Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 240

Discussie: The Avengers

Brainfreezed Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Utred Bekijk bericht
    Ik zou u zo zwaar haten.
    Als de ganse zaal dit doet dan gaan ze meer naar jou kijken van "WTF vind je hem niet goed?"

Utred, heb je hem al gezien? Er zitten echt paar scene's bij waarbij je je echt moet inhouden om niet HELL YEAH of iets anders te roepen. Iets dat ik niet bij andere films heb, maar zoals Ugh zei zal dit wel aan de sfeer van de Avant-Premiere met mijn mede-comic-fans liggen ;-)

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malkavian Bekijk bericht
    Als de ganse zaal dit doet dan gaan ze meer naar jou kijken van "WTF vind je hem niet goed?"

Utred, heb je hem al gezien? Er zitten echt paar scene's bij waarbij je je echt moet inhouden om niet HELL YEAH of iets anders te roepen. Iets dat ik niet bij andere films heb, maar zoals Ugh zei zal dit wel aan de sfeer van de Avant-Premiere met mijn mede-comic-fans liggen ;-)
    IK ben niet zo'n klapper en grote lacher, maar bij die scene waar
    Spoiler:
    was schitterend.

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rubmifer Bekijk bericht
    IK ben niet zo'n klapper en grote lacher, maar bij die scene waar
    Spoiler:
    was schitterend.
    De scene waar
    Spoiler:

was bij mij en mijn maten bijna moment voor een mexican wave
    Voor de Avengers fans. Brainfreeze geeft enkele Avenger comics weg! Beantwoord de vraag & wie weet Welkom op Brainfreeze.be
    Laatst gewijzigd door Malkavian; 25 april 2012 om 23:37

Member BiZi's schermafbeelding
    iTrader
    529 (100%)
    Mja ik ben niet blown away...

De film was knap bij momenten, maar zeker niet over de hele lijn. The hulk scenes waren echt top, dat moet ik wel toegeven. Andere hero scenes waren soms dan weer vrij lame. Toch een beetje mixed feelings.

Approved 9-lifer Dawg (oi22)'s schermafbeelding
    iTrader
    80 (94%)
    Spoiler:

Approved 9-lifer MrZarq's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Spoiler:

Als ge tijdens een actiekomedie al niet meer moogt lachen

Member Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    123 (98%)
    Ik vond hem ook goed, perfecte superhero movie. Ik ergerde mij wel aan het zootje geeky West-Vlamingen achter mij die constant lawaai maakten. Klappen, hell yeah, epic omg, ejjet gezien wi? etc...

Mark Ruffalo is echt wel een goede Hulk, blij dat ze niet verder gegaan zijn met Norton of Bana
    Laatst gewijzigd door Sheldon Cooper; 26 april 2012 om 01:20

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Ik ga het liefste naar de cinema als er weinig volk is, als er veel volk in gent is of als er voornamelijk een groep allochtonen is is de boel omzeep.
    Ik ben benieuwd morgen of deze echt zo goed is als hier gezegd word, mezelf kennende zal dat wel het geval zijn .

Member insomnia's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Effe mijn gedacht kopiëren dat ik ergens anders heb neergeschreven omdat ik lui ben, sue me.

Fun, over the top, exciting, yet often still nonsensical and clichéd in parts. I enjoyed it but it's not the masterpiece that the comic book fans are screaming and raving about. The reason why this works is because Whedon knows fandom, knows how to do humour and he understands the cheese of the comic book roots, also the actors fit their characters and are actually great screen presences. I think I said earlier in this thread about Transformers 3 that it shouldn't be this hard to make an enjoyable good movie for all this money, well this is it I think. It's certainly not without flaws but it's entertainment, it does what it's supposed to do and it does so with a heart.

My favourite superhero films are still Iron Man and Spiderman 2. It's no Serenity either.

Member Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    123 (98%)
    Spiderman 2, really?

iTrader
    0
    Zeker. De enige superhero film die 'dieper' probeerde gaan en daarin slaagde.

Member CammoFalcon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik moet jammer genoeg mijn mening delen met BiZi. Voor de fans is dit waarschijnlijk wel een pareltje maar ik moet zeggen dat de scenes op die helicarrier voor mijn part véél te lang duurden. Na een 30-40 minuten had ik het gevoel dat er geen schot in de zaak kwam. Voor de rest: epic soundtrack, leuke quotes en jokes, acteerprestaties van de acteurs waren goed.

Conclusie:Volgende keer meer vitesse in het verhaal stoppen.

Spoiler for Tony quote:

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !nsomn!a Bekijk bericht
    Zeker. De enige superhero film die 'dieper' probeerde gaan en daarin slaagde.
    zijt ge nu serieus?

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    I enjoyed it but it's not the masterpiece that the comic book fans are screaming and raving about.
    Ben je daar zeker van? Ik heb nog geen enkele Comicbook fan gehoord die niet tevreden was over het resultaat. Het zijn de kleine details dat zij opmerken. Iron man die op CAp zijn schild schiet en zo de twee tegenstanders naast Cap raakt. Zo'n dingen zitten er enorm veel in en maakt het voor de fans dubbel en dik de moeite.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CammoFalcon Bekijk bericht
    Ik moet jammer genoeg mijn mening delen met BiZi. Voor de fans is dit waarschijnlijk wel een pareltje maar ik moet zeggen dat de scenes op die helicarrier voor mijn part véél te lang duurden. Na een 30-40 minuten had ik het gevoel dat er geen schot in de zaak kwam. Voor de rest: epic soundtrack, leuke quotes en jokes, acteerprestaties van de acteurs waren goed.

Conclusie:Volgende keer meer vitesse in het verhaal stoppen.
    Nog meer vitesse? Het ging bij tijden zo snel dat ik blij was met de ademruimtes die ze tussen de actie scenes hebben geplaatst. Ze hebben personage ook verder uit gediept, iets dat ze in alleen maar actie nooit konden doen. Film duurt meer dan 2u maar hij raast echt voorbij dankzij kick-ass actie imho.
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    PSN: Malkavian_be

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (97%)
    Ik als marvel fan, ben echt tevreden met de film en idd zoals malkavian me meermaals moeten inhouden voor men vuisten in de lucht te steken en FUCK YEAH te roepen.

Het moment dat hulk dat serpent vlak op zen muil slaat, zo'n geniaal moment.
    Tony stark in een black sabbath shirt draagt alleen maar bij aan de genialiteit.

Spoiler:

Platinum Member Belgianbonzai's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    Ben je daar zeker van? Ik heb nog geen enkele Comicbook fan gehoord die niet tevreden was over het resultaat.
    Dat zegt hij toch? Dat voor de comic fans dit een perfecte film is, voor de anderen net iets minder.

(of zo heb ik het toch gelezen )

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syndrom Bekijk bericht
    zijt ge nu serieus?
    Ja. Als ge af gaat komen met Nolan of Snyder ga ik toch eens goed lachen.

Ben je daar zeker van? Ik heb nog geen enkele Comicbook fan gehoord die niet tevreden was over het resultaat. Het zijn de kleine details dat zij opmerken. Iron man die op CAp zijn schild schiet en zo de twee tegenstanders naast Cap raakt. Zo'n dingen zitten er enorm veel in en maakt het voor de fans dubbel en dik de moeite.
    Dat zeg ik toch ook, Whedon weet hoe hij met fans moet omgaan, zie al de 'fuckyeah'-momenten en positieve details. Ik moest inderdaad ook wel eens lachen om die move van Iron Man of dat Black Sabbath shirt, of dat single composit shot dat je doorheen heel de actie loodste via elke Avenger, cool stuff. I love me some geek movies. Ik vond het ook geweldig dat hij zichzelf niet te serieus neemt, zie al die humor, zie al die cheese shots met alle Avengers er samen in waar je bijna 80s deuntje op verwacht.

Het is echter ook geen slecht idee om even een stap terug te nemen en het wat kritisch te bekijken:

Merkten de comic mensen dan ook op dat
    Spoiler:

Deze en een hele hoop andere facepalm momenten doen imo toch af aan de film. Het is een leuke blockbuster, meer niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgianbonzai Bekijk bericht
    Dat zegt hij toch? Dat voor de comic fans dit een perfecte film is, voor de anderen net iets minder.

(of zo heb ik het toch gelezen )

Member Utred's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)

Ik heb hem nog niet gezien, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik ooit zou roepen tijdens een film, ik vind het nogal vreemd om een reeks videobeelden aan te moedigen
    In Amerika doen ze dat naar het schijnt altijd, dat moet een verschrikking zijn.

Member Vlad Tepes's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Super genoten van deze film, beste Marvel film tot nu toe !
    Ik hoop op een vervolg ! En de kans zit er dik in.

Now lets play Galaga

9,5/10 !

Member
    iTrader
    15 (100%)
    My favourite superhero films are still Iron Man and Spiderman 2
    Hier sluit ik mij bij aan.

Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten