Leuke en aangename film, heb me niet verveeld.
Nicolas cage zie ik nu ook éénmaal graag bezig, wel niet zijn beste film natuurlijk maar veel beter speelt er niet echt in de cinema of ik heb die paar andere goeie al gezien.
Toch een 7.5/10 voor deze.
Leuke en aangename film, heb me niet verveeld.
Nicolas cage zie ik nu ook éénmaal graag bezig, wel niet zijn beste film natuurlijk maar veel beter speelt er niet echt in de cinema of ik heb die paar andere goeie al gezien.
Toch een 7.5/10 voor deze.
Ik moest al walgen van de trailer. De fakeheid droop van het scherm.
heb film gisteren ook in de bios gaan zien en moet zeggen viel wel goed mee , alleszins beter dan sommige reviews die ik ervan gelezen had , het duo nicholas cage - ron perlman (hellboy) werkt echt wel
0/4 sterren in Focus alvast...
Film viel nog wel goed mee, ik heb al veel slechter films gezien dan dit.
5.9/10
Geniale film :')
Die Hard in de middeleeuwen. Als je van dit soort films & nicolas cage houdt, zeker kijken. Het is geen oscar materiaal maar je gaat je niet vervelen ^^
Goede film, 6/10.
'k denk dat ik hem ondanks de negatieve recensies alsnog ga bekijken. Het is wel 'mijn type' film en de trailer sprak me wel aan.
Écht zwak imho.. ik maak er een gewoonte van om elke dinsdag een film te gaan kijken (soms zelfs 2) en toevallig keek ik deze na The King's Speech. Amai, wat een verschil. Deze krijgt nog net 2/10.
Nouja..Het is een doordeweekse tv film gewoon.
Kvond em op zich wel goed qua sfeer maar dat einde manmanmade me laugh!
Kversta niet echt waarom Nicolas Cage, die toch best wel een goeie acteur is, zo'n films blijft doen.
5/10
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)