Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Twixt

Member Creep's schermafbeelding
    iTrader
    52 (95%)

Twixt

Een nieuwe film van Coppola...een horror dan nog wel! Met muziek van Dan Deacon! Ow boy ow boy, dit wordt genieten!

...

Oh dear lord.

Ik weet niet goed wat ik gezien heb. Het leek op een studentenfilm waarvan iedereen op set dronken was, met een huiskat als cameraman.

The fuck did i just see?
    Ik kan deze film zelfs geen score geven, het gaat gewoon niet...

Ik geef hem 3 citroenen op 17 Trollsta ikeakasten

Approved 9-lifer kristofke_1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hmm, was al curieus naar deze film maar nu moet ik hem zeker gaan zien.
    Als Creep scores begint te geven in fruit en Ikea-meubelen moet hij op zijn minst wel interessant zijn

Member PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik vond hem anders echt goed. En het zou me ten zeerste verbazen moest daar iemand op de set dronken zijn geweest. Heb je al meer van Coppola's recente films gezien, Creep? Ze hebben allemaal wel iets heel vreemds en zijn heel erg creepy soms. Ik vind het bangelijk dat Coppola zich al lang niet meer intereseert in het maken van commerciŽle films; hij houdt zich enkel bezig met het maken van kleine, zelf gefinancierde, persoonlijke films. Dat doet hij met Twixt zeker ook.

Het scenario slaat nergens op en de fotografie is bizar op z'n zachtst uitgedrukt. Maar dat is net wat ik er zo fascinerend aan vond en ik ben blij dat we af en toe eens een film krijgt die de conventionele vorm van een genrefilm ondermijnt. Meer van dit, en zeker als een grootmeester als Coppola achter de camera staat!

Member John1307's schermafbeelding
    iTrader
    31 (92%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PBR Streetgang Bekijk bericht
    Ik vond hem anders echt goed. En het zou me ten zeerste verbazen moest daar iemand op de set dronken zijn geweest. Heb je al meer van Coppola's recente films gezien, Creep? Ze hebben allemaal wel iets heel vreemds en zijn heel erg creepy soms. Ik vind het bangelijk dat Coppola zich al lang niet meer intereseert in het maken van commerciŽle films; hij houdt zich enkel bezig met het maken van kleine, zelf gefinancierde, persoonlijke films. Dat doet hij met Twixt zeker ook.
    !
    Hmm, ik denk dat zijn keuze voor arthouse cinema deels is ingegeven door het feit dat hij al lang geen toegang meer krijgt tot Hollywood financiering.

Member Creep's schermafbeelding
    iTrader
    52 (95%)
    My thoughts exactly.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten