Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 47

Discussie: Battleship

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)

Battleship

Vroeger zag ik de trailer van war of the worlds; toen dacht ik, wauw, de max, zeker naar kijken, kwam dat toen bedrogen uit. Ik had daardoor een klein beetje schrik deze film hetzelfde zou zijn maar niks is minder waar.
    Het is een topfilm van begin tot het einde.
    Geen saai gedoe, paar grappige momenten, enorm veel aktie en dit aan lopende band, alleen int begin moet het verhaal wat op gang komen wat oke was voor mij, vanaf het eenmaal begonnen is houd het nimmer op en het begon ook niet te vervelen, de spanning bleef en er zat ook variatie in.
    Nog eens een film die geen geldverspilling is.
    Als ik toch 1 minpuntje moet opnoemen; rihanna; houd het bij zingen, acteren is niks voor u, nog schoon madam maar ze kan niet acteren terwijl die blonde geile die erin meespeelt wel kan acteren.

10/10
    Laatst gewijzigd door camino; 13 april 2012 om 12:32
    The Best There Is, the Best There Was, the Best There Ever Will Be
    Michael Schumacher.
    Grootste magiër ooit.

Member blazingsvbiker's schermafbeelding
    iTrader
    22 (92%)
    vanavond ga ik hem gaan kijken in kiné ostende , kzal laten weten wat ik ervan vond , k heb allesinds hoge verwachtingen van Hasbro ! ik verwacht een topper !

Approved 9-lifer Vitabis's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    gisteren ook gezien
    kvond hem nie goed, beetje zoals transformers, maar dan (nog) slechter
    te amerikaans en vol onnozele plotholes

Spoiler:

de beginscene is gewoon dees inbraakfilmke van een paar jaar geleden nagespeeld: most stupid burglar EVER! - YouTube

Platinum Member mijas65's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitabis Bekijk bericht
    gisteren ook gezien
    kvond hem nie goed, beetje zoals transformers, maar dan (nog) slechter
    te amerikaans en vol onnozele plotholes

de beginscene is gewoon dees inbraakfilmke van een paar jaar geleden nagespeeld: most stupid burglar EVER! - YouTube

tis weer ne michael bay film ...

tis zoals transformers 2 en 3 ge weet al wat ge moet verwachten :
    actie , ontplofingen , meer boem boem en wat lullige humor
    en toch zijn er telkens weer dezelfde die het dan afbreken ...

nen ezel loopt toch niet 2 keer tegen dezelfde steen ?
    Laatst gewijzigd door mijas65; 13 april 2012 om 15:51

Member insomnia's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mijas65 Bekijk bericht
    Nee.

Approved 9-lifer Vitabis's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mijas65 Bekijk bericht

tis zoals transformers 2 en 3 ge weet al wat ge moet verwachten :
    actie , ontplofingen , meer boem boem en wat lullige humor
    en toch zijn er telkens weer dezelfde die het dan afbreken ...

nen ezel loopt toch niet 2 keer tegen dezelfde steen ?
    kwist ongeveer wel wa ik moest verwachten ja
    kvond transformers ook nog wel tof om naar te kijken.
    Ik had er (nog) bij geschreven voor anderen
    Maar deze was gewoon slecht, te slechte stukken vond ik.

Platinum Member mijas65's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !nsomn!a Bekijk bericht
    Nee.
    idd moet ik mislezen hebben
    men excuses hiervoor

maar tis wel hard zijn stijl van film en dat weet je al op voorhand

iTrader
    33 (100%)
    Muggezifters lopen er helaas genoeg rond.
    Meer moet ik nie hebben ze, veel aktie en ontploffingen in de film, paar schoon vrouwen, wat humor en mijn avond is geslaagd, nacho en cola erbij, loeve it.
    Al de rest is gewoon zeikerij van vele mensen, zo van die mensen die op alles en nog wat weten/kritiek hebben, een film dient bij mij nog steeds om eens van huis weg te zijn en om te ontspannen, ik hoef niet telkens een film te zien die steengoed is qua verhaal of plot of hoe je het ook wil noemen, ik heb bv ook genoten van project x maarja, dan zal je wel reacties krijge het weer overdreven is, het marginaal is en zo weet men altijd wel iets.
    Ik heb ook al veel B-films gezien die veelal op niks trekken en deze trekken echt op niks en dan gaan ze evenveel punten gaan geven voor battleship als die oer slechte b-films,begrijpe wie begrijpe kan.
    Begrijp me nie verkeerd; ieder zijn gedacht e maar sommige overdrijven veel te veel. Wat is er bv mis aan zo'n films of aan een film als the expandables? Das nog zo eentje, verhaalt trekt op niks maar dat wist je op voorhand, toch gaan ze gaan kijken, vinden ze de film nie goed want het verhaal trok op niks,diepe zucht, rustig blijven zeg ik dan.
    Battleship is een topfilm, veel aktie in, geen saai gedoe.

Member clercqie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    The Expendables is echt ne zalige film. Maar daar weet je gewoon dat het over-the-top en fout is, en ergens stoort dat in zo'n macho-film (mij toch) veel minder dan in zo'n brak CGI-fest als dit. Battleship is gewoon vermoeiend om naar te kijken, vind ik...

Member
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Meer moet ik nie hebben ze, veel aktie en ontploffingen in de film, paar schoon vrouwen, wat humor en mijn avond is geslaagd, nacho en cola erbij, loeve it.
    Al de rest is gewoon zeikerij van vele mensen, zo van die mensen die op alles en nog wat weten/kritiek hebben, een film dient bij mij nog steeds om eens van huis weg te zijn en om te ontspannen, ik hoef niet telkens een film te zien die steengoed is qua verhaal of plot of hoe je het ook wil noemen, ik heb bv ook genoten van project x maarja, dan zal je wel reacties krijge het weer overdreven is, het marginaal is en zo weet men altijd wel iets.
    Ik heb ook al veel B-films gezien die veelal op niks trekken en deze trekken echt op niks en dan gaan ze evenveel punten gaan geven voor battleship als die oer slechte b-films,begrijpe wie begrijpe kan.
    Begrijp me nie verkeerd; ieder zijn gedacht e maar sommige overdrijven veel te veel. Wat is er bv mis aan zo'n films of aan een film als the expandables? Das nog zo eentje, verhaalt trekt op niks maar dat wist je op voorhand, toch gaan ze gaan kijken, vinden ze de film nie goed want het verhaal trok op niks,diepe zucht, rustig blijven zeg ik dan.
    oh so true

Member JackM's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Ziet ge hier eig effectief iets van die aliens of van de "special effects"? Dus niet zoals in de transformers films waar ge nen hoop bewegingen ziet die geen steek houden met daarop een kattengevecht op ne synth?
    En in welke mate komt die rihana in beeld? Kan da mottig wijf eig nie zien.

Member tomh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Al bij al entertainende film.
    Kzou zelf zeggen dat het een mix is van Armageddon, Transformers, Top Gun en Friday Night Lights. hahaa

6,5/10

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    268 (100%)
    Idd entertainende film. Als je niet aan dergelijk genre bent, ga dan niet kijken . De trailer was vrij duidelijk denk ik hoe het in mekaar zat.
    I liked it, maar Rihanna zou het beter houden bij zingen...
    8/10

Approved 9-lifer Dillyracer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Welke B-films?

Member de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    153 (100%)
    jij bent gewoon rap tevreden, en weet wat ge wilt...popcornfluff. Anderen willen gewoon wat meer substantie in hun film en iets dat de moeite neemt een verhaal te vertellen. Om die mensen zeikers te noemen omdat ze jouw mening niet delen is gewoon kleinzerig. Wat mij betreft is Battleship gewoon weer typisch zo een zielloze film die door een resem producers is samengesteld om de grootste gemene deler tevreden te stellen en het Transformers publiek naar de zalen te lokken.

Ik dacht ook eventjes dat het iets kon worden, omdat ik Neeson nog steeds een eindbaas vind, maar uiteindelijk is het net zoals Wrath of the Titans een langgerekte zielloze geeuw geworden waarin enkel het constante bewegen en ontploffen belet dat je in slaap dommelt. Dit is geen film, het is een product. Gemaakt om te laten consumeren door het grote publiek dat naar de cinema gaat om popcorn te eten en bewegende plaatjes te zien op het grote scherm.

iTrader
    33 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de hamster Bekijk bericht
    jij bent gewoon rap tevreden, en weet wat ge wilt...popcornfluff. Anderen willen gewoon wat meer substantie in hun film en iets dat de moeite neemt een verhaal te vertellen. Om die mensen zeikers te noemen omdat ze jouw mening niet delen is gewoon kleinzerig. Wat mij betreft is Battleship gewoon weer typisch zo een zielloze film die door een resem producers is samengesteld om de grootste gemene deler tevreden te stellen en het Transformers publiek naar de zalen te lokken.

Ik dacht ook eventjes dat het iets kon worden, omdat ik Neeson nog steeds een eindbaas vind, maar uiteindelijk is het net zoals Wrath of the Titans een langgerekte zielloze geeuw geworden waarin enkel het constante bewegen en ontploffen belet dat je in slaap dommelt. Dit is geen film, het is een product. Gemaakt om te laten consumeren door het grote publiek dat naar de cinema gaat om popcorn te eten en bewegende plaatjes te zien op het grote scherm.
    Je weet op voorhand battelship niet te doen is om een ijzersterk verhaal of wat dan ook, zeker als je weet het van de makers van transformers is en toch iedere keer opnieuw krijgen we mensen zoals u; ze gaan toch gaan kijken en beginnen dan te leuteren over iets wat je op voorhand al zoi moeten geweten hebben. Dat is pas zielig.

Ach, je bent gewoon zo iemand die wel hoog oploopt van nonsens films als the blair witch en die andere vodderij als rec en noem maar op.

Ik kan trouwens evenzeer genieten van sterk verhaal zonder veel aktie; ik denk maar aan gran torino met clint eastwood, zalige film, een drama, trage film maar zo zalig gedaan. Ook the social network vond ik ijzersterk.
    Ik ben idd snel tevreden maar dan ook weer niet, net dragon's eyes gezien en dat vond ik geene vetten.

Member Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    117 (98%)
    Ik snap uw punt wel maar wtf heeft blair witch daar nu mee te doen... Alsof die film hoogstaand is of was.

iTrader
    33 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sheldon Cooper Bekijk bericht
    Ik snap uw punt wel maar wtf heeft blair witch daar nu mee te doen... Alsof die film hoogstaand is of was.
    Omdat vele mensen deze top vinden en dat hetgeen was dat op dat moment in me opkwam.

Ik begrijp heel goed dat smaken verschillen maar daar gaat het mij niet om; het gaat erom dat wie een beetje een filmkenner is je heel goed weet wie die film heeft gemaakt, ook de trailer zegde al heel veel; je wist dus op voorhand dat het van de makers van the transformers was en dat je zo'n film nie gaat gaan kijken om het al dan niet ijzersterke verhaal en noem maar op.
    Neen, zo'n film net zoals bij the expendables is gewoon achterover leunen en genieten van de leuke aktie in die films, nachoke erbij mee colaatje, meer moet da nie zijn (waarmee ik nie zeg dat dat altijd zo moet zijn, ik houd evenzeer van films die ijzersterk qua verhaal en acteerprestaties zijn (maar ik ben geene muggenzifter).
    Om dus verder te gaan heb je dus ook hier zo'n mensen die dit wel wisten en dan toch gaan kijken en de film op deze manier ten onrechte afbreken want de film zit stamvol met aktie en spanning,wat humor in en paar schoon vrouwen ook altijd mooi meegenomen. Alleen rihanna mag er al meteen mee stoppen, acteren kan ze nie en zal ze ook nooit kunnen. .
    En nogmaals; een film dient voor mij om eens weg te zijn mee bv paar maten en om eens te ontspannen, das nog steeds het belangrijkste. .

Approved 9-lifer Dillyracer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Het is niet omdat een film onder actie valt, dat die niet meer kan beoordeeld worden op de inhoud. Als iemand dat dan wel doet is dat geen muggenzifter.
    Laatst gewijzigd door Dillyracer; 15 april 2012 om 22:14

iTrader
    33 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dillyracer Bekijk bericht
    Het is niet omdat een film onder actie valt, dat die niet meer kan beoordeeld worden op de inhoud. Als iemand dat dan wel doet is dat geen muggenzifter.
    Zeg, lees nog eens goed mijn vorige post; ik zal het nog eens een laatste maal int kort herhalen; het gaat hem erom je weet naar wat je gaat gaan kijken,heb ik mooi uitgelegd in mijn vorige post, ik wist op voorhand al dat dit geen film was die je voor het ijzersterke verhaal moet gaan doen.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten