken zal ook deze Inglorious Bastards niet kunnen appreciëren. Maar ik vond het een fantastische film, eindelijk eens een film die het waard is om te betalen in de kinepolis. ![]() Citaat:
||||||
|
|
#290 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#291 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Welke scenes uit de trailer precies ? |
|||||
|
||||||
|
|
#293 (permalink) | ||||
|
Ok, dat zijn twee scene's, gaan we ons mening vormen aan de hand van een trailer tegenwoordig of hoe zit het eigenlijk ?
Er is trouwens een verschil tussen de officiële trailer en de TV trailer hoor, blijkbaar vergeten sommigen dat. |
||||
|
|||||
|
|
#297 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ofja, kan ook zijn dak QT zen deem nie zo diep in men keel heb dak alles slik wat hij der uitduwt. Om het proper uit te drukken dan. |
|||||
|
||||||
|
|
#300 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Deze film is dan een heel goed voorbeeld van een regisseur die een film maakt uit liefde voor het vak. Scarecrow Video | BEFORE THEY WERE BASTERDS Ik denk dat Pitt op het einde gelijk heeft! 9/10 |
|||||
|
||||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/beoordelingsforum-cinema/665875-inglourious-basterds.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| Beoordelingsforum on 9lives Forum | BoardReader | This thread | Refback | 28 augustus 2009 12:08 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|