Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 44
    Approved 9-lifer Scr1fle's schermafbeelding
    iTrader
    0

SW:The Phantom Menace

Vind ik persoonlijk 1 van de beste in de reeks.

Maar is hij ook goed met het 3D effect?

Normaal zal ik hem later eens gaan bekijken.
    Tenzij jullie zeggen dat het 3D effect slecht zou zijn.

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scr1fle Bekijk bericht
    Vind ik persoonlijk 1 van de beste in de reeks
    mijn ogen zijn nog aan het bloeden na dit te lezen!

Ik kijk maar één versie van die film en das The Phantom Edit

Approved 9-lifer Scr1fle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Tsjah meningen hé...

Member John1307's schermafbeelding
    iTrader
    31 (92%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scr1fle Bekijk bericht
    Tsjah meningen hé...
    Waar is die dwangbuis toch.... .

Member Nerath's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Het 3D effect is lachwekkend. Men heeft weliswaar getracht om er een "dieptefilm" van te maken, maar wanneer ik de bril afzet en het beeld er bijna hetzelfde uitziet als met bril, denk ik toch dat er iets enorm scheef zit.

Nee, deze film heeft mijn afkeur van 3D enkel doen versterken. Bovendien werd de kleurenpracht in deze film dan nog verder afgezwakt door de befaamde brillen.

Het geld helemaal niet waard, vrees ik.

Member xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shiftyke Bekijk bericht

Ik kijk maar één versie van die film en das The Phantom Edit
    Vet! Ga ik zeker eens checken! Nuja, TPM was dan nog de beste van de 'eerst' drie films. SW II en SW III waren ronduit degoutant slecht.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nerath Bekijk bericht
    Het 3D effect is lachwekkend. Men heeft weliswaar getracht om er een "dieptefilm" van te maken, maar wanneer ik de bril afzet en het beeld er bijna hetzelfde uitziet als met bril, denk ik toch dat er iets enorm scheef zit.

Nee, deze film heeft mijn afkeur van 3D enkel doen versterken. Bovendien werd de kleurenpracht in deze film dan nog verder afgezwakt door de befaamde brillen.

Het geld helemaal niet waard, vrees ik.
    Dit weekend nog getwijfeld om hem te gaan checken in 3D. Praise Jebus dat ik mij bedacht heb dus!

Approved 9-lifer vloet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Die Phantom edit moet ik precies ook wel eens checken.

Member Voegelkes's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Ik ga hem zeker kijken in de cinema. Star Wars is één van mijn favoriete filmreeksen, dus die wil ik wel eens op het grote scherm zien

Approved 9-lifer Relevation's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Ik heb deze film gisteren bekijken in 3d en ik moet Nerath steunen in zijn menig.

Approved 9-lifer X-Vision's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shiftyke Bekijk bericht

Ik kijk alleen maar naar de originele trilogie
    Fix'd

Member Neoken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Star Wars: The Phantom Menace 3D |

Ik blijf deze review nog steeds beter vinden dan de film zelf, ook in 3D.

Member Voegelkes's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Ik heb hem gisterenavond gezien in een lege cinemazaal en ik moet zeggen dat ik Nerath zijn mening moet steunen. Maar je kan ook moeilijk 'Avatar 3d toestanden' verwachten van een 2D film uit 1999. Maar ik heb zeker geen spijt ervan, want ik vind Star Wars altijd goed (zelfs de prequel) en wou hem zeker eens op het grote scherm zien Op naar 2013 voor Attack of the Clones !

Member BiZi's schermafbeelding
    iTrader
    531 (100%)
    De 3D trok echt op niets. Het was leuk om nog eens de podrace & darth maul scene terug te zien op groot scherm, maar dat was het ook.

TPM is echt een slechte film.

Ik was toen bij de release volledig verblind door de hype ervan. En raar maar waar, toen vond ik hem redelijk OK. (meermaals cinema gezien, en achteraf op dvd)
    Maar nu, x jaar later, is mijne frang eindelijk gevallen.

Traag verhaal, horrible acting (die moeder van Anakin.. .WTFZOMGGGGG, kind is nog erger dan Christopher Lambert) en dan hou ik men mond nog over Jar Jar die 80% van elke scene komt verkloten.

MAAR, Darth Maul scene op Dual of the Fates muziek blijft epic.

Member math's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik vond deze film goed, vooral de stuken met Jar Jar Binks zorgden voor de nodige humor. Ik snap niet waarom sommige zich ergeren aan Jar Jar Binks.

Crew Member Kid_C's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door math Bekijk bericht
    vooral de stuken met Jar Jar Binks zorgden voor de nodige humor
    Run, while you're still alive!

Member John1307's schermafbeelding
    iTrader
    31 (92%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Religion Bekijk bericht
    Op 3d zit ik niet echt te wachten, maar de prequel trilogie is zwaar onderschat. Toch wel 3 van de betere sci-fi films sinds 1999.

Aan het niveau van de originelen komen ze natuurlijk niet, en de fanboys zouden dan ook nooit tevreden geweest zijn. Indy IV zelfde verhaal. Prima films, slechte fans.
    Prima films? Na het zien van Indy IV wou ik alleen maar mijn ogen uitkrabben.

Member
    iTrader
    10 (100%)
    Ik vond het 3D effect eigenlijk niet slecht, jammer dat het gewoon zo pijnlijk is om naar te kijken en alle kleuren verdomt lelijk worden door die brillen. en waarom flikkerd dat beeld als de camera horizontaal beweegt? 3D werkt enkel goed als je genoeg frames per seconde gebruikt! Hoelang duurt deze 3D rage nu al, heeft er nu nog niemand gezien dat je meer frames moet gebruiken? Dat is een absolute must! Make it happen film world or a hole generation will become blind!!! doet mij dan weer denken aan de volgende film Blindness (2008).

Member
    iTrader
    0
    Op 3d zit ik niet echt te wachten, maar de prequel trilogie is zwaar onderschat. Toch wel 3 van de betere sci-fi films sinds 1999.

Aan het niveau van de originelen komen ze natuurlijk niet, en de fanboys zouden dan ook nooit tevreden geweest zijn.
    +1...Vooral het 'geheel' van Star Wars vind ik gewoon geweldig. Ik was zelf 7 toen de I uitkwam dus ik heb zelf amper iets meegekregen daarvan, maar ik kan me inbeelden dat de fans van de originele trilogie op dat moment zo'n verschrikkelijk hoge verwachtingen hadden dat deze op zich bijna onmogelijk waren om in te lossen, er zou altijd wel iets "minder" zijn dan in de vorige.

Aangezien ik geen 3D kan zien (ik kan perfect normaal zien, maar het 3D-systeem werkt gewoon niet) ga ik dus logischerwijze ook niet naar deze versie gaan, maar heb door die recente nieuwe aandacht ze nog 's alle 6 achter elkaar gekeken. Persoonlijk vind ik II de minste en vind ik de prequels ook minder dan de originele trilogie, maar ik zal er toch nooit één overslaan, al is het maar gewoon om die wereld nog 's te zien Zit nu weer de hele dag met die "Victory Celebration" muziek van het einde van VI in m'n hoofd (de 1997 remaster, toch iets wat in die heruitgaves effectief verbeterd is).

Een groot gemis in de prequels is denk ik een karakter vergelijkbaar met Han Solo, maargoed, Harrisson Ford was dan ook wel geniaal in de originele.
    Laatst gewijzigd door Stan_V; 18 februari 2012 om 20:54

Member
    iTrader
    0
    Idd, al vind ik II dan wel beter dan I omdat die geen Jar-Jar heeft en ik een zwak heb voor dat flauw sentimenteel gedoe.

Maar idd, een Han Solo ontbreekt gewoon. Zonder Han Solo zou ik de originele trilogie ook een dik punt aftrekken.

Harrison Ford

Ik had liever sequels gezien eigenlijk, met de originele acteurs. Leeftijd is toch niet belangrijk in Star Wars. Ik bedoel, Yoda is ook 1000 jaar oud geworden ofzo.
    Maar I heeft Liam Neeson! Mja, zowat iedereen heeft wel z'n mening ivm die hele saga, en dat feit alleen zegt al genoeg over hoe iets speciaal Star Wars is.

Member DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonydepony Bekijk bericht
    Ik vond het 3D effect eigenlijk niet slecht, jammer dat het gewoon zo pijnlijk is om naar te kijken en alle kleuren verdomt lelijk worden door die brillen. en waarom flikkerd dat beeld als de camera horizontaal beweegt? 3D werkt enkel goed als je genoeg frames per seconde gebruikt! Hoelang duurt deze 3D rage nu al, heeft er nu nog niemand gezien dat je meer frames moet gebruiken? Dat is een absolute must! Make it happen film world or a hole generation will become blind!!! doet mij dan weer denken aan de volgende film Blindness (2008).
    Dat is inderdaad geweten maar tot hiertoe is er nog geen enkele film gereleased met een hoger aantal frames dan 24 per seconde. Het goede nieuws is wel dat ze onderweg zijn. Zowel de hobbit als prometheus zijn 48 fps en Cameron (Avatar) wil zijn volgende films aan 60 fps schieten. Met het kleur probleem zullen we vrees ik nog wel een tijdje blijven zitten. Over een jaar of 2 zal dat zeker opgelost zijn maar dan eerder voor home cinema aangezien bioscopen niet staan te springen om opnieuw hun equipment te vervangen. De overgang van 1080p (1920 x 1080) naar 5120 x 2700 (prolly scale down naar 4k) zal ook een groot verschil geven maar zal vermoed ik niet bijdragen tot een verbetering van het 3D effect. Can't wait. 4k, 60fps & native 3D = buckets of cum.

Persoonlijk hoop ik dat dit project deftig van de grond komt; Douglas Trumbull Plans To ‘Reinvent’ Cinema Beyond The Work of Peter Jackson and James Cameron | /Film

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten