Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 53
    Approved 9-lifer Wijsheid's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Weblogs
    5
    Leuk uitgewerkt, maar niets speciaals of dat blijft hangen. Mooie animatie maar ik mis 'iets'. nee, teleurgesteld. 6/10
    Piew piew poew

Member carhartt^-'s schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Hi guys,

net terug van de cinema. Ik heb hem bewust niet in 3D gezien, ik vind er geen meerwaarde aan.

3D animatie gewijs, evenwaardig aan Avatar met dat verschil dat men nu van begin tot einde 3D heeft gemaakt. Sommige scenes waren wel spectaculair (tekenfilm gewijs). Het is duidelijk een cartoon gebleven en ik kon de soms aanwezige humor best appreciëren.

Ik moest wel wennen aan de eerste keer dat ik Kuifje zag. Aan Haddock of J&J had ik minder moeite. Ik denk dat het aan Kuifje's ogen lag.
    Storywise, we kennen het wel allemaal natuurlijk. Een mooie vertaling van de strip, naar mijn mening.

Vond wel dat de intro niet bij de film paste. Op zichzelf vond ik hem wel leuk, deed me meteen denken aan Catch me if you can intro. Maar om van daaruit naar de film over te gaan... Goh.

Ik vond wel dat de film in het begin vrij traag op gang kwam, tot men uiteindelijk met de meer aventureuse scenes afkwam. Dan ging het plots vrij snel.

Prachtige verfilming van de 'escape uit het paleis - auto/arend scene'

Amerika heeft zijn nieuwe indiana jones wel gevonden, duidelijk. Je ziet duidelijk dat de links met I.J komen van de hand van Spielberg.

Al bij al eigenlijk wel genoten van een Belgisch fenomeen op het witte doek te zien! Ik had ergens een Belgische opmerking verwacht, zoals dat in de Smurfen ^^ Helaas!

En opnieuw: 3D gewijs is het het beste wat ik ooit gezien heb in big motion pictures. Niemand verslaat de Blizzard trailers ofc maar het soms was het toch hyperrealistisch & dat voor een op tekeningen gebaseerde film.

Ik ben benieuwd wat PJ met dit gaat doen. Spielberg zijn adventure stijl is duidelijk herkenbaar. Hopelijk doet PJ er iets leukers/anders mee!

8/10
    En da meen ik echt !

Approved 9-lifer Vincort's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Niet in 3D gezien, geen gemis. De animatie was zeker in orde, geen speciale klachten/toppunten.

De film zelf vond ik zeker aangenaam, als Kuifjefan was het leuk allemaal verschillende elementen van verschillende albums te herkennen in het verhaal. De humor was me soms iets te kinds (you can't blame them), maar soms ook best volwassen ("animal husbandry" en ze bedoelden niet het kweken van vee ). Al bij al een aangenaam stukje cinema, al zal je als niet-Kuifjefan enigzins teleurgesteld de zaal verlaten.

8/10!

EDIT: toch nog een minpuntje, de laatste 20 seconden hadden ze voor mij er beter uit gelaten!

Member John1307's schermafbeelding
    iTrader
    31 (92%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !nsomn!a Bekijk bericht
    Zeer enjoyable, die artstyle werkte beter dan ik had verwacht, maar net zoals hierboven iemand zei vond ik Kuifje zelf net de enige die niet helemaal werkte in die 3D stijl. Indrukwekkende animatie, geweldige personages, goeie gags, over-the-top jawdropping maar toch perfect volgbare actiesequenties en een degelijke adaptatie die Hergé respecteert.
    De toon van de film loopt ook naadloos van (neo-)noir over naar grand adventure.
    I like.

Dat Spielberg hier maar sequels voor maakt ipv meer Indy's waar niemand op zit te wachten.

Heb het trouwens in 2D en Engelstalige versie gezien en daar absoluut geen spijt van.
    Spielberg heeft zelf al gezegd dat hij en Peter Jackson geen sequels zullen maken. Als er al één komt, zal het waarss worden uitbesteed aan één of andere lesser god.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Santa Bekijk bericht
    Ik heb Steven Spielberg gezien in Brussel! Yeah!
    In 3D?

Member Blanco's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John1307 Bekijk bericht
    Spielberg heeft zelf al gezegd dat hij en Peter Jackson geen sequels zullen maken. Als er al één komt, zal het waarss worden uitbesteed aan één of andere lesser god.
    Tiens, ik heb nochtans gehoord dat de volgende TinTins ook door hen zullen gemaakt worden, alleen gaan ze de taken afwissselen. Peter Jackson als regisseur, Spielberg als producer.

Member Boukreev's schermafbeelding
    iTrader
    72 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John1307 Bekijk bericht
    tis nochtans al enkele dagen bekend dat Jackson de tweede kuifjefilm (Prisoners Of The Sun, gebaseerd op De 7 kristallen bollen en De zonnetempel) zal regisseren.

Approved 9-lifer Mr. Humphries's schermafbeelding
    iTrader
    16 (94%)
    Het is al langer dan dat bekend zelfs.

Hoewel ik me afvraag of ze de schat van Scharlaken Rackham ook gaan verfilmen of niet. Het is maar, hoe deze film eindigde zou dit wel eens kunnen, hoewel ze het misschien gaan combineren met de Prisoners of The Sun. In ieder geval wordt Zonnebloem wel geïntroduceerd in de volgende film.
    www.servicepointturnhout.be voor reclame en beletteringen

Approved 9-lifer Vincort's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Humphries Bekijk bericht
    Het is al langer dan dat bekend zelfs.

Hoewel ik me afvraag of ze de schat van Scharlaken Rackham ook gaan verfilmen of niet. Het is maar, hoe deze film eindigde zou dit wel eens kunnen, hoewel ze het misschien gaan combineren met de Prisoners of The Sun. In ieder geval wordt Zonnebloem wel geïntroduceerd in de volgende film.
    De schat in het standbeeld is toch het einde van de schat van Scharlaken Rackham dus het zou me ten sterkste verbazen.

Zonnebloem in de sequel wordt leuk

Approved 9-lifer enj0i^'s schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Gisterenavond gaan zien, goede film, prachtige animatie en de eerste keer dat ik genoten heb van 3D...

8,5/10
    Yeah, the guy wearing the $4,000 suit is holding the elevator for the guy who doesn't make that in four months. COME ON!
    Xbox360: looptr00p

iTrader
    16 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincort Bekijk bericht
    De schat in het standbeeld is toch het einde van de schat van Scharlaken Rackham dus het zou me ten sterkste verbazen.

Zonnebloem in de sequel wordt leuk
    ja idd, maar in de film zeiden ze toch
    Spoiler for Spoiler:

Voor 'De Schat van Scharlaken Rackham' zouden ze Zonnebloem ook nodig hebben gehad...

Member =CID=Drone's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Spoiler:
    Walther Hagens
    31/10/1947 - 5/4/2006

iTrader
    16 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door =CID=Drone Bekijk bericht
    Spoiler:
    Wel dat vond ik eigenlijk erover. Dat was typisch NIET Kuifje!

Member =CID=Drone's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Humphries Bekijk bericht
    Wel dat vond ik eigenlijk erover. Dat was typisch NIET Kuifje!

i know, maar hoe ze het brachten en de gezichtsuitdrukking van haddock is toch een lach waard vond ik
    Walther Hagens
    31/10/1947 - 5/4/2006

Member babybumblebee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hallo wat is het beste: gedubt in NL of origineel met NL ondertitel?
    I piss excellence

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten