Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 31

Discussie: Cabin in the Woods

Member Creep's schermafbeelding
    iTrader
    53 (96%)

Cabin in the Woods

Om toch maar niet téveel te zeggen over deze film omdat je die moet gaan zien met zero informatie...

Mijn nerdboner is nog steeds niet gaan liggen

9.5/10

Fans van het genre MOETEN deze gewoon zien. En haters zullen nog meer gaan haten

Approved 9-lifer breez's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Dubbel gevoel bij deze eigenlijk.
    Het verhaal is origineel, en het is eigenlijk allesbehalve een doorsnee horror film.
    Langs de andere kant vond ik de acting nogal lame en op heel wat momenten in de film een "meh, dit hadden ze toch beter kunnen doen" - gevoel. Of elementen in de film die kort aan bod komen en later eigenlijk 0 meerwaarde bieden.

Een 6,5/10
    Laatst gewijzigd door breez; 2 mei 2012 om 23:50

Member DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben er nog niet uit of ik hem nu fantastisch vind of gewoon goed... Origineel is het in ieder geval wel. Paar mankementjes zoals een soms nogal artificieel overkomende delivery van bepaalde oneliners en het ene effect ziet er al beter uit als het andere maar dat slaagt er, gelukkig, niet in om het plezier er uit te zuigen. Zoals creep zei; niets over opzoeken. Ik had er zelf nog geen trailer van gezien en wist niet goed wat ik er van moest verwachten en juist dat is volgens mij de ideale setup om optimaal van deze film te genieten.

Member John1307's schermafbeelding
    iTrader
    30 (92%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaFreak Bekijk bericht
    Ik ben er nog niet uit of ik hem nu fantastisch vind of gewoon goed... Origineel is het in ieder geval wel. Paar mankementjes zoals een soms nogal artificieel overkomende delivery van bepaalde oneliners en het ene effect ziet er al beter uit als het andere maar dat slaagt er, gelukkig, niet in om het plezier er uit te zuigen. Zoals creep zei; niets over opzoeken. Ik had er zelf nog geen trailer van gezien en wist niet goed wat ik er van moest verwachten en juist dat is volgens mij de ideale setup om optimaal van deze film te genieten.
    Is het ook de moeite om te gaan zien als je een echte schrikschijter bent? Naar wat ik er van heb gelezen is dit een soort Evil Dead meets Scream, maar mijn vraag is in hoeverre dit een pure horror film is of een tongue in cheek horrorkomedie?

Member DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Evil Dead meets scream komt inderdaad in de geburen. Er vloeit wel serieus wat bloed (soms op een komisch overdreven manier) maar qua gore valt het nogal mee. De humor zorgt voor een veel luchtigere sfeer in vergelijking met meer traditionele scare horror/thriller. Ben denk ik maar een keer of 3 verschoten. Het is duidelijk dat de nadruk eerder ligt op... iets anders

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Fantastische film, lang geleden dat ik nog met zo'n grijns op m'n gezicht gezeten heb bij het bekijken van een film . Ideale mix van komedie en horror. Al neemt de komedie wel meestal de bovenhand, toch is er genoeg bloed en gruwelijke taferelen om er toch met enkele rillingen van te genieten. "Evil Dead meets Scream" is een passende omschrijving, maar toch is het iets volledig anders. Gewoon verplichte kost voor de fans van Joss Whedon.
    Tip: probeer niets op voorhand te weten, zelfs de trailer geeft al teveel weg...

iTrader
    53 (96%)
    t'is eerder evil dead meets *CENSORED*, scream mss wegens het post-modernistische karakter van de film, maar het meta-niveau zit bij momenten geniaal, zeker het 'wij als publiek die kijken' etc...

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Ik ga deze mss vanavond gaan bekijken vooral omdat ik graag humor heb in films (moet wel goeie humor zijn natuurlijk).

En wat ik echt maar niet kan vatten is; hoe kan ne vent nu in godsnaam in zijn broek schijten van een (horror) film? Dan ben je geen echte vent ze, wat moet dat zijn als ge eens 's avonds alleen of mee ne maat alleen in een donkere straat loopt? In paniek gaan als ne gek door die straat gaan sprinten of beginnen roepen en tieren?? ;p.

Rubmifer; Het gaat voor mij niet over een moment waar ge eens van kan verschieten, daar heb ik het niet over laat dat duidelijk wezen. Dat heeft niks te maken met schrik hebben tijdens een film, ik heb het over andere zaken.
    Laatst gewijzigd door camino; 4 mei 2012 om 21:05
    The Best There Is, the Best There Was, the Best There Ever Will Be
    Michael Schumacher.
    Grootste magiër ooit.

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht

En wat ik echt maar niet kan vatten is; hoe kan ne vent nu in godsnaam in zijn broek schijten van een (horror) film? Dan ben je geen echte vent ze, wat moet dat zijn als ge eens 's avonds alleen of mee ne maat alleen in een donkere straat loopt? In paniek gaan als ne gek door die straat gaan sprinten of beginnen roepen en tieren?? ;p.

Echt erg.
    Oh man, ik dacht dat je enkel onzin uitkraamde in het voetbal forum, maar ik heb me vergist blijkbaar. Wat een nonsens zeg.

Crew Member Anal_Amoebe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Favo quote: "Streets paved with actual street!"

Approved 9-lifer Cycloon's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Net terug van de cinema. Het einde is echt wel wacko

Naast mij zat zo'n gast constant keihard te verschieten, die sprong altijd zowat omhoog (waardoor je elke keer je zetel voelde daveren ). Op een bepaald moment zei die zelf tegen de persoon naast hem: "ik weet dat ik weer ga verschieten", man man man

Maar bon, 'k vond het wel een originele film. Aanrader

iTrader
    33 (100%)
    Speciale film maar wel goeie film.
    Het moet niet altijd a la saw of hostel zijn, dees was ook fun.
    Die blonde stoot, bbrr, lekker ding,mooi lijf.
    Laatste 20 min over the top maar zo hoort het, love it.
    Geen seconde verveeld, leuke humor ook , niet dat ik van de humor strijk lag maar gewoon meermaals mee ne smiley op mijn face is teken het goed was .
    Dat in de hut en mee de camera's deed me denken aan de film vacancy
    Ik geef nergens spoiler vrij beste creep (als je het al op mij zou hebben).
    Laatst gewijzigd door camino; 6 mei 2012 om 18:42

iTrader
    53 (96%)
    SPOILER ALERT

Member Eagle`'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ik zou eerder zeggen: truman show meets the cube meets horror genre spoof.

Member UnFinished's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Net terug, wtf met dat laatste half uur

Echte 'horror' zou ik dit noemen, eerder idd een vette knipoog naar films als Evil Dead en horror/sci-fi in het algemeen. Ook een paar keer serieus strijk gelegen met dat Marty personage. Aanrader!

Member nTFs's schermafbeelding
    iTrader
    110 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Dat in de hut en mee de camera's deed me denken aan de film vacation.
    Als je dan toch wilt refereren naar een film dan doe het goed.
    Het is Vacancy.

iTrader
    33 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nTFs Bekijk bericht
    Als je dan toch wilt refereren naar een film dan doe het goed.
    Het is Vacancy.
    Klopt, ik was mis.

Member John1307's schermafbeelding
    iTrader
    30 (92%)
    Leuk filmpje, heb me geen enkel moment verveeld: Plot zit clever in elkaar, de acteurs zijn om van te smullen (die blonde griet ), af en toe een dikke knipoog en de gore blijft nog binnen de perken. Tegen het einde werd het een beetje té absurd, en veel van de metahumor gaat verloren als je geen fan van het genre bent maar dat neemt de pret niet weg natuurlijk. Film gaat geen oscars zorgt wel voor een avondje verfrissend entertainment.

7/10

Member jazicher's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Fucking geniaal: 9/10

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    echt goeie film, ik had het tweede deel van de film totaal niet zien aankomen eigenlijk

Spoiler:

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten