Had redelijk wat van deze film verwacht maar stelde mij alvast teleur. Toen ik de trailer zag had ik er al geen te hoge pet van op en dit werd helaas ook bevestigd toen ik gister de film zag.
Die liam neeson zie ik niet zo graag spelen ook, die komt gewoon voor mij persoonlijk niet als harde aktie held over of noem het zoals je wil. Ik houd meer vanal pacino,de niro, stallone,van damme, den arnold en een paar nieuwe jonge acteurs die nu en de laatste paar jaar zijn doorgebroken.
Terug over the grey; ik vond het een ééntonige film, er kwamen meermaals saaie momenten in, de film had ook geen ritme, ik verveelde me, de wolven kwamen ook al niet overtuigend over, tis niet dit en slechte film is hoor maar tis belange niet wat ik en vele anderen van verwacht hadden.
Er spelen betere films in de cinema.
Burried is een film die ook heel de tijd over ne vent in een kist gaat maar dat blijft boeien en dat is het verschil met the grey, the grey is telkens hetzelfde mee die mislukte wolven maar kan dus niet blijven boeien.
Ik geef een 5/10 meer niet.

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren

). 

. Heel de film lang voel je je nooit op je gemak, net als de personages, dat was toch de grootste kracht van de film.