Iemand deze al gezien?
Ben vandaag naar de AP in Hasselt geweest.
Mooie dramatische film, maar ik vind het geen 4 sterren waard.
Ik geef het een 3/4.![]()
Iemand deze al gezien?
Ben vandaag naar de AP in Hasselt geweest.
Mooie dramatische film, maar ik vind het geen 4 sterren waard.
Ik geef het een 3/4.![]()
Ik vond het echt een zot goede film! Eindelijk Natalie nog eens in een glansrol!!! (l)
9/10
Gisteren ook gaan zien in Kortrijk, ik vond het een sterke film, leuk verhaal en Nathalie is gewoon heet.
Heet? Portman is een wreed knappe madam maar in deze film is de stempel 'anorexia' wel erg dichtbij... Nu ja, ieder zijn smaak natuurlijk.
Over de film: erg goed! Een van de betere films die ik de afgelopen tijd al gezien heb, al vond ik het einde lichtjes teleurstellend. Al ligt daar eerder aan mij dan aan de film vrees. Maar ik zat tijdens de film met een aantal vragen, en dacht dat die wel beantwoord zouden worden op het einde. Niet dus.
Mijn vriendin vond 'm trouwens ook erg goed, aanrader voor de koppels dus.
7/10
ik snap de hype echt nie rond die film, ok hij is niet slecht, maar zo goed? Nah.
7/10
Ik vond het alvast een superfilm. Eén van de betere van dit jaar.
En Portman heeft die oscar dubbel en dik verdiend. 9/10 !
Laatst gewijzigd door EvilTwin; 1 maart 2011 om 15:31
Zeer goede film! 8.5/10
Na de mislukte hype rond Rundskop eindelijk eens een hype rond een film die WEL mijn verwachtingen inlost![]()
Jawadde, na het zien van die film ben ik toch zwaar onder de indruk. Natalie verdient de Oscar overduidelijk!
Ik heb nu ook wel zin om het hele Zwanenmeer ooit eens ergens te gaan kijken, want ik zit wel met nog wat vragen
In elk geval, volgens mij volgt de film de verhaallijn van het Zwanenmeer, of ik zit hier nu fout?
9/10 !!
(vette muziek ook)
Een absoluut meesterwerk van Aronofsky, 10/10
Ik had bewust trailers en reviews vermeden omdat ik me wou laten verrassen en dat was zeker gelukt.
In begin een trage opbouw maar je wordt echt ingezogen in het elven van Nina, ook met dank aan de subjectieve camera en de vele close ups. Je wordt vooral door emotie gevoerd doorheen heel de film. Door kleine vreemde details begin je langzaam aan samen met Nina mee paranoia te worden. Ze tonen ook de juiste stukken om de verhouding tussen Nina en haar moeder goed te weergeven. Je zit echt ingezogen in het leven van Nina. Een film die vooral afhankelijk is aan de sterkte van het hoofdpersonage en daardoor heeft Natalie Portman in mijn opinie zeker haar oscar verdient.
Het bouwt zich traag maar sterk op naar een fantastisch einde dat me echt kippenvel gaf. Imo, echt een film om in de cinema te zien
Vond ik geene vetten maarja, het zal wel zijn het niet echt mijn ding is.
film nog niet gezien, maar gehoord dat de film meer een Real life perfect blue (animefilm uit 1997 door Satoshi Kon...RIP ) ripoff is, is this true?
samen met rundskop film van het jaar
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)