Gisteren in Avant-Premiere gaan kijken in Amsterdam.
DAMN wat een film
Het kon misschien de sfeer zijn maar het is lang geleden dat ik zo zitten juichen, roepen, gieren, lachen en applaudiseren heb tijdens een film.
De ganse film is als een rollercoaster vol actie en humor met op gepaste tijd even een ademruimte vooraleer we terug vertrekken voor een volgend deel van de film. De referenties naar de comics zijn er gigantisch veel, de one-liners vliegen rond je oren maar je stoort je daar geen moment aan, want alles is perfect in hun rol. De Hulk steelt op een gegeven moment de show met zijn typisch karaktertrekken uit de comics. Josh Whedon heeft enkele bekende moves van alle personages in de film verweven dat niet alleen knap is om te zien, maar vooral een enorm fanservice is voor ons, comic-fans.
Imdb stond 9.1/10, awel dat is de score die ik hem geef.
Beste Marvel Film EVER.
Owyeah, blijven zitten na de Credits, a Taste of things to come. Waar ik als Marvel comic lezer enorm blij mee was. Voor de meeste gaat het zijn van, Hmmm wie is da? Voor mij is het een van mijn favoriet Marvel Personage.
Kheb geen spoilers geschreven omdat vele hier toch gaan kijken voor ze de film zien en iets over het verhaal zeggen zonder te spoilen is echt heel moeilijk.
Voor als ik nog niet duidelijk genoeg ben geweest: Avengers Assemble en rep je naar de cinema!!!
Movie Review: The Avengers
Wat moet je weten voor je de film gaat zien?
Road to the Avengers: een tijdlijn van het Marvel-filmuniversum
Voor diegene die meer achtergrond info willen bij de vele personages
Maak kennis met The Avengers deel 1: Captain America, Iron Man & Thor
Maak kennis met The Avengers deel 2: Hulk, Hawkeye & Black Widow
Maak kennis met The Avengers deel 3: Loki, Nick Fury & Maria Hill
Review van Ultimates, de 'Nieuwe' versie van The Avengers waar de films het meeste zijn op gebasseerd. Review: The Ultimates (Mark Millar/Bryan Hitch)

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren

, 6,90 euro voor gewone film en 8,90 voor 3D film.